Waar heb je die geweldige chaps gekocht, ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan nieuwe en die zijn heel gaaf!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

barbaras schreef:Wat een gave knol zeg! Wauw, hij is echt leuk. Hoe hoog is tie wel niet?

)
Vertel de eigenaar dat hij het dubbele waard is als hij Z loopt
!
)...
Yvonnelind schreef:Zeldzaam mooie tuiger zonder grof hoofd en platte kont; paard met potentie!Vertel de eigenaar dat hij het dubbele waard is als hij Z loopt
!
Eigenaar heeft er vandaag weer op gereden, en hij wordt nog niet verder te koop aan geboden, de potentie is er zeker om Z te halen zei hij!! JIPPIE, denk dat Tornado voorlopig mag blijven!

Djoke schreef:Yvonnelind schreef:Zeldzaam mooie tuiger zonder grof hoofd en platte kont; paard met potentie!Vertel de eigenaar dat hij het dubbele waard is als hij Z loopt
!
Eigenaar heeft er vandaag weer op gereden, en hij wordt nog niet verder te koop aan geboden, de potentie is er zeker om Z te halen zei hij!! JIPPIE, denk dat Tornado voorlopig mag blijven!
Toen bleek ook nog dat hij uit een super stam komt, grootmoeder is ook de grootmoeder van tuiger Renovo!! 
Djoke schreef:Ik schrok me rot, gister kwamen er allemaal mensen kijken voor Tornado om te kopen!Toen bleek ook nog dat hij uit een super stam komt, grootmoeder is ook de grootmoeder van tuiger Renovo!!
Nu maar hopen dat hij niet verkocht wordt.