ik vind dat maanoog een beetje raar maar sam is een drukke pony
maar ze gaat in de zomer proberen zonder hulpteugel te rijden en ook proberen buiten te rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

loveramona schreef:ja maar sam schrikt gewoon snel overal van en er was zo'n hooibaal geval in plastic en een stukje daarvan zat los en faldderde en daar schrok die telkens van
).

Bertus_Suzy schreef:ja hij heet samaritano
het is een welsh-arabier
*feliciteert zichzelf*)
. Ik bedoel, sommige dingen kunnen wel heel vervelend overkomen. (en ik kan het weten want op mijn foto's is ook wel eens behoorlijk kritiek geleverd). Maar ik merk dat ik er ontzettend van leer. Je moet het even op je in laten werken altijd.loveramona schreef:ik had ook veel foto's gemaakt van dat die normaal stapt maar sommige waren niet zo mooi dus had ik er niet opgezet
. Ookal zijn ze nog zo'n baggerkwaliteit....het gaat om wat erop staat
.

loveramona schreef:waar die pony staat de eigenaar van die stal rijd op hem ze kunnen z dressuur rijden maar hij rijd ook met die bijzet en ook bij hem vliegt die pony er weleens vandoor maar die man rijd ook altijd met bijzet en hij heeft hem sinds die pony 3 was en nu is die 5 ofzo

loveramona schreef:waar die pony staat de eigenaar van die stal rijd op hem ze kunnen z dressuur rijden maar hij rijd ook met die bijzet en ook bij hem vliegt die pony er weleens vandoor maar die man rijd ook altijd met bijzet en hij heeft hem sinds die pony 3 was en nu is die 5 ofzo