mooi paardje
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik ben nl opjacht met mijn penny netje
jullie zijn echt een mooie combi 

.
.
Super! 

. Dacht dat het ook iets met haar bouw te maken heeft, ze is vrij lang en ze hebben mij eens verteld dat het daardoor moeilijker is. Maar ik ben er met mijn instructrice goed op aan het oefenen. Zij heeft op dit moment vooral aandacht voor de impuls, en we zijn ook bezig met veel overgangen te rijden, woensdag hebben we halthouden-draf kunnen doen. Mijn instructrice zei toen ook dat ze het laatste kwartier al mooi met achterhand onderin begon te trappen. Alleen zonder hulp is het blijkbaar voor mij wat moeilijker om dat te bereiken 
ze accepteerd het bit ook heel goed, speelt er graag mee. Als ik haar gewoon twee minuten op stal laat staan met het bit in, heeft ze al een schuimbaard
. Als ik teveel hinder met mijn handen gaat ze trager lopen en begint ze te klieren. En toen ze zich laatst eens verschrok en er vandoor ging, gaf ik per ongeluk in een reflex een ruk aan de teugels. Ik had het geweten, twee seconden later was ik eraf gekatatulpeerd
. dus ik heb besloten met liefde en met een zachte hand te rijden