gammie in de dop!! gaatje langer is misschien oké maar dat moet ook lekker zitten op je vzh zadel
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
gammie in de dop!! gaatje langer is misschien oké maar dat moet ook lekker zitten op je vzh zadel
.
coydog schreef:Zit ik hier te vertellen dat Mo dat soms ook doet, bewijst ze vandaag het tegenovergestelde.
Gaat ze stokstijf stilstaan op een kruispunt omdat iemand zijn ramen aan het krabben was.
Gelukkig is het een rustig dorp.
Op de terugweg maakt ze meer haast
nou ja, dan staat ze niet meer stil tenzij ze dus wèl moet piesen of poepen
Jellie schreef:Bedankt voor jullie reacties.
Danielle, dat is idd in Sliedrecht. Ken je het?
Danielle01 schreef:we hebben ook meegedaan aan pas de deux..heb je volgens mij nog nooit gezien....
Krijg je ook les van Maddy?
Jellie schreef:Wij hebben de laatste x met de pas de deux gewonnen. Ik heb ook les van Maddy. Geinig! Reed je vriendin op Joy? Ik weet niet hoe lang dit geleden is anders op Samson..
Ik weet het zeker, zou Vasthi ook kunnen doen zoiets.
zeer c0ewl! Citaat:Ik merk dat ze dan ook beter terugkomt op mijn zit. Heel apart.
Danielle01 schreef:aaah, dan was jij met dat laatste paard met babaloo toch? Die op het laatst boog toch?? Of was dat voor de orginaliteit..weet niet meer..
Maar ze reed idd op Joy, was ook de laatste pas de deux.... Doe maddy maar de groetjes van mij!!
Zal de groeten doen 

ditchie schreef:Wat heb jij een aparte cap hihi
Hij zit echt super fijn!
en ik heb haar zo'n 1,5 jaar. 

en mijn chaps met rubberen schoentjes weer zo koud