Mooie combi zijn jullie samen!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunnylover schreef:Maargoed,als je haar ziet rijden is het echt een geweldig paardje.
Ze is russisch/pools gefokt.Haar vader Gwizd is in ieder geval 100% pools,
haar moeder Bakaleia dat weet ik nog niet zo zeker.
Als je haar niet zo spectaculair eruit vind zien,dan moet ik nog maar is goed foto's van haar maken zonder zadel en hoofdstel en vooral zonder deken.Maar het weer laat het niet toe om haar in actie te laten zien.Buiten bij ons is het nu spekglad en de bak is keihard en bevroren![]()
![]()
TE gevaarlijk dus om rijdende/bewegingen foto's te zien.Maar die zullen er snel komen hoor!
Wat ik nou wou zeggen over de bouw is dat ze er mager uitziet,haar knokkels steken uit,maar ze is 100% goedgekeurd! Ik geef haar nu (zoals je hierboven al kon lezen) extra voer bij zodat ze wat dikker en ronder word (voortaan goed lezen)
Pluutje"]
[quote="Sjuimpje schreef:Hoe heb je nou in godsnaam die peesbeschermers zitten!!?????
Lutske schreef:Leuk he Sunnylover 10 keer het zelfde commentaar te krijgen! }>
Waarom doe je dan zelf je peesbeschermers niet om als je vriendin het verkeerd doet?
Sunnylover schreef:Beste Nathalie: zoals je al in de vorige topics terugleest heb ik genoeg aan 1x hoor,en het zou mooi zijn als ze me een duidelijke uitleg geven (wat ze ook hebben gedaan) om ze om te doen.En geen stomme reactie (die er al 15x is geweest) van "je peesbeschermers zitten verkeerd".
Ja sorry hoor,maar in mijn ogen weet ik het na 1x ook wel!