fokmerrie aan het werk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarLottie

Re: fokmerrie aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:09

heej wouter Knipoog
lang niet gesproken haha

maar leuke merrie
veel sucses met de wedstrijden
dikke kus marlot

Clown

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:26

Passionato schreef:
Gaat goed komen joh in de L2... ik heb ook een stuk of 4 proeven winst gereden terwijl mijn paard nog geen achterwaarts kon..
Op zich kon het wel... maar dan had ik hem achterwaarts moeten trekken, en dat is tegen mijn principe.. dus dat liet ik dan gewoon lekker zitten.. Nette overgang halthouden maken.. ff wachten.. en weer netjes wegdraven..Knipoog
1 jury had het niet eens gezien en gaf me een 7 Boos! en ik ben ook een paar keer bi jde jury geroepen.. of ik wel wist dat ik achterwaarts moest.. haha.. Toen ik het hele verhaal uitlegde toonden ze wel begrip en gaven ze een 3 .

Ik zou het in ieder geval altijd proberen. Voor een niet getoonde oefening behoor je een 0 te krijgen. Let hier wel op met een strenge jury kun je hem zo krijgen. heb 2 weken geleden nog bij het Z gezeten en daar zelfs 2x een 0 in een proef moeten schrijven omdat er geen galopwissels werden getoond...dus ook al doet je paard het niet, probeer het toch, dan krijg je voor achterwaarts met verzet misschien nog een 4...

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 10:41

ik vind een super mooie merrie..alleen kan aan mij liggen maar valt ze in de bochten wat naar binnen?

veder vind ik het er super uit zien

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 11:26

Ziet er netjes uit Ja

Wanneer start je weer bij ons?

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 11:48

Het ziet er goed uit !! Pling

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 12:00

Hermesdeux schreef:
Passionato schreef:
Gaat goed komen joh in de L2... ik heb ook een stuk of 4 proeven winst gereden terwijl mijn paard nog geen achterwaarts kon..
Op zich kon het wel... maar dan had ik hem achterwaarts moeten trekken, en dat is tegen mijn principe.. dus dat liet ik dan gewoon lekker zitten.. Nette overgang halthouden maken.. ff wachten.. en weer netjes wegdraven..Knipoog
1 jury had het niet eens gezien en gaf me een 7 Boos! en ik ben ook een paar keer bi jde jury geroepen.. of ik wel wist dat ik achterwaarts moest.. haha.. Toen ik het hele verhaal uitlegde toonden ze wel begrip en gaven ze een 3 .

Ik zou het in ieder geval altijd proberen. Voor een niet getoonde oefening behoor je een 0 te krijgen. Let hier wel op met een strenge jury kun je hem zo krijgen. heb 2 weken geleden nog bij het Z gezeten en daar zelfs 2x een 0 in een proef moeten schrijven omdat er geen galopwissels werden getoond...dus ook al doet je paard het niet, probeer het toch, dan krijg je voor achterwaarts met verzet misschien nog een 4...

Het waren best strenge jury's, het waren grote concoursen en ook niet veel winst.
(Ik ben geen jury) maar in de L bestaat het onderdeel niet alleen uit achterwaarts.. Het is enkele passen halthouden, enkele passen achterwaarts.
Ik maakte wel een nette overgang en netjes aan enkele seconde halthouden. Stel nou dat je een 7 hebt daarvoor, en een 0 voor het achterwaarts, dan kom je toch "gemiddeld" wel op een drie uit? (ik weet het niet hoor... maar denk dat het zo gaat)
Normaal ga ik niet op concours als het nog niet bevestigd is, maar dit waren bepaalde omstandigheden. Ikstond ineens op een startlijst waarvan ik niks wist, en kreeg onderhand boze KNHS achter me aan dat ik teveel wp had Knipoog Voor de rest was ie wel dik L2 klaar.. dus tja, dan maar dit..
Ik kies er dan liever voor om het niet te tonen, dan mijn paard nu even in een proef achterwaarts te "trekken" wat ie normaal absoluut niet mag. Ik leer liever geen foute dingen aan. Ik moet wel zeggen dat ik net heb gedaan alsof Knipoog En gewoon heeeel hulpeloos kijken van "hij doet het niet? " haha..
Wel goed dat je een 0 hebt gegeven trouwens! Zie je niet vaak!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 13:52

Leuk paard Ja ! Is dit die bok waar je het wel eens over had, of niet? Knipoog

Waar is deze wedstrijd trouwens? De bak komt me echt enorm bekend voor, volgens mij ben ik hier ook een aantal keren geweest in mijn groom-tijd Lachen!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 15:29

Tinne schreef:
Leuk paard Ja ! Is dit die bok waar je het wel eens over had, of niet? Knipoog

Waar is deze wedstrijd trouwens? De bak komt me echt enorm bekend voor, volgens mij ben ik hier ook een aantal keren geweest in mijn groom-tijd Lachen!

Dit is dat paard waar ik het over had ja Lachen! Deze wedstrijd is in Hulten, vrij grote bak!

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 19:45

heyy wouter.. ziet er goed uit hoor Lachen
t komt wel goed met jullie 2 Knipoog

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:11

ziet er super uit... heel gaaf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:33

Goed Wouter Haha!

Ik had het laatst met Linda over je, ze had met je gepraat op een of andere wedstrijd (krijg met Lucky les van Linda)

Maar ziet er goed uit voor zover ik kan beoordelen..

Word je nog gestalkt doo Simone, wij niet meer iig!

Tinusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:35

Passionato schreef:
Wel goed dat je een 0 hebt gegeven trouwens! Zie je niet vaak!

oeps... Bloos dat is voor mij wel een bekend cijfer Haha!
Wouter, netjes gereden en succes in de L2

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 18:55

Mooi dier zeg.
Ik vind ook dat jij erg netjes op je paard zit Ja
Is de merrie wat overbouwd of lijkt dat op de foto's maar zo.
Voor het mooie zou ze iig nog wat mogen zakken in de achterhand maar dat komt ongetwijfeld goed Ja

talented

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 12:19

Taaclover schreef:
Mooi dier zeg.
Voor het mooie zou ze iig nog wat mogen zakken in de achterhand maar dat komt ongetwijfeld goed Ja

Dat overbouwde lijkt, denk ik, doordat ze een mega dikke buik heeft. En de achterhand zou er inderdaad nog iets meer onder mogen, maar dit paard heeft nogal moeite met het accepteren van mijn been ( als ik 1 keer iets te veel been geef stuitert mevrouw een half uur door de bak *LOL*

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 12:24

Succes in de L2, Wouter Ja
Waar heb je je allemaal al ingeschreven voor de wedstrijden?

Toch leuk om nu ook je andere paard eens op de foto's te zien. Lachen

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 12:40

ze heeft mooie gangen, en je rijdt er leuk mee, maar ze loopt wel ferm op de voorhand! als je verder wilt komen, zou ik daar zo veel mogelijk aan werken!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:26

talented schreef:
Taaclover schreef:
Mooi dier zeg.

Dat overbouwde lijkt, denk ik, doordat ze een mega dikke buik heeft. En de achterhand zou er inderdaad nog iets meer onder mogen, maar dit paard heeft nogal moeite met het accepteren van mijn been ( als ik 1 keer iets te veel been geef stuitert mevrouw een half uur door de bak *LOL*

Mm dat is behoorlijk vervelend Ja
Mijn pony had hier tot voor kort ook een handje van

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:03

lekkere dikbuik,

leuke foto's,
mopoi dat je een drachtig paard toch zo leuk aan het lopen krijgt,
een drachtige merrie heeft natuurlijk wat te stellen met haar lichaam !

maar wouter..een hoedje staat je beter Knipoog