mijn verzorgpony Gipsy @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya92

Re: mijn verzorgpony Gipsy @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:10

Imke .. de pb-s die gestuurd zijn , zijn van mij , Nina .. ik heb dit zelf gedaan vandaag.Ik was er niet echt over te spreken dat er iemand anders op reed in plaats van Demi ..dit i.v.m verantwoordelijkheid in de proeftijd en afgesproken dingen . Wel hoopt ik dat je snel een reactie geeft op de mails , aangezien de ouders van Demi zeggen dat jij hem helemaal niet gaat verzorgen en er nog maar 1 x op gereden hebt ,(en ze jou amper kennen) .Dus wees a.u.b eerlijk tegenover mij, want dan weet ik of jij of die ouders een mooi verhaal zitten op te hangen !

Nina .. en dus niet DE EIGENAAR VAN DEZE ACCOUNT!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:11

wat een leuk beesie zeg ziet er goed uit Knipoog

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:14

Soraya92 schreef:
Imke .. de pb-s die gestuurd zijn , zijn van mij , Nina .. ik heb dit zelf gedaan vandaag.Ik was er niet echt over te spreken dat er iemand anders op reed in plaats van Demi ..dit i.v.m verantwoordelijkheid in de proeftijd en afgesproken dingen . Wel hoopt ik dat je snel een reactie geeft op de mails , aangezien de ouders van Demi zeggen dat jij hem helemaal niet gaat verzorgen en er nog maar 1 x op gereden hebt ,(en ze jou amper kennen) .Dus wees a.u.b eerlijk tegenover mij, want dan weet ik of jij of die ouders een mooi verhaal zitten op te hangen !

Zo als dit waar, is lekker banketstaaf dan Scheve mond Als die mensen dat zeggen Scheve mond. Ik ken Imke (niet goed maar wel een beetje dan Tong uitsteken), en ik geloof nooit dat ze zoiets zou verzinnen hoor. Dus ik denk eerder dat je bij die andere mensen moet wezen! Het zou zonde zijn als Imke alle schuld in haar schoenen geschoven zou krijgen.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:30

bliksemluver schreef:
Soraya92 schreef:

Zo als dit waar, is lekker banketstaaf dan Scheve mond Als die mensen dat zeggen Scheve mond. Ik ken Imke (niet goed maar wel een beetje dan Tong uitsteken), en ik geloof nooit dat ze zoiets zou verzinnen hoor. Dus ik denk eerder dat je bij die andere mensen moet wezen! Het zou zonde zijn als Imke alle schuld in haar schoenen geschoven zou krijgen.

Ja idd!! Daarom wou ze het denk ik ook graag weten!!Maar ik begrijp nu dus dat die ouders liegen ... want die vertellen een heel ander verhaal!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:18

Niet onaardig bedoeld hoor, maar wat is het precies het probleem dan? Het meisje van wie hij is is zelf 7 jaar en de pony heeft veel talent, is toch alleen maar goed om hem op niveau te houden zodat de eigenaresse er als ze een jaar of 10 is ook mee kan starten?

(weet verder niet veel van de situatie af hoor, dus kan het fout hebben..)

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:28

Wat een leukerd zeg! Die laatste foto is mooi!

Nina, ik denk niet dat je Imke hierover aan kunt vallen. Zij is toch gevraagd door de mensen met wie jullie afspraken hebben gemaakt?! Dan zitten zij fout, waarschijnlijk wist Imke niet eens wat er afgesproken was..

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:29

minka schreef:
Niet onaardig bedoeld hoor, maar wat is het precies het probleem dan? Het meisje van wie hij is is zelf 7 jaar en de pony heeft veel talent, is toch alleen maar goed om hem op niveau te houden zodat de eigenaresse er als ze een jaar of 10 is ook mee kan starten?

Ik zal het ff uitleggen ;

mijn beste vriendin NIna , is nog steeds de eigenaar van Gipsy , ze heeft zijn papieren en staat nu op proef in Zeeland.Zelf heeft ze heb 7 jaar gehad en is het dus erg belangerijk dat hij een goed huis krijgt. Hij is nu bijna 2 weken op proef , en ze belt dagelijks die mensen hoe het gaat. Nu zagen we dit opeens op bokt staan .De afspraak was dat er NIEMAND anders op zou rijden in de proeftijd behalve Demi(meisje van 7 ) en nu rijd Imke erop . Aangezien verantwoordelijkheid enzo.Voor Nina was het een hele schok om dit te zien , want zij had dus die afspraak gemaakt , en zowieso als ze ooit een verzorgster wou ook graag een klein meisje.(nina verkoopt mn omdat ze te groot is en ze is kleiner dan imke.) dus dit komt allemaal hard aan! Gister heeft ze die mensen gebeld en die ontkennen dat er een verzorgster in het spel komt , en DAT ER NIEMAND ANDERS OP GEREDEN HEEFT!Dus nu word er overlegd met haar ouders en Gipsy gaat word waarschijnlijk teruggehaald naar Blokker aangezien ze hier g1 goed gevoel bij heeft.
Voor Imke is het allemaal heel vervelend want die staat er in principe buiten , zij wist niks van die afspraken enzo af ...dus zo zit het Knipoog

Nee idd Moowsy ..zij kan er niks aan doen , maar begrijp wel ff de shock ..als je je pony opeens met een ‘andere’ ruiter ziet staan!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 14:27

leuke pony hoor!! en je kan er nog makkelijk op hoor!!

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 16:51

Leuke pony, ziet er netjes uit en echt te groot ben je toch nog niet voor hem... (zal eens een foto van mij (1.76cm) op mijn pony (1.51cm) neerzetten Knipoog )

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 17:17

mooie pony! ik denk niet dat imka er iets aan kan doen

ze zal toch niet liegen om te zeggen dat ze hem mag verzorgen

zo is imke niet

En raar dan dat ze er op rijd, lijkt mij als manege zijnde dat ze daar op letten, bij de onze wel.

ienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 20:00

lijkt me eigelijk niet echt iets om via een topic op bokt openbaar uit te praten? alsje over pb ben begonnen nina, hou het dan ook over pb! beetje banketstaaf om dit allemaal open en bloot bij dit topic te zetten!

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 20:06

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 20:15

Idd dat kan toch beter allemaal via pb uitgepraat worden, laten we hier over ophouden Verward

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 22:01

Laten we er helemaal over ophouden, volgens mij is er zelfs een slotje aangevraagd...

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 22:15

minka schreef:
Laten we er helemaal over ophouden, volgens mij is er zelfs een slotje aangevraagd...

graag ! groetjes nina

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 09:55

Geloof me, je bent niet te groot Lachen.
ziet er netjes uit!

heel leuk ponytje trouwens! Lekker hoofdje Lovers

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 09:58

Soraya92 schreef:
minka schreef:

Ik zal het ff uitleggen ;

mijn beste vriendin NIna , is nog steeds de eigenaar van Gipsy , ze heeft zijn papieren en staat nu op proef in Zeeland.Zelf heeft ze heb 7 jaar gehad en is het dus erg belangerijk dat hij een goed huis krijgt. Hij is nu bijna 2 weken op proef , en ze belt dagelijks die mensen hoe het gaat. Nu zagen we dit opeens op bokt staan .De afspraak was dat er NIEMAND anders op zou rijden in de proeftijd behalve Demi(meisje van 7 ) en nu rijd Imke erop . Aangezien verantwoordelijkheid enzo.Voor Nina was het een hele schok om dit te zien , want zij had dus die afspraak gemaakt , en zowieso als ze ooit een verzorgster wou ook graag een klein meisje.(nina verkoopt mn omdat ze te groot is en ze is kleiner dan imke.) dus dit komt allemaal hard aan! Gister heeft ze die mensen gebeld en die ontkennen dat er een verzorgster in het spel komt , en DAT ER NIEMAND ANDERS OP GEREDEN HEEFT!Dus nu word er overlegd met haar ouders en Gipsy gaat word waarschijnlijk teruggehaald naar Blokker aangezien ze hier g1 goed gevoel bij heeft.
Voor Imke is het allemaal heel vervelend want die staat er in principe buiten , zij wist niks van die afspraken enzo af ...dus zo zit het Knipoog

Nee idd Moowsy ..zij kan er niks aan doen , maar begrijp wel ff de shock ..als je je pony opeens met een ‘andere’ ruiter ziet staan!

Dit is niet echt aardig van de mensen waar hij op proef staat Scheve mond.

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 10:08

ja tjong wat een leuke kleur heeft ie leuke pony

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:01

Ik zal dit topic op slot zetten omdat het wel een erg bijzondere wending heeft gekregen Knipoog