Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

maar wat gezegd is, beter dat hij er geen last van heeft. hij kan er lelijk op gaan staan inderdaad. merk je dat ook in het rijden?
niet overbouwd maar onderbouwd ofzo
hij is nog flink in de groei in ieder geval! FuRyoMaRLoeS schreef:Hij heeft een lief hoofdje!! Je moet alleen wat meer op je KONT gaan zitten!!
. En geloof me ik ben al heel wat ***zadels gewend (ben manegehobbelaar) maar zo-een heb ik nog nooit onder me kont gehad, En heej....ik rijd m pas weer 2 weekjes...mag ik ff me evenwicht weer vinden
Pellie schreef:
[pic]
wauw die sokken zijn zekermaar wat gezegd is, beter dat hij er geen last van heeft. hij kan er lelijk op gaan staan inderdaad. merk je dat ook in het rijden?
en lijkt het nu zo of is zijn lichaam flink in de war? die achterhand lijkt zo gekniet overbouwd maar onderbouwd ofzo
hij is nog flink in de groei in ieder geval!
Maar ik ben er zeker van dat dat (nu nog) niet door zijn sokken komt, de manegepaarden daar hebben soms nog mooiere sokken
). Hij heeft moeite om sommige hulpen voor oefeningen uit elkaar te houden dus geef ik ze nu overduidelijk, later kun je die gaan verfijnen is mijn mening.
Nog veel te leren zo te zien....mooie binnenbak trouwens zeg!