Mrietjesueel schreef:En ja, Lielle, ik kan erover lezen zonder dat ik de drang krijg het toe te moeten passen...
Knap hoor, ik zou dat dus absoluut niet kunnen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mrietjesueel schreef:En ja, Lielle, ik kan erover lezen zonder dat ik de drang krijg het toe te moeten passen...
wemkelover schreef:Les nemen vind ik Bullshit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is de grootste poedersuiker onzin die ik heb gehoord .........
Sorry, van mijn bui.
Maar ik heb wel een stuk of drie ingereden en heb geen les. Toch zijn ze allemaal goed ingereden en het gaat helemaal goed. Ze luisteren perfect.
En ik ben nu ook bezig met een en dat gaat ook wel redelijk.
Hij is nog maar twee dus we hebben er nog niet opgezeten dat komt in de zomer wel als ze drie wordt.
En daar heb ik ook goede verwachtingen over.
Als je nog niet goed kunt rijden, bedoel ik dus mee; als je niet in alle gangen kunt zitten, nog niet een onafhankelijke zit hebt okay neem dan les.
Kun je dat wel kan je het best wel eens proberen met een volwassende of iemand anders erbij.
Dit is mijn mening, dus .....
Citaat:Als je nog niet goed kunt rijden, bedoel ik dus mee; als je niet in alle gangen kunt zitten, nog niet een onafhankelijke zit hebt okay neem dan les.
!
!
Ik vraag mij af waarom dat ik nou nooit eens een paard heb die alles volgens het boekje doet..
!! Dat is DE allerbelangrijkste en heiligste regel in de paardenwereld!!wemkelover schreef:Les nemen vind ik Bullshit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is de grootste poedersuiker onzin die ik heb gehoord .........
Sorry, van mijn bui.
Maar ik heb wel een stuk of drie ingereden en heb geen les. Toch zijn ze allemaal goed ingereden en het gaat helemaal goed. Ze luisteren perfect.
En ik ben nu ook bezig met een en dat gaat ook wel redelijk.
Hij is nog maar twee dus we hebben er nog niet opgezeten dat komt in de zomer wel als ze drie wordt.
En daar heb ik ook goede verwachtingen over.
Als je nog niet goed kunt rijden, bedoel ik dus mee; als je niet in alle gangen kunt zitten, nog niet een onafhankelijke zit hebt okay neem dan les.
Kun je dat wel kan je het best wel eens proberen met een volwassende of iemand anders erbij.
Dit is mijn mening, dus .....
dorientjuh schreef:Nou nou mensen, wat zijn we weer aardig tegen elkaar..
@TS: Ik vind het wel goed dat je je gaat inlezen in het inrijden. Je kunt tenslotte maar zoveel mogelijk weten, vind ik hoor!
Natuurlijk is dit lang niet genoeg, al lees je alle boeken van de wereld op dit gebied, maar ik geloof dat je dit zelf ookal door had.
Zo te horen krijg je goede begeleiding en ga je les nemen. Dit lijkt me voldoende. Ook het wijken voor druk vind ik goed om te doen, alleen hoop ik dat je hiermee bedoeld wijken voor druk zoals je doet om een pony om te zetten met lichte druk, niet onder het zadel. Om te wijken onder het zadel zou ik idd nog maar even wachten!
Ik wens je veel succes met het inrijden, en met goede begeleiding en goede les moet het zeker lukken!
!!! Of iemand anders....
ik proef hier geen prettige zweer meer ik denk ook dat het zo niet leuk is om antwoord op je vraag te geven
asl er zon een onprettige zweer hangt.Jobbeltje schreef:Volgens mij worden zadelmak maken en inrijden door elkaar gegooid. Zadelmak maken lukt nog wel zonder les (gewoon blijven zitten). Maar het echte inrijden...

)