Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Soraya92 schreef:Imke .. de pb-s die gestuurd zijn , zijn van mij , Nina .. ik heb dit zelf gedaan vandaag.Ik was er niet echt over te spreken dat er iemand anders op reed in plaats van Demi ..dit i.v.m verantwoordelijkheid in de proeftijd en afgesproken dingen . Wel hoopt ik dat je snel een reactie geeft op de mails , aangezien de ouders van Demi zeggen dat jij hem helemaal niet gaat verzorgen en er nog maar 1 x op gereden hebt ,(en ze jou amper kennen) .Dus wees a.u.b eerlijk tegenover mij, want dan weet ik of jij of die ouders een mooi verhaal zitten op te hangen !
Nina .. en dus niet DE EIGENAAR VAN DEZE ACCOUNT!
Als die mensen dat zeggen
. Ik ken Imke (niet goed maar wel een beetje dan
), en ik geloof nooit dat ze zoiets zou verzinnen hoor. Dus ik denk eerder dat je bij die andere mensen moet wezen! Het zou zonde zijn als Imke alle schuld in haar schoenen geschoven zou krijgen. bliksemluver schreef:Soraya92 schreef:Imke .. de pb-s die gestuurd zijn , zijn van mij , Nina .. ik heb dit zelf gedaan vandaag.Ik was er niet echt over te spreken dat er iemand anders op reed in plaats van Demi ..dit i.v.m verantwoordelijkheid in de proeftijd en afgesproken dingen . Wel hoopt ik dat je snel een reactie geeft op de mails , aangezien de ouders van Demi zeggen dat jij hem helemaal niet gaat verzorgen en er nog maar 1 x op gereden hebt ,(en ze jou amper kennen) .Dus wees a.u.b eerlijk tegenover mij, want dan weet ik of jij of die ouders een mooi verhaal zitten op te hangen !
Nina .. en dus niet DE EIGENAAR VAN DEZE ACCOUNT!
Zo als dit waar, is lekker banketstaaf danAls die mensen dat zeggen
. Ik ken Imke (niet goed maar wel een beetje dan
), en ik geloof nooit dat ze zoiets zou verzinnen hoor. Dus ik denk eerder dat je bij die andere mensen moet wezen! Het zou zonde zijn als Imke alle schuld in haar schoenen geschoven zou krijgen.
minka schreef:Niet onaardig bedoeld hoor, maar wat is het precies het probleem dan? Het meisje van wie hij is is zelf 7 jaar en de pony heeft veel talent, is toch alleen maar goed om hem op niveau te houden zodat de eigenaresse er als ze een jaar of 10 is ook mee kan starten?
(weet verder niet veel van de situatie af hoor, dus kan het fout hebben..)

) 

minka schreef:Laten we er helemaal over ophouden, volgens mij is er zelfs een slotje aangevraagd...
.
Soraya92 schreef:minka schreef:Niet onaardig bedoeld hoor, maar wat is het precies het probleem dan? Het meisje van wie hij is is zelf 7 jaar en de pony heeft veel talent, is toch alleen maar goed om hem op niveau te houden zodat de eigenaresse er als ze een jaar of 10 is ook mee kan starten?
(weet verder niet veel van de situatie af hoor, dus kan het fout hebben..)
Ik zal het ff uitleggen ;
mijn beste vriendin NIna , is nog steeds de eigenaar van Gipsy , ze heeft zijn papieren en staat nu op proef in Zeeland.Zelf heeft ze heb 7 jaar gehad en is het dus erg belangerijk dat hij een goed huis krijgt. Hij is nu bijna 2 weken op proef , en ze belt dagelijks die mensen hoe het gaat. Nu zagen we dit opeens op bokt staan .De afspraak was dat er NIEMAND anders op zou rijden in de proeftijd behalve Demi(meisje van 7 ) en nu rijd Imke erop . Aangezien verantwoordelijkheid enzo.Voor Nina was het een hele schok om dit te zien , want zij had dus die afspraak gemaakt , en zowieso als ze ooit een verzorgster wou ook graag een klein meisje.(nina verkoopt mn omdat ze te groot is en ze is kleiner dan imke.) dus dit komt allemaal hard aan! Gister heeft ze die mensen gebeld en die ontkennen dat er een verzorgster in het spel komt , en DAT ER NIEMAND ANDERS OP GEREDEN HEEFT!Dus nu word er overlegd met haar ouders en Gipsy gaat word waarschijnlijk teruggehaald naar Blokker aangezien ze hier g1 goed gevoel bij heeft.
Voor Imke is het allemaal heel vervelend want die staat er in principe buiten , zij wist niks van die afspraken enzo af ...dus zo zit het
Nee idd Moowsy ..zij kan er niks aan doen , maar begrijp wel ff de shock ..als je je pony opeens met een ‘andere’ ruiter ziet staan!
.