Primeur! Jong tinkertje @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Re: Primeur! Jong tinkertje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 19:50

ik herken zo veel in de foto's! ik heb ook een tinker maar die vind de rechter galop heel moeilijk...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:13

Afbeelding
wauw die sokken zijn zeker Wow! maar wat gezegd is, beter dat hij er geen last van heeft. hij kan er lelijk op gaan staan inderdaad. merk je dat ook in het rijden?

en lijkt het nu zo of is zijn lichaam flink in de war? die achterhand lijkt zo gek Verward niet overbouwd maar onderbouwd ofzo Lachen hij is nog flink in de groei in ieder geval!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:19

kan ook zijn dat ze schuin staat, of de foto schuin is genomen.....!

jessie1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:46

he bekend adres marja prinsen.
leuke tinker.
begint steeds mooier te worden bij marja vind ik.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 09:21

FuRyoMaRLoeS schreef:
Hij heeft een lief hoofdje!! Je moet alleen wat meer op je KONT gaan zitten!!

Als jij een normaal zadel voor me koopt...zal ik er goed in gaan zitten Haha! . En geloof me ik ben al heel wat ***zadels gewend (ben manegehobbelaar) maar zo-een heb ik nog nooit onder me kont gehad, En heej....ik rijd m pas weer 2 weekjes...mag ik ff me evenwicht weer vinden Knipoog

Pellie schreef:

[pic]
wauw die sokken zijn zeker Wow! maar wat gezegd is, beter dat hij er geen last van heeft. hij kan er lelijk op gaan staan inderdaad. merk je dat ook in het rijden?

en lijkt het nu zo of is zijn lichaam flink in de war? die achterhand lijkt zo gek Verward niet overbouwd maar onderbouwd ofzo Lachen hij is nog flink in de groei in ieder geval!

Ik merk er niks van....kijk hij is jong en heeft nog geen perfect evenwicht dus als het te moeilijk wordt klettert-ie bijna op z'n smoel Clown Maar ik ben er zeker van dat dat (nu nog) niet door zijn sokken komt, de manegepaarden daar hebben soms nog mooiere sokken Pling

En ja..zijn lijf is nog wat in de war....vandaar dat de oefeningen er vaak op een aparte, maar prachtige manier uitkomen Haha!

Op de foto was ik aan het wijken (ja inderdaad, daarom sla ik mijn been bijna om zijn kont heen Haha! ). Hij heeft moeite om sommige hulpen voor oefeningen uit elkaar te houden dus geef ik ze nu overduidelijk, later kun je die gaan verfijnen is mijn mening. Knipoog

Maar hij klopt idd nog niet helemaal Clown Clown

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:15

Die snor Lovers Nog veel te leren zo te zien....mooie binnenbak trouwens zeg!