Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Jills schreef:Hoi,
Dit is niet beledigend bedoeld maar ik vind dat Tiko en malou(nieuwe ruiter) het samen hartstikke leuk doen, ze gaan in de lessen hartstikke vooruit maar doordat ze twee!! pony's heeft kan ze na school tijd in de winter dus niet meer rijden!!! Ik heb hem eerst in de zomer maanden wat met de andere kleindochter gereden en het komt omdat ik veel aan school moet doen en die haflinger nog dat het nu wat minder is.
Wij proberen ook zeker het beste uit Tiko te halen en vind het een beetje stom dat je Malou zo na beneden haalt, want ze heeft twee pony's te rijden en dat is voor een 10 jarige toch veel.
Hij was voor de oudste kleindochter bedoelt en die wou op eens niet meer dus moest Malou het maar doen. Wees blij dat ie niet zo door verhandelt is maar heb respect voor de liefde en aandacht van hun.
Citaat:Het is echt ontzettend raar en vreemd.
Ik benecht heel erg blij dat het goed met hem gaat, en hoewel ik het ergens jammer vind dat hij rijtechnisch zo achteruit is gegaan, is dat natuurlijk niet het belangrijkste!
).
Nu gaat het gelukkig weer de goede kant op en zit ik onderhand op een hoger niveau dan zij ooit is gekomen.