Een zondagochtend dravers@work....

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Re: Een zondagochtend dravers@work....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 11:29

Ik heb de niet werkende links vervangen door de nieuwe links, hopelijk werkt het zo beter Knipoog

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 12:05

Helemaal geweldig, dankjewel Haha!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:10

Hey wen,

ik vind het een beetje moeilijk,al dat commentaar van anderen.Je ziet toch duidelijk verbeteringen in de foto's.Ik denk dat je juist trots mag zijn dat je zo ver komt in een half uurtje!

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 16:51

Leuke foto's ziet er goed uit Ja

lovemaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:24

mijn draver was eerder ook heel gespannen onder het rijden, en pakte ook het bit vast en ging er vandoor. ook reed ik hem erg tegen de hadn en blokkeerde hem dan......wat kan helpen is gewoon een keertje met een thiedemand bit rijden, dan kan je met super ontspanning rijden omdat ze het niet inhun hoofd halen om het bit vast te pakken. (kijk anders maar ff op de fotootjes op m'n trail)

Roos27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 22:16

Leuk om te zien die foto's van je dravertjes Haha! . Ik heb er zelf ook 1 van 21! En heb er meerdere gereden, het zijn meestal niet de meest makkelijke paarden om dressuurmatig te rijden. Vandaar dat het er op de eerste foto's wat 'trekkerig' uitziet en erg op de voorhand... Succes verder met rijden!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 11:39

lovemaan schreef:
wat kan helpen is gewoon een keertje met een thiedemand bit rijden, dan kan je met super ontspanning rijden omdat ze het niet inhun hoofd halen om het bit vast te pakken. (kijk anders maar ff op de fotootjes op m'n trail)

Dat ben ik dus zeer zeker niet van plan. Als ze niet op een gewone trens te rijden zijn is er echt iets mis. Ik hou er niet van om meteen een scherper bit te nemen, en zoals je ziet, later gign het wel goed.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:06

ze zien er goed uit Wendy... Valletje is en blijft een schatje, en Ofir een lekker ding... Lachen

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 19:20

eey goed hoor, ik had soms met kindness ook wel s last van dat ie trok....doet ie niet meer... hij wilde gewoon eten, tjah dat lange gras is natuurlijk wel verleidelijk als je erg afgevalle bent na slokdarmverstopping...

netjes hoor wendy!!!!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:13

Leuke paardjes! Idd heel erg tegen de hand, maar met veel geduld berijk je veel Lachen Succes nog verder!

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:26

dit ziet er best wel netjes uit !!! Vingers aflikken Pling
mijn paardje is ook zo een bom Knipoog

talitha

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 13:23

joritalover schreef:
Leuke paardjes! Idd heel erg tegen de hand, maar met veel geduld berijk je veel Lachen Succes nog verder!

Geduld is inderdaad keyword bij hem. Vooral niet straffen, want dan heb je 1 brok spanning onder je. Het zal binnenkort wel beter worden, vooral Ofir moet er altijd weer even inkomen, hij heeft weken niet gedressuurd Schijnheilig
En Rival en de verzorgster gaan binnenkort les nemen.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 19:20

Woeeeeeeeezaaaaaaa, bloemkooltje heeft net zulke leuke korte beentjes als ik Haha!

Ik zou bijna denken bij dat ene paardje (van die laatste foto's) dat ze last heeft van haar rug. Zo drukt zo weg en komt er zo duidelijk tegen in op stand. Zou dat een oorzaak kunnen zijn? Of is ze gewoon lekker tegendraads??

vemrulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 19:34

Lief Beestje Ja
Vooral bij dat laatste meisje vind ik hem erg leuk lopen.. Op die 1e foto dat jij erop zit zitten je benen nogal ver naar voren Nagelbijten / Gniffelen
Verder loopt hij wel mooi hoor Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 18:30

Dimple schreef:
Woeeeeeeeezaaaaaaa, bloemkooltje heeft net zulke leuke korte beentjes als ik Haha!

Ik zou bijna denken bij dat ene paardje (van die laatste foto's) dat ze last heeft van haar rug. Zo drukt zo weg en komt er zo duidelijk tegen in op stand. Zou dat een oorzaak kunnen zijn? Of is ze gewoon lekker tegendraads??

Nee, ze heeft ontzettend veel problemen met haar rug gehad. Het was zo erg dat als je naar haar schoft wees, ze al ging trillen en flapperen met haar oren Scheve mond Vitamine E en selenium hebben al wel geholpen, rijden helpt ook. Ze wordt er een stuk soepeler van. Maarja, het is gewoon een ontzettende stresskip

@Vemrulz: ik kan ook niet met dat zadel omgaan Haha! Ik zit er als een zoutzak op met mn benen naar voren en een bolle rug. Op mn eigen (ijslanderzadel) heb ik daar geen last van.

rival

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 19:24

sorry hoor maar er word wel veel comentaar geleverd als je vind dat het beter kan ga er zelf dan is op zitten ik weet zeker dat je het nog geen week vol houd Haha! Haha! want ze is snel kwaad en dan gaat ze er gewoon vandoor Boos! en dan kun je haar niet terug nemen nou hoop dat er niet meer zo veel comentaar komt is echt onzin nou mensen nog veel plezier op bokt

groetjes de verzorgster van rival
Party!! *o/* de mazzel *o/* Party!!