Les op Pandora

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

Re: Les op Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 14:27

1 ding snap ik niet als je voelt dat je beugels ongelijk zitten dan doe je ze toch gelijk Vork

en let je instructrice daar niet op dan?

lijkt me namelijk voor een 3.5 jarige paard niet echt fijn om iemand op zijn rug te hebben die scheef zit
nou vind ik het zo ie zo beetje triest dat een 3.5 jarige al mee loopt in manege lessen maar dat is mijn mening Ach gut

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 20:04

Nelis schreef:
nou vind ik het zo ie zo beetje triest dat een 3.5 jarige al mee loopt in manege lessen maar dat is mijn mening

Ja,dat paardje wordt ook zwaar afgebeult. Zag je niet hoe kreupel en mager hij was op de foto's? En onder het zadel heeft ie een hele grote drukplek...maar niet heus.
Nee, hij is jong maar wordt ook naar zijn leeftijd ingezet. Wordt door gevorderden gereden, en wie hem aan de teugel probeerd te trekken/ schoppen of wat voor een narigheid nog meer, krijgt gelijk de wind van voren. Dat beestje heeft het beter dan menig leeftijdsgenootjes die door eigenaars in de prak geholpen worden.
En ja, Emy...waarom heb je eigenlijk die beugels niet gelijk gemaakt...? }> Clown

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 21:06

Ik heb mijn beugels niet gelijk gemaakt omdat dat niet kon. Ze zaten op deze manier zo gelijk mogelijk, daarnaast zijn mijn benen ook nog eens een beetje ongelijk, waardoor volgens mij alle beugels voor mij ongelijk lijken. Snappie? *LOL*

whisperramse schreef:
ik vind het nochtans niet op veel lijken Clown
kvind z'n hals te lang en te dun en aan de teugel zou ik dit inderdaad ook niet noemen

Wat bedoel je hier precies mee? Ik weet niet of je het onaardig bedoelt, maar voor mij komt het in ieder geval wel onaardig over. Ik hoop dat dit niet de bedoeling is geweest?

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 21:31

Ah die laatste is echt lief

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 07:55

dat kan dan wel zo zijn maar zpals topic starter al aan geeft kon zij haar beugels niet gelijk maken en dat vind ik dus niet echt goed voor een 3.5 jarige die nog moet leren om in balans te lopen

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:11

nee hoor het is niet onaardig bedoelt Pling
tis gwn ff zeggen met zo'n lange nek zou ik ook niet makkelijk kunnen lopen denk ik Knipoog
en een paard met zo een nek zal ook wel niet makkelijk aan de teugel te rijden zijn Haha! Bloos
zo zielig dat ie nog zo jong is en al moet meedoen in de lessen !!! Huilen
ik heb zeer veel respect voor die paardjes!
ganse dag in de box en die paar uurtjes da je er uit mag braaf zijn en goed luisteren Verdrietig om van te wenen !!!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:16

Juut schreef:
Nelis schreef:
nou vind ik het zo ie zo beetje triest dat een 3.5 jarige al mee loopt in manege lessen maar dat is mijn mening

Ja,dat paardje wordt ook zwaar afgebeult. Zag je niet hoe kreupel en mager hij was op de foto's? En onder het zadel heeft ie een hele grote drukplek...maar niet heus.
Nee, hij is jong maar wordt ook naar zijn leeftijd ingezet. Wordt door gevorderden gereden, en wie hem aan de teugel probeerd te trekken/ schoppen of wat voor een narigheid nog meer, krijgt gelijk de wind van voren. Dat beestje heeft het beter dan menig leeftijdsgenootjes die door eigenaars in de prak geholpen worden.
En ja, Emy...waarom heb je eigenlijk die beugels niet gelijk gemaakt...? }> Clown

ik ben het helemaal met je eens Juut, Pandora wordt echt afschuwelijk afgebeult, vreselijk heeft dat paard het... verschrikkelijk hoor Knipoog

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 16:19

whisperramse schreef:
nee hoor het is niet onaardig bedoelt Pling
tis gwn ff zeggen met zo'n lange nek zou ik ook niet makkelijk kunnen lopen denk ik Knipoog
en een paard met zo een nek zal ook wel niet makkelijk aan de teugel te rijden zijn Haha! Bloos
zo zielig dat ie nog zo jong is en al moet meedoen in de lessen !!! Huilen
ik heb zeer veel respect voor die paardjes!
ganse dag in de box en die paar uurtjes da je er uit mag braaf zijn en goed luisteren Verdrietig om van te wenen !!!

Okay dan is het goed... Haha!

Pandora is echt niet zielig hoor! Ik geloof dat hij gisteren maar 1 uurtje met mij mee heeft gelopen. Hem aan de teugel krijgen is niet zo heel moeilijk, maar het ziet er dan meestal niet uit... Ik geloof trouwens dat Pandora alweer 4 is, zielig is hij niet hoor!

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 16:28

leuke fotos Haha!

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 16:34

Ziet er netjes uit Emy Ja

En leuk om weer eens Bergemo paardjes te zien Haha!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 16:57

Dank je wel! Haha! Rij je ook bij Bergemo? Of heb je er gereden? Je woont er in ieder geval niet ver uit de buurt!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:04

Janneke18 schreef:
Juut schreef:
Nelis schreef:

En ja, Emy...waarom heb je eigenlijk die beugels niet gelijk gemaakt...? }>

ik ben het helemaal met je eens Juut, Pandora wordt echt afschuwelijk afgebeult, vreselijk heeft dat paard het... verschrikkelijk hoor

ik weet niet of je kan lezen maar ik schrijf nergens dat ie word afgebeult..dat zijn jullie woorden.
ik vind het alleen triest Ach gut

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 17:16

Dat was een grapje lieverd...

Pandora is echt niet triest hoor, ze zijn bij Bergemo echt niet zo gek om hun paarden al meteen zo vroeg voor 100% in te zetten. Hij loop ook maar één á twee uurtjes per dag mee.