Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
gwen1222 schreef:en ja die oorbellen die schieten heel snel los (ik hoef er maar zachtjes aan te trekken en los zijn ze) dus die kunnen niet zo snel uit scheuren)
Libertylove schreef:Waarom heb je met je paardje een paar maanden niet gereden??
Je moet niet verwachten dat je paard na een paar maanden (weer) meteen aan de teugel kan lopen. Als die dat wel doet heeft ie morgen spierpijn.

mariellexxx schreef:nou het meeste is al gezegd, ik vind hem er wel vies uitzien, heb je hem wel gepoetst![]()
![]()
Maar verder vind ik het een heel leuk paardje.
aleen hij zit heel dik in zijn vacht mischien omdat die er daarom zoo vies uitziet gwen1222 schreef:[
en ik rij hem aan de teugel omdat ie in de draf anders te fel word en te snel wild gaan en ik wil er geen zwaarder bitje in
[/quote]
Anzjuhlaa schreef:
en met het zadel kan je zijn hele rug verpesten!
Anzjuhlaa schreef:ik reageerde op wat ze zij... ik zie het niet gebeuren maar je gaat niet aan de teugel rijden omdat hij anders te hard gaat of ligt dat aan mij?!
ik bedoelde het goed, maar ja vaak zijn mensen erg snel op hun teentjes getrapt..

maar dat is natuurlijk aan je zelf 
!!
gwen1222 schreef:loez schreef:het zadel kan idd zijn rug naar de malle moere helpen.
(ik weet niet hoe lang het nog duurt dat je zadel terug is,
maar wachtanders tot het zadel terug is.)
het zadel is al weer terug dus heb nu weer met me eigen zadel gereden en die past wel goed
ik kwam weleens naar je toe toen je leo nog had! Waar staat je paardje nu?
maar ik heb een bonte