prachtig zeg!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Je zit heel netjes
FuRyoMaRLoeS schreef:Ik vind bandages bij een paard dat sokken heeft niet zo mooi
Maar dat babyblauw staat der wel leuk indd.
Let er wel op dat je je handen niet neerlegt op het zadel!
Irene2 schreef:uit laten vergroten die mooie draf foto!
prachtig zeg!
) dobbel schreef:mooie tinker heb je hoor hoe groot is ze?
foto`s zien er goed uit, ik ben het er wel mee eens dat ik je beugels vrij kort vind gaatje langer zou een optie zijn.
dat blauwe staat erg leuk al zou ik nooit mijn tinker bandageren dan zie je de leuke sokken niet meer, maar dat is gelukkig ieder zijn eigen mening.
ga zo door zou ik zeggen.
RoOws schreef:mooi hoor ziet er heen goed uit! leuk fjordje ook
mandyy schreef:Leuk setje! Mooi beestje! Ziet er erg netjes uit.

forrestangel schreef:ja vind dat bandages bij een "sokkenpaard" ook niet zo mooi![]()
maar wel een prima kleurtje bij tinka
cissie schreef:Mooie tinker zeg, leuk hoofdje![]()
Het beugel verhaal is al genoemd, het 2e wat mij opviel wbt je houding is dat je je schouder iets naar binnen draait, je bekken kantelt (zie foto 1,4,5,6) behoorlijk met je schouder mee naar binnen, als je je beugel zoals al eerder gezegt wat langer maakt zal dat allicht al iets schelen, maar prober je bovenlijf recht te houden t.o.p van je bekken.
Dat dat moeilijk is weet ik, een instucteur kan je daar goed bij helpen.
Ook misschien wat vaker zonder beugels rijden wil daarbij helpen je been dan lang en recht naar beneden laten hangen en ontspannen.
Het setje staat hem chique alleen vind ik bandages bij een paard met zulke mooie sokken niet mooi, maar goed dat is mijn menig, rijd je altijd met bandages of alleen nu voor de fotos?
Tinka15 schreef:hey bedankt voor je reactie je heb gelijk hoor![]()
en ik zoek ook al een instructriece
ik rij vaak zonder zadel of zonder beugels![]()
en ik vind het ook niet mooi hoor bandages bij paarden met sokken en ik rij ook niet vaak met banages ben bang dat haar sokken dan wegschuren op den duur![]()
ik deed het ook meer voor de foto's hoor
, veel succes en plezier saampjes
Jettie schreef:Whieee op die galopfoto is je eigen staartje vet maf!![]()
Verder mooie Tink hoor! En ziet er goed uit!
Ik ga mee met die beugels![]()

:D ilja1990 schreef:Leuke Tink en leuk dekje (heb ik ook maar dan een paar maatjes kleiner):D