Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
JALOERS
Gaaf paardje!

love_sander schreef:HeyHey
Wat een super leuk koppie!! Welk ras heeft hij?
Ik denk dat het aan mij ligt, maar het lijkt dat je erg naar voren zit?

Milkaatjuh schreef:Dan weet jij niet wat achter de teugel lopen is, want op die laatst geplaatste foto van jou loopt hij ook achter de teugel.
Het was de eerste keer dat je er op zat, je moet misschien nog aan hem wennen, het zijn moment opnames, kortom je hoeft je er niet voor te schamen.

ShannaY schreef:Kim, misschien zie je het verschil zelf niet tussen normaal aan de teugel (nageeflijk) en achter de teugel? De laatste foto is ook weer een duidelijk voorbeeld van het-achter-de-teugel-lopen.
Ik vraag me af (omdat ik het nu al bij 2 paarden waar jij op hebt gereden hebt gezien) krijg je wel begeleiding bij het inrijden van die paardjes, of doe je het helemaal alleen? Een onrustige hand die geen goede aanleuning kan geven, of teveel druk, te weinig druk, het ligt vrijwel vaak aan de ruiter die het paard rijd, waardoor het paard achter de teugel gaat kruipen. Ik heb het ook gehad met Bob, en ik heb geef geen goede aanleuning. Misschien zou je eens moeten gaan lessen op stal, om wat dingetjes bij te leren, want je lest nu bij niemand toch?
Kimmie_girl schreef:okeey dank jullie voor de tips dan zal ik wel niet door hebben wat achter de teugel lopen is//
dank jullie dan maar voor de tips nu genoeg over achter de teugel lopen echt hoor }>