Troub en ik..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chanelletje

Re: Troub en ik..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 09:39

Jolliegirl schreef:
dat hoofdstel ziet er niet uit

Oke,dan hang ik er wel franjers aan en verf het hoofdstel rood.
Wat maakt het uit of het hoofdstel er mooi uit ziet of niet Verward

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 09:43

Zou de foto ook mooier vinden met iemand erop Lachen Heb je niet meer foto's? Cool

Daphne_Jobas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 10:02

Chanelletje schreef:
Zusje schreef:
Heel apart! Niet raar vinden dat je negatief commentaar krijgt!
Hoofdstel zit niet goed, zadel ligt niet goed!!

APART!!

Wat is er mis aan het zadel en hoofdstel Verward
Het hoofdstel zit prima en het zadel ook..
Ik kan nog niet eens een zadelmaker betalen,dus laat staan een ander zadel kopen Makkelijk gezegt,laat even de VA of de zadelmaker langs komen,zit er voor mij echt niet in.. Geld, geld!
Het hoofdstel zit trouwens prima,maar over het zadel ben ik ook niet zeker.

[Edit: Typfout]

Wat er mis is met het zadel en het hoofdstel staat duidelijk uitgelegd. Als je geen zadelmaker of VA kunt betalen moet je in mijn ogen geen paard hebben. Je kunt niet met een slecht passend zadel doorrijden. Heb je enig idee hoe slecht dat is voor je paard? En wat doe je als je paard ziek wordt? Gewoon laten staan?

Chanelletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 10:55

Daphne_Jobas schreef:

Wat er mis is met het zadel en het hoofdstel staat duidelijk uitgelegd. Als je geen zadelmaker of VA kunt betalen moet je in mijn ogen geen paard hebben. Je kunt niet met een slecht passend zadel doorrijden. Heb je enig idee hoe slecht dat is voor je paard? En wat doe je als je paard ziek wordt? Gewoon laten staan?

Het zadel past gewoon goed.En het hoofdstel ook,het sperriempje doe ik altijd zo strak,omdat ik hem zo ietsje beter in de hand heb.
En als hij ziek word,dat zien we dan wel weer.

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 11:12

Goede instelling..... Boos!

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:32

Jolliegirl schreef:
juudjuh schreef:
volgens mij heb ik jou op msn en tegen mij zeg je dat dit paardje virgin heet Verward

Ik snap haar ook niet helemaal
1 : dit hoort bij ITP
2: je ken zulke reactie's verwachten
3: je vind ut ''normaal'' om alleen negatief commentaar te krijgen
En sja.. dat zadel zit niet goed, dat hoofdstel ziet er niet uit en ik vind de foto's onwijs lelijk

Sorry Slapen Dromen

ook goeie morgen zeg,mag ook wel wat vriendelijker gezegd worden,iedereen heeft zijn eigen mening,maar hou het beetje netjes Knipoog

wat is er mis met het hoofdstel?de riempjes moeten alleen even goed gedaan worden.

vind het verder wel apart dat mensen zo even van twee foto's kunnen zien of een zadel goed past....
dat het omhoog wipt kan ook zijn omdat het niet goed aangesingels was,maar vind niet dat je meteen kunt roepen dat het niet past.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:39

mickeytje schreef:
vind het verder wel apart dat mensen zo even van twee foto's kunnen zien of een zadel goed past....
dat het omhoog wipt kan ook zijn omdat het niet goed aangesingels was,maar vind niet dat je meteen kunt roepen dat het niet past.

Een zadel hoort ziet zo naar voren te wippen, ook niet als er niet goed aangesingeld is.

Ik vind de foto's bedroevend. Op de eerste foto klopt er iets niet met de hals, heeft hij een onderhals of een hertehals of zo?

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 13:27

Tessebes schreef:
Een zadel hoort ziet zo naar voren te wippen, ook niet als er niet goed aangesingeld is.

oke sorry,mijn fout Haha!

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 17:58

Om even goed uit te leggen wat er met het hoofdstel is (ik vind hem overigens wel heel leuk) je kunt beter eerst de neusriem op een rechte goede hoogte vast maken en dan pas de sperriem. Nu hangt de neusriem schuin naar beneden terwijl hij gewoon recht hoort te zitten zoals een engelse neusriem zonder sperriem

Afbeelding
Afbeelding

Waarom zoek je niet iemand die je wat tips wilt geven tijdens het rijden?