Lineke (horssie) @ work op wollebaaltje ;)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:32

ja die foto helemaal links is een galoppasje voor Tong uitsteken

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 21:32

Helen: Vandaag had meneer lol in het bos (in z'n eentje nog wel Clown) omdat ik mijn nieuwe achterhand-training ging doen. Hij vind het heeeeel frustrerend om elke keer hard - zacht te moeten gaan en daar wordt hij dan heel druk van. Je had hem eens moeten zien razen in tölt, en dán doet hij geen rare pasjes meer ertussendoor, op een gewoon bospad - niet mul zand dus maar ook niet heel hard - dus ik denk idd dat het niet daaraan ligt in dit geval. Knipoog Maarja als hij eenmaal druk / wakker is dan wil hij ook meer tölten dan draven. Gek paard.

Jessie, ik heb mijn beugels ook op 'gewone' maat. Iig een maat dat ik ze fijn vind zitten haha. Toen ik voor het eerst bij Els van Weel kwam wilde ze dat ik de beugels een gaatje langer maakte, maar die heb ik toen ik erachter kwam dat ik zo niet meer kon lichtrijden maar weer korter gemaakt. Schijnheilig Zij houdt er dan misschien niet van - doorzitten - maar ik hou niet van een gemilkshakte maaginhoud. Vork

Tahnee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:41

leuk beest *LOL*
ik vind je wel beetje lang zitte Schijnheilig

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:33

Wat een lekkere wolbaal Lovers