Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Ik heb er zelf ook 1 van 21! En heb er meerdere gereden, het zijn meestal niet de meest makkelijke paarden om dressuurmatig te rijden. Vandaar dat het er op de eerste foto's wat 'trekkerig' uitziet en erg op de voorhand... Succes verder met rijden! lovemaan schreef:wat kan helpen is gewoon een keertje met een thiedemand bit rijden, dan kan je met super ontspanning rijden omdat ze het niet inhun hoofd halen om het bit vast te pakken. (kijk anders maar ff op de fotootjes op m'n trail)
Succes nog verder!
joritalover schreef:Leuke paardjes! Idd heel erg tegen de hand, maar met veel geduld berijk je veelSucces nog verder!

Dimple schreef:Woeeeeeeeezaaaaaaa, bloemkooltje heeft net zulke leuke korte beentjes als ik![]()
Ik zou bijna denken bij dat ene paardje (van die laatste foto's) dat ze last heeft van haar rug. Zo drukt zo weg en komt er zo duidelijk tegen in op stand. Zou dat een oorzaak kunnen zijn? Of is ze gewoon lekker tegendraads??
Vitamine E en selenium hebben al wel geholpen, rijden helpt ook. Ze wordt er een stuk soepeler van. Maarja, het is gewoon een ontzettende stresskip 
Ik zit er als een zoutzak op met mn benen naar voren en een bolle rug. Op mn eigen (ijslanderzadel) heb ik daar geen last van.
want ze is snel kwaad en dan gaat ze er gewoon vandoor
en dan kun je haar niet terug nemen nou hoop dat er niet meer zo veel comentaar komt is echt onzin nou mensen nog veel plezier op bokt
*o/* de mazzel *o/*