En je houding, was het vroeger niet erger?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Dookie schreef:En je houding, was het vroeger niet erger?

ushi schreef:Is dit dat paard dat eerst altijd zo eng liep? Alsof het leek dat ie in zn borst wilde bijten zegmaar.
Ze doet dat wel nog altijd af en toe, maar al veel minder dan eerst.

heb precies hetzelfde
Stijle beentjes en plaate kont.
Helemaal jaloers hierzo!

), ik ga ook geen conmentaar geven op je houding ed want je weet het zelf wel en het is al vaak genoeg gezegd, na 1x zeggen weet je het ook wel dat je niet netjes zit 

In de galop ben ik zelf nog heel onzeker en span me heel erg op, maar dat heeft natuurlijk alleen maar averechts effect zoals jij opmerkte. In de zomer was mijn galop echt super, weet niet hoe het komt dat ik ineens zo onzeker ben. Denk dat ik gewoon terug wat meer moet gaan wandelen, misschien dat ik daar makkelijker kan ontspannen in de galop en dat het dan ook beter gaat lukken in de piste... 
cinv schreef:Ik ken je vooruitgang niet, heb niet gevolg maar je komt er wel , het klikt blijkbaar wel tussen jullie. Heb je haar al lang?
Maar we hebben het in het begin heel moeilijk gehad, zelfs in zo een maten dat ik een tijd serieus overwogen heb om haar te verkopen. Maar in mei 2004 ben ik dan van stal veranderd (van altijd op stal staan naar altijd op de wei) en sindsdien begint het steeds beter te gaan. Zeker de laatste maand zijn we echt enorm naar elkaar gegroeid en beginnen stilletjesaan eindelijk een team te worden. Ik word met de dag weer verliefder op haar.
trowing schreef:ik vind het wel een geinige bles. ik zou alleen wel proberen zelf wat rechterop te gaàn zitten en het paard meer bijelkaar te rijden en proberen haar op de achter hand te krijgen.
Ze heeft ookal zo'n lief baardje
Anjatjeuh schreef:Bedankt voor de commentaar en complimentjes iedereen. Ik ben heel hard aan mn houding aan het werken, maar het is heel moeilijk om al die slechte gewoontes af te leren...Mijn zadel maakt het ook allemaal niet makkelijker aangezien ik een vzh richting spring zadel heb, ik ben nu aan het sparen voor een dressuurzadel, denk dat dat vooral zou helpen om mn benen niet meer zo hard naar voor te steken.
En wat ik ook even wou zeggen: je bent niet de enige dat zo rijd hoor! Dat naar voor hangen is ook 1 van mijn grote problemen

Plucky schreef:ik vind dat je een heel leuk beestje, aan je houding kan gewerkt worden
Kep trouwens nog wel een leuke tip voor het vooroverzitten en je benen, ga eens een kwartie per dag zonder beugels rijden, wedden dat je dan op kont gaat zitten