Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xSuusx schreef:Sorry danielle,
Maar je zit nu een beetje mijn topic te vergooien.
Ik wil niet dat je hier ruzie maakt.
Dan had je zelf niet moeten zegen dat ze mocht komen.
En je weet wat ik van desteny en jou houding vind.
1.je benen meer bij je houden
2.je teugeltjes korter.
3.tja ik zelf over je martugal vind ik ook dom maar het is jou paardje je moet doen wat je met der wiltveder maak ik er niks over vuil.
4 ja desteny vind ik ook mooier zonder zadel en hoofdstel maar in de toekomst veranderd dat vast wel.
5.ik vind je iets te lang rijden.
Maar goed danielle hou mijn topic wel even leuk oke?![]()
en veder tja tuurlijk mag je reageren over je eigenpaardje maar op een leuke manier,ik vlieg je nu niet aan hoor
xdominiquex schreef:Ik snap niet waarom je zo reageert op het commentaar.
Een martingaal bij een 3-jarige vind ik ook niet kloppen.
Misschien kan je je paardje beter even door laten rijden door iemand anders die er ervaring mee heeft.
Op deze manier gaat het zeker fout en dat is hartsikke zonde want ik vind het een erg leuk paard.
Juist nu ze zo jong is het belangrijk dat alles goed aangeleerd word.
Een juiste aanleuning en dergelijke lijkt me dan ook erg belangrijk.
En dat ze der ahcterhand er niet beter onder kan krijgen is natuurlijk grote onzin want vanaf de foto's kan ik al zien dat ze dat wel kan wanneer ze op de goeie manier gereden word.
ik val je niet aan, probeer je alleen te waarschuwen!
gr Dominique
xSuusx schreef:En waarom ik met martugal rij omdat ze niet goed loopt zonder martugal.
Navidad schreef:xSuusx schreef:En waarom ik met martugal rij omdat ze niet goed loopt zonder martugal.
Sorry ik kan hier heel kwaad om worden het paard is pas 3, weten jullie waar jullie mee bezig zijn nu? Met een jong paard.
Dit is een paard die nog van alles moet leren. dus waarom een martingaal, om hem zo naar beneden te trekken?
Als ik een tip mag geven hoe stinkmodder die ook loopt, laat hem eerst fatsoenlijk in zijn balans komen en alles laten onder vinden, dan lig je maar paar keer in de modder, een jong paard is geen speelgoed. Lata hem uit zich zelf je hand op zoeken en in de ontspanning komen want zo maak je het alleen maar erger. Geduld is een schone zaak.
moyra schreef:
en aan mijn rijtechiek nigt het niet en dur achterhanddie kan er niet beter onder
xSuusx schreef:Maar voor straf had ze geen exstra muslie gehad }>
Gr
moyra schreef:jullie denken dat jullie het allemaal zo goed weten maar kunnen jullie het allemaal in praktijk brengen![]()
ik geen ervaring met jonge paarden sorry maar dit is me 3e paard dat ik in rijd en jullie zien het alleen op foto !![]()
martegaal rijden onverstandig volgens mij wten jullie niks over de paarden hoor
en allees beter ja hoor doe niks goed !
kom een xtje langs zal ik haar exspres ff geen beweging geven kijken of jullie allemaal zo goed weten !
dan zal ik de hele stal ff uit nodige een man die al zun hele leven in de paarden zit die nu 78 is dus kom maar !
ik hoor wel wanner jullie komen
gijsenkim schreef:
Sorrie hoor, maar jullie kramen zo ontzettend veel onzin uit........ dit kan nooit goed gaan.
tinkerliefde schreef:gijsenkim schreef:
Sorrie hoor, maar jullie kramen zo ontzettend veel onzin uit........ dit kan nooit goed gaan.
dat vraag ik mij ook afarm beestje