Kür op Muziek Indoor Zeeland

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kadans16

Re: Kür op Muziek Indoor Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 19:56

Hmmmm mooi beest....ik denk een jaar of dertien veertien???

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 20:12

Wowie! Dat is pas een "happy athlete".. Gewoon maling hebben aan het commentaar! Zo te zien heeft ie er nog erg veel zin in!
Super hoor!

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 22:05

QueJira schreef:
Leuk hoor!Ik heb ook een NATUREL onder mijn kont!Die wil ook wel werken hoor,denk erg goed mee,soms een beetje te goed,hij wordt dan erg enthousiast.Dit is hem:

Afbeelding

Aah daar hebben we Noud, ja die ken ik wel! die 2 naturels hebben nog naast elkaar op stal gestaan. Een ouwe bekende duz! met bijna een identieke afstamming; als ik het goed heb was noud een (naturel x overste x flaneur x doruto) en Alerio is een (naturel x overste x doruto) dus het is nog echt familie ook.

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 08:45

Hey.....Nog meer Naturels! Mijn zusje rijd op een merrie van Naturel (x Kristal x Compromis xx). Ze is nu Z1 startgerechtigd. De merrie heeft bij de vorige eigenaar met drie verschillende ruiters Z2 gelopen. En inderdaad, ze hebben allemaal zo'n groot hoofd......onze merrie dus ook.
Ze is ook erg heet, en wil graag werken.

Als je zelf denkt dat het paard Z2 (of hoger) aankan, en hij geeft ook aan dat hij het leuk vind, waarom zou je het dan niet doen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 10:07

Ik zie de foto nie meer!