Jolliegirl schreef:dat hoofdstel ziet er niet uit
Oke,dan hang ik er wel franjers aan en verf het hoofdstel rood.
Wat maakt het uit of het hoofdstel er mooi uit ziet of niet
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Jolliegirl schreef:dat hoofdstel ziet er niet uit
Heb je niet meer foto's?
Chanelletje schreef:Zusje schreef:Heel apart! Niet raar vinden dat je negatief commentaar krijgt!
Hoofdstel zit niet goed, zadel ligt niet goed!!
APART!!
Wat is er mis aan het zadel en hoofdstel![]()
Het hoofdstel zit prima en het zadel ook..
Ik kan nog niet eens een zadelmaker betalen,dus laat staan een ander zadel kopenMakkelijk gezegt,laat even de VA of de zadelmaker langs komen,zit er voor mij echt niet in..
![]()
Het hoofdstel zit trouwens prima,maar over het zadel ben ik ook niet zeker.
[Edit: Typfout]
Daphne_Jobas schreef:
Wat er mis is met het zadel en het hoofdstel staat duidelijk uitgelegd. Als je geen zadelmaker of VA kunt betalen moet je in mijn ogen geen paard hebben. Je kunt niet met een slecht passend zadel doorrijden. Heb je enig idee hoe slecht dat is voor je paard? En wat doe je als je paard ziek wordt? Gewoon laten staan?

Jolliegirl schreef:juudjuh schreef:volgens mij heb ik jou op msn en tegen mij zeg je dat dit paardje virgin heet
Ik snap haar ook niet helemaal
1 : dit hoort bij ITP
2: je ken zulke reactie's verwachten
3: je vind ut ''normaal'' om alleen negatief commentaar te krijgen
En sja.. dat zadel zit niet goed, dat hoofdstel ziet er niet uit en ik vind de foto's onwijs lelijk
Sorry![]()

mickeytje schreef:vind het verder wel apart dat mensen zo even van twee foto's kunnen zien of een zadel goed past....
dat het omhoog wipt kan ook zijn omdat het niet goed aangesingels was,maar vind niet dat je meteen kunt roepen dat het niet past.
Tessebes schreef:Een zadel hoort ziet zo naar voren te wippen, ook niet als er niet goed aangesingeld is.