missrosa schreef:
Heb zoiezo inderdaad moeite met op mijn kont blijven zitten. Heb de neiging te veel op mijn benen te steunen in plaats van op mijn kont.
De pony trekt eigenlijk zelden, àls hij het doet ben ik altijd vrij snel met mijn been.
Heb donderdag weer les, dus dan is er weer iemand die me er constant op wijst.
Nadeel van les vind ik alleen dat hij dan per se naar beneden moet lopen, waardoor ik met mijn hoofd vrij veel van voor bezig ben, i.p.v. van achteren.
Je zult zien als je je lang maakt en voor je goevoel iets achterover gaat zitten en omhoog kijkt dan gaat het echt beter.
Heb hetzelfde probleem gehad en nu heb ik het nog bij de galopwissels springen
Maar gelukkig staat er bij mij nu ook iedere dag een in de bak die bij het wissels springen zegt omhoog kijken kijk naar de lampen en automatisch gaat het beter echt.En als je de instructeur uitlegt dat je even met jezelf bezig wilt en je houding dan begrijpt die dat echt wel.
Suc6

Longelessen heb ik in het begin vrij regelmatig om gevraagd, maar ik geloof niet dat ze daar zin in heeft.. :/
Stiekem weet ik wel dat ik het ook kan. Gelukkig heb ik zo heel af en toe ook nog wel van die 'yes, dit is het' momenten.