grizzlyb*eh..paard@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pam87

Re: grizzlyb*eh..paard@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 16:57

wat een mooie pony is hij een draver Clown

mooi paardje Clown

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 17:01

zeg katleen pas jij wel op met die smileys Clown ik ben nl opjacht met mijn penny netje

leuk paard nou vinnik r niet echt iets van een new forest hebben maar een draver zou wel kunnen Schijnheilig Haha! jullie zijn echt een mooie combi Ja
zeg. Katleen, meeten wij een keer? ik op mijn dwerg en jij op jou reus?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 18:46

Leuke foto's Katleentje.. Ziet er netjes uit!!! Vind Prima echt een leuk paard..

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 18:56

Heel mooi paard, helemaal mijn type
Mag ik heel eerlijk mijn commentaar geven, ik vind dat ze op alle foto's erg ontspannen loopt maar ze loopt ook overal erg op de voorhand. Je schrijft dat ze pas laat is ingereden en dat de wendingen nog niet altijd even goed gaan. Probeer ze meer vanuit de achterhand te rijden en vanuit de achterhand te sturen, dan komen die wendingen vanzelf in orde.

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:12

Wat loopt hij mooi.. Super mooie NewForester.. Leuke pony dus!

Hahahhaha, wat denk je nou?? Leuke fotos hoor!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 21:37

leuk paardenbeest hoor Knipoog
denk altijd maar zo, heb maar lol met je knol
en wat andere zegge, lekker laten hahah
maar hier is het algemeen wel positief toch!!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 21:55

Leuk paard, ik vind dat je haar netjes rijd. (ze is helemaal men type) Haha!

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 22:00

Ik vind het er heerlijk ontspannen uitzien. Van "geen gel*l trek dr in de krul" is geen sprake Haha! .
Echt een leuke combi zijn jullie Ja.

chiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 22:02

Mooi paard ziet er leuk uit jullie twee, wat is haar afstamming?

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 22:17

Haha, ik vind die eerste foto echt helemaal geweldig!!! *LOL* Super! Haha!

Leuk paard hoor, jullie zien er leuk uit saampjes. Lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 22:21

bedankt allemaal Haha!

phara: hihi ik zie mij eigenlijk niet meer op een kleine pony zitten. beestje zakt door de grond denk ik Clown

Teigetje: ja daar heb je gelijk in, dat is een van haar moeilijkste punten Nagelbijten / Gniffelen . Dacht dat het ook iets met haar bouw te maken heeft, ze is vrij lang en ze hebben mij eens verteld dat het daardoor moeilijker is. Maar ik ben er met mijn instructrice goed op aan het oefenen. Zij heeft op dit moment vooral aandacht voor de impuls, en we zijn ook bezig met veel overgangen te rijden, woensdag hebben we halthouden-draf kunnen doen. Mijn instructrice zei toen ook dat ze het laatste kwartier al mooi met achterhand onderin begon te trappen. Alleen zonder hulp is het blijkbaar voor mij wat moeilijker om dat te bereiken Bloos

Shetfan: ik kan eerlijk toegeven, ze is énorm zacht in de mond Lachen ze accepteerd het bit ook heel goed, speelt er graag mee. Als ik haar gewoon twee minuten op stal laat staan met het bit in, heeft ze al een schuimbaard Vork
Verder loopt ze helemaal vanzelf naar beneden, ik hoef helemaal mijn handen niet te sluiten ofzo. Moet trouwens niet proberen om ruw met mijn handen te zijn, ze kan er niet goed tegen als ze onrechtvaardig behandeld wordt onder het zadel Haha! . Als ik teveel hinder met mijn handen gaat ze trager lopen en begint ze te klieren. En toen ze zich laatst eens verschrok en er vandoor ging, gaf ik per ongeluk in een reflex een ruk aan de teugels. Ik had het geweten, twee seconden later was ik eraf gekatatulpeerd Bloos Haha! . dus ik heb besloten met liefde en met een zachte hand te rijden Vork Haha! Haha!

chiquee: Prima is een KWPN, van vaders kant Markzauber(trakhener), van moeders kant Akteur Lachen