Patty mennen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Re: Patty mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 10:30

Percy schreef:
Dat weet ik ook wel Tessebes maar die rem is er wel om te voorkomen dat de wagen tegen de kont van de pony opklapt bij het stoppen of wanneer de weg iets afloopt. Iets wat je ook met een broek kunt voorkomen maar als je ook geen broek hebt krijgt de pony de kar op de hielen en dat is niet lekker.

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar jij zei ook iets mbt het bit (liever een stang bij een ongeremde wagen of zoiets dergelijks).

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 17:54

piedrolover schreef:
Ahh ziet er heel lief uit!
Waarschijnlijk wilde ik deze sulky ook voor mijn shet gaan kopen. Bevalt hij een beetje?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is fantastisch *LOL* Pling Alleen je zit vrij laag, dus als je een keer door de modder heen rijdt, ben je ongeveer vies Tong uitsteken

Peachy schreef:
Ziet er heel leuk uit!
Alleen vind ik wel dat de pony erg dicht op de kar zit. Ik zou de strengen wat langer maken zodat hij minder dich top de kar zit.
En watvoor bit hij in zijn mond heeft maakt niks uit zeker niet met een wat oudere pony. Die broek zou ik idd snel aanschaffen hij remt niet alleen hij houd ook nog eens het schoftje op zijn plek Knipoog

Ze kan niet verder van het karretje af (er zitten wel meer lussen in de strengen, maar het uiteinde van de stangen van het karretje passen dan niet in de lussen) dus.. En op zich heeft ze nog genoeg ruimte hoor! echt waar Lachen anders zou ze zich telkens stoten en dat doet ze niet Knipoog

ShEtLaNdUrZ schreef:
lievvv Lovers
en dat koppie.. ben helemaal verliefd!!!!!! Ja
leuke foto's Haha!

Jah heh Tong uitsteken Je mag wel een keer mee als je wilt (moet je alleen wel naar nieuw vennep komen Tong uitsteken ), kun je ons meeten Tong uitsteken zou gezellig zijn hoor!! Haha!

Dat was mijn mega-bericht weer Tong uitsteken

Groetjes Ilse

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 18:08

patty is een mooi beesje Lovers
kissjuhss je naamgenootje Doei!

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 20:59

uber lieve Pattemans Vork

gaaf hoor Tong uitsteken

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 21:20

Monster schreef:
uber lieve Pattemans Vork

gaaf hoor Tong uitsteken

Jah heh Haha! ze is echt.. ik wil naar haar toeeeeeeee Ach gut nohh, moet nog tot zaterdag w88 Scheve mond

Naja, overleef het wel Haha!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 11:16

* SCHOP SCHOP *

Ik mag vanmiddag weer naar haar toe, maar ben half ziek Scheve mond grieperig, kan amper praten Scheve mond

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 11:38

leuk joh, zo lekker met het karretje naar buiten, gezellig