Nico (van kliko) @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:12

gillian schreef:
Wat kan dat beest lopen he Knipoog

*LOL*

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:13

Kliko schreef:
Haha, tja... Het is met mijn paard anders gelopen als bedoeld was. Hij was bedoeld voor de hogere dressuursport. Hij was van de eigenaar van onze stal, die wilde hem op gaan trainen voor op zijn minst Prix St. Georges-niveau (eigenaar was voorheen zelf internationaal en Grand-Prix-dressuur). Dus een mooie toekomst in het verschiet. Helaas heeft mijn paard toen hij nog maar 3 was en net onder het zadel, zijn elleboog gebroken en heeft de toenmalige eigenaar hem verkocht aan een stalmedewerker. Hij wilde het paard toch nog een kans geven, maar dacht dat hij het harde werk niet meer aankon door die breuk. Uiteindelijk blijkt dus van wel, heb ik hem kunnen kopen, maar tja... Wie ben ik... haha... Wij zijn wel erg serieus aan het trainen, maar mijn streven is 'maar' naar het Z te rijden. En ik ben blij dat ik zo toch nog aan een heeeeeeel lief, goed en mooi paardje ben gekomen, want anders had ik er waarschijnlijk nooit een gehad. Lachen Hoe een leven opeens een sprookje kan worden he?! Lovers Haha!

Ok, dat verklaart waarom ie zo lekker loopt! Ziet er erg goed uit
Veel plezier en succes samen OK dan!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:40

Lovers hemaal vlieft Haha!

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 20:32

Leuke foto's Rian!! Hij is echt gaaf Lovers Je hebt hem lekker aan het lopen aan de longe! OK dan!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:43

hey vandaag toevallig behalve t longeren ook meegedaan aan t onderlinge wedstrijdje bij Adams op stal? dan heb ik je nml zien rijden(of je paard heeft een dubbelganger Knipoog )
ik was voorlezer van Marjolein, waabij de jury bleef volhouden dat ze een ondrdeel niet had gereden en t opnieuw moest doen, terwijl we op video hadden staan dat ze wel alle onderdelen had gereden....achja de man was al oud Clown

maar je hebt een leuk paard OK dan! dat snebje maakt zn koppie echt super!

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 07:46

Renske20 schreef:
hey vandaag toevallig behalve t longeren ook meegedaan aan t onderlinge wedstrijdje bij Adams op stal? dan heb ik je nml zien rijden(of je paard heeft een dubbelganger Knipoog )
ik was voorlezer van Marjolein, waabij de jury bleef volhouden dat ze een ondrdeel niet had gereden en t opnieuw moest doen, terwijl we op video hadden staan dat ze wel alle onderdelen had gereden....achja de man was al oud Clown

maar je hebt een leuk paard OK dan! dat snebje maakt zn koppie echt super!

Ha! Nee ik heb niet meegereden bij Adams. Helaas. Maar nu ben ik wel benieuwd naar dat paard! Haha! !! 1 Mei is er een officiele wedstrijd, dan ga ik daar wel mee doen! Hoe had Marjolein het gedaan, was ze met Laurioso?

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 09:45

mooi paard zeg Kwijl het ziet er goed uit Lachen
wat een leuk koppie zeg Haha!

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:21

Wat een lieve reacties allemaal zeg, ik word er stil van..!! Haha!

bush

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:26

mooi beesje.
en heeft een lief koppie

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:41

Ja hier nog een Nico fan Haha! Hij toont zich weer heel stoer en chique! Jammer dat ie schuurplekjes heeft van de deken...

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:33

peeky schreef:
Jammer dat ie schuurplekjes heeft van de deken...

Het is nu net een muisje, zijn huid zonder haren is muisgrijs... Tong uitsteken

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:39

Wat loopt die leuk zeg!! Ziet er stoer uit!