lang niet gesproken haha
maar leuke merrie
veel sucses met de wedstrijden
dikke kus marlot
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Passionato schreef:Gaat goed komen joh in de L2... ik heb ook een stuk of 4 proeven winst gereden terwijl mijn paard nog geen achterwaarts kon..
Op zich kon het wel... maar dan had ik hem achterwaarts moeten trekken, en dat is tegen mijn principe.. dus dat liet ik dan gewoon lekker zitten.. Nette overgang halthouden maken.. ff wachten.. en weer netjes wegdraven..
1 jury had het niet eens gezien en gaf me een 7en ik ben ook een paar keer bi jde jury geroepen.. of ik wel wist dat ik achterwaarts moest.. haha.. Toen ik het hele verhaal uitlegde toonden ze wel begrip en gaven ze een 3 .

Hermesdeux schreef:Passionato schreef:Gaat goed komen joh in de L2... ik heb ook een stuk of 4 proeven winst gereden terwijl mijn paard nog geen achterwaarts kon..
Op zich kon het wel... maar dan had ik hem achterwaarts moeten trekken, en dat is tegen mijn principe.. dus dat liet ik dan gewoon lekker zitten.. Nette overgang halthouden maken.. ff wachten.. en weer netjes wegdraven..
1 jury had het niet eens gezien en gaf me een 7en ik ben ook een paar keer bi jde jury geroepen.. of ik wel wist dat ik achterwaarts moest.. haha.. Toen ik het hele verhaal uitlegde toonden ze wel begrip en gaven ze een 3 .
Ik zou het in ieder geval altijd proberen. Voor een niet getoonde oefening behoor je een 0 te krijgen. Let hier wel op met een strenge jury kun je hem zo krijgen. heb 2 weken geleden nog bij het Z gezeten en daar zelfs 2x een 0 in een proef moeten schrijven omdat er geen galopwissels werden getoond...dus ook al doet je paard het niet, probeer het toch, dan krijg je voor achterwaarts met verzet misschien nog een 4...
Voor de rest was ie wel dik L2 klaar.. dus tja, dan maar dit..
En gewoon heeeel hulpeloos kijken van "hij doet het niet? " haha..
! Is dit die bok waar je het wel eens over had, of niet?
! Tinne schreef:Leuk paard! Is dit die bok waar je het wel eens over had, of niet?
![]()
Waar is deze wedstrijd trouwens? De bak komt me echt enorm bekend voor, volgens mij ben ik hier ook een aantal keren geweest in mijn groom-tijd!
! Deze wedstrijd is in Hulten, vrij grote bak! 
Passionato schreef:Wel goed dat je een 0 hebt gegeven trouwens! Zie je niet vaak!
dat is voor mij wel een bekend cijfer

Taaclover schreef:Mooi dier zeg.
Ik vind ook dat jij erg netjes op je paard zit
Is de merrie wat overbouwd of lijkt dat op de foto's maar zo.
Voor het mooie zou ze iig nog wat mogen zakken in de achterhand maar dat komt ongetwijfeld goed

talented schreef:Taaclover schreef:Mooi dier zeg.
Ik vind ook dat jij erg netjes op je paard zit
Is de merrie wat overbouwd of lijkt dat op de foto's maar zo.
Voor het mooie zou ze iig nog wat mogen zakken in de achterhand maar dat komt ongetwijfeld goed
Dat overbouwde lijkt, denk ik, doordat ze een mega dikke buik heeft. En de achterhand zou er inderdaad nog iets meer onder mogen, maar dit paard heeft nogal moeite met het accepteren van mijn been ( als ik 1 keer iets te veel been geef stuitert mevrouw een half uur door de bak