Astrida schreef:Anky reed zelf niet mee, ze gaf een clinic samen met Angela van de Berg. Volgend jaar rijdt Anky weer.
Heeft iemand hier toevallig foto's van??
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Astrida schreef:Anky reed zelf niet mee, ze gaf een clinic samen met Angela van de Berg. Volgend jaar rijdt Anky weer.
Gulpje schreef:Het lijkt alsof ie helemaal geen nek heeft, daarom zit ie een beetje vreemd volgens mij
Maar het viel me elke keer op...inderdaad zit ie met zn hoofd naar voren DeedeJee schreef:Mooie foto's. Ik was er zaterdag, was ook heel erg leuk. Wat mij opvalt steeds is dat Alex van Silfhout zo krom op zn paard zit. Ligt dat aan mij?
, want hij reed hem de komende tijd, geloof ik.abigaillover schreef:Héé dat zijn bekende foto'sIk ben er ook geweest! Ik zat op tribune F. Ik kon alles ook super goed zien maar jouw foto's zijn mooier en lichter.. Oeww Nourejev is zooo knap
Echt hele leuke foto's!
Melina schreef:Leuke foto's, is dit nu Tommie Visser op Turbo Magic?
Wij verwachten bij ons op stal van het voorjaar een veulentje van Turbo, dus was ik even benieuwd naar, want hij reed hem de komende tijd, geloof ik.
Gr. Melina

DeedeJee schreef:Mooie foto's. Ik was er zaterdag, was ook heel erg leuk. Wat mij opvalt steeds is dat Alex van Silfhout zo krom op zn paard zit. Ligt dat aan mij?
DeedeJee schreef:Mooie foto's. Ik was er zaterdag, was ook heel erg leuk. Wat mij opvalt steeds is dat Alex van Silfhout zo krom op zn paard zit. Ligt dat aan mij?
SdaphneS schreef:Ik had volgens mij hier ook wat van op tv gezien kan dat ?
Of was dat weer andere dressuur ?
Heele mooi foto's hoor

Pardon schreef:Jammer dat XXL niet op de fotow staat! Die was echt de mooiste!
En die Edward nog ff hoofd-schouders-knieen-teen doen bij t ererondje![]()
!! Mijn fotows komen nog!!

Zat trouwens ook in vak F
Astrida schreef:
Wat sneu was dat deze man tijdens de show een wiel verloor en daardoor omviel met zijn karretje.
(foto is wat wazig)
http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... 3ZNL[/img]