vind jullie een mooie combinatie ook
nog heel veel succes gewenst
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

echt cool
Succes in de L1 !!!

LiSSy schreef:ik wil niet muggeziften, maar het lijkt mij dat je paardje wat op de voorhand loopt. probeer haar iets meer op het achterbeen te krijgen, dan is het helemaal super!

ShannaY schreef:Ziet er goed uit hoor, soms een beetje slechte foto opnamen helaas.
Maar rij je nu met zulke lange sporen of is het een wieltje, ik kan het helaas niet goed zien. Maar ben je niet bang dat ze dood voor het been word als je nu al met zulke lange sporen rijd EN een zweep ?

als jij in draf net zo recht zit als in stap, is dat laatste beetje op de voorhand lopen wat tink doet(al vind ik t nog behoorlijk meevallen hoor!) ook makkelijker op te lossen 

ik zat eerst heel erg naar voren namelijk 

xxxSuusje schreef:wow wel veel foto's
maar erg leuk!
leuke combi zijn jullie en het ziet er netjes uit
otzettend mooi paard heb je ook!
stalleke schreef:ShannaY schreef:Ziet er goed uit hoor, soms een beetje slechte foto opnamen helaas.
Maar rij je nu met zulke lange sporen of is het een wieltje, ik kan het helaas niet goed zien. Maar ben je niet bang dat ze dood voor het been word als je nu al met zulke lange sporen rijd EN een zweep ?
Ze worden niet dood voor het been als je goed met sporen omgaat!
Het zijn sporen met een wieltje

stalleke schreef:ShannaY schreef:Ziet er goed uit hoor, soms een beetje slechte foto opnamen helaas.
Ze worden niet dood voor het been als je goed met sporen omgaat!
Het zijn sporen met een wieltje

stalleke schreef:Ik zeg toch ook niet dat een wieltje perse nodig is? Ik kan ook best met knopsporen gaan rijden, als je met sporen rijd gebruik je ze alleen als ze niet reageren op de kuitdruk.

ShannaY schreef:stalleke schreef:Ik zeg toch ook niet dat een wieltje perse nodig is? Ik kan ook best met knopsporen gaan rijden, als je met sporen rijd gebruik je ze alleen als ze niet reageren op de kuitdruk.
Mag ik dan vragen waarom je kiest voor een wielspoor, of uberhaubt een spoor, want als je ze goed gebruikt, kun je ook goed je been gebruiken, dus heeft ze in principe ook geen spoor nodig toch ?
Ik vind het erg zonde dat als je L startgericht bent, nu al met een (wiel)spoor én zweep rijd. Ik ben benieuwd hoe je dat gaat doen in de M of in de Z..
Of zitten ze er voor de mooi?
griebels schreef:
Ik rijd ook met wielspoor, juist omdat het vriendelijker is
ShannaY schreef:Daar ben ik het totaal niet mee eens, een wielspoor bevat stekels, dus elke rol die het paard over lijf krijgt word hij "gestoken", wat zou dan vriendelijke zijn, een knop dat ze vacht aait, of een wiel dat zo'n 3 keer steekt?