gillian schreef:Wat kan dat beest lopen he
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kliko schreef:Haha, tja... Het is met mijn paard anders gelopen als bedoeld was. Hij was bedoeld voor de hogere dressuursport. Hij was van de eigenaar van onze stal, die wilde hem op gaan trainen voor op zijn minst Prix St. Georges-niveau (eigenaar was voorheen zelf internationaal en Grand-Prix-dressuur). Dus een mooie toekomst in het verschiet. Helaas heeft mijn paard toen hij nog maar 3 was en net onder het zadel, zijn elleboog gebroken en heeft de toenmalige eigenaar hem verkocht aan een stalmedewerker. Hij wilde het paard toch nog een kans geven, maar dacht dat hij het harde werk niet meer aankon door die breuk. Uiteindelijk blijkt dus van wel, heb ik hem kunnen kopen, maar tja... Wie ben ik... haha... Wij zijn wel erg serieus aan het trainen, maar mijn streven is 'maar' naar het Z te rijden. En ik ben blij dat ik zo toch nog aan een heeeeeeel lief, goed en mooi paardje ben gekomen, want anders had ik er waarschijnlijk nooit een gehad.Hoe een leven opeens een sprookje kan worden he?!
![]()
)
Renske20 schreef:hey vandaag toevallig behalve t longeren ook meegedaan aan t onderlinge wedstrijdje bij Adams op stal? dan heb ik je nml zien rijden(of je paard heeft een dubbelganger)
ik was voorlezer van Marjolein, waabij de jury bleef volhouden dat ze een ondrdeel niet had gereden en t opnieuw moest doen, terwijl we op video hadden staan dat ze wel alle onderdelen had gereden....achja de man was al oud
maar je hebt een leuk paarddat snebje maakt zn koppie echt super!
!! 1 Mei is er een officiele wedstrijd, dan ga ik daar wel mee doen! Hoe had Marjolein het gedaan, was ze met Laurioso?