Edward Gal met Lingh bij Jumping A'dam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: Edward Gal met Lingh bij Jumping A'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 22:58

Ik ben ook net thuis van de Jumping. Wat een ongelooflijk kwijl paard is Lingh zeg Kwijl Vond het echt een super kür en Edward Gal kreeg echt een staande ovatie Haha! Toch nog een beetje schade in kunnen halen nadat hij niet naar Athene kon. Het wilhelmus werd gespeeld en de vlag gehesen toen hij 1e was geworden. Ik heb ook nog een paar foto's gemaakt maar ook onduidelijk geloof ik en wel filmpje gemaakt.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 10:44

ik moest zo ontzettend lachen bij die ererondes; zeker die bij de Kur. Alle paarden druk en zenuwachtig door het geklap en gejuich van het publiek (wat een sfeer zeg, en dan zeggen ze dat paardenmensen niet uit hun dak kunnen gaan... ) en Lingh was gewoon lekker rustig aan het draven Haha!
Helemaal mijn paard! Kwijl

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 10:53

ik had het ook gezien!
echt een geweldige proef!
en die score was helemaal om te kwijlen Kwijl

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 11:51

Vond heme echt super rijden, weet iemand toevallig hoe dat nummer heet uit de eerste galop gedeelte?

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:51

Het is gewoon een vet cool paard!! En als je dan de foto's ziet: ziet er allemaal zo makkelijk uit *LOL* ..... Kwijl, kwijl, kwijl.......... Vingers aflikken

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:59

Gave foto's zeg Haha!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:02

benangelique schreef:
ik moest zo ontzettend lachen bij die ererondes; zeker die bij de Kur. Alle paarden druk en zenuwachtig door het geklap en gejuich van het publiek (wat een sfeer zeg, en dan zeggen ze dat paardenmensen niet uit hun dak kunnen gaan... ) en Lingh was gewoon lekker rustig aan het draven Haha!

Ererondes zijn de meest risicovolle rondjes voor dressuurpaarden Haha!

De ringmeester kon niet beletten dat er deelnemers waren die vroegtijdig de ring verlieten...

Er was trouwens een deelnemer die een stand-in op had gezadeld tijdens de ereronde Haha!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:26

Echt super gaaf dier die Lingh! Ja

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:41

Gerrie schreef:
benangelique schreef:

Ererondes zijn de meest risicovolle rondjes voor dressuurpaarden Haha!

De ringmeester kon niet beletten dat er deelnemers waren die vroegtijdig de ring verlieten...

Er was trouwens een deelnemer die een stand-in op had gezadeld tijdens de ereronde Haha!

Deed Marlies van Baalen vorig jaar met de international stallion show (zwolse paardendagen) ook. Is wel een verstandige keuze vind ik.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:13

Ik heb gisteren met wijdgesperde ogen naar de kur van Edward en Lingh op TV zitten kijken Wow!

MAN! Wat een verschrikkelijke progressie hebben die 2 geboekt in de periode vanaf de perikelen rond Athene tot nu op Jumping Amsterdam!
Niets dan lof deze keer van mij Haha! Edward begint heel mooi de Anky zit te krijgen Vingers aflikken

En dan te bedenken dat ik ze een jaar geleden *euhmm* niet zo heel erg leuk vond Schijnheilig

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 08:54

Kwijl Prachtige foto's!