En die grond lijkt me toch wat hard
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
En die grond lijkt me toch wat hard

(ik heb namelijk al 4 dagen niet kunnen rijden vanwege gladde/harde grond!) En inderdaad. De eerste foto ziet er paniekerig uit. Maar zo deed ze irl niet. De foto is trouwens niet van vlakbij gemaakt. Maar ingezoomd van zeker een paar meter af. Over het bit heb ik niets te zeggen aangezien het mijn pony niet is en ik haar maar verzorg. Maar laten wie hier nou even niet meer over moeilijk doen? Ik weet nu wel wat de meeste mensen vinden
Commentaar is natuurlijk altijd welkom! Maar dingen die mateloos worden herhaald begrijp ik ondrhand ook wel.
Jullie zijn een mooie combinatie
Ga zo door Larish, volgens mij kunnen jullie nog wel wat berijken samen. 

Vrijdag ben ik namelijk vrij.

PattyOosten schreef:Hoi, leuke pony heb je, maar als ze niet zo graag wil halthouden zou ik persoonlijk niet iemand laten (flits)fotograferen naast haar hoofd als ik daarmee bezig was. Op die foto heeft ze een beetje een paniekuitstraling. Verder vind ik je bit ook nogal scherp. waarom heb je zo'n bit?
.
Super leuk beestje ook
.
.
Hermesdeux schreef:er zijn dus meerdere personen die het opvalt dat er MEERDERE mensen rijden met een scherp bit...en dan moeten we dit dus opvatten als een pony die verkeerd wordt beleerd...nou jongens...wat zijn we weer idealistisch...en maar niet kunnen geloven dat er mensen zijn die op scherp bit (kunnen) rijden....Maar even voor de duidelijkheid...gooi er dan als verzorgster een ander bit in want deze pony lijkt me op de fotos goed aan de hand en het been....
Hermesdeux schreef:en het gaat om de inwerking...nie hoe jij met je handen de mond bewerkt...
iedereen hoort zijn handen stil te houden....
Milkaatjuh schreef:Loopt lekker voor de 3e keer!
Lijkt alleen een beetje of dat ie zich opkropt in de hals.
Zou de teugels iets langer maken als ik jou was.
Kelly heeft een heel erg kort nekje. Waardoor mijn teugels langer maken geen zin heeft

)