Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sorane schreef:Jammer is dat zeg. Dat bewijst wel weer dat er helaas ook ruiters op hoger niveau zijn die hun paard in de kreukels trappen. Zonde.
) Peter rijdt het paard altijd keurig netjes, ik moet toegeven dat de foto dan inderdaad niet op het juiste moment genomen is, misschien was het beter geweest die foto er hier niet bij te zetten...
Fenny schreef:Euhmm ik denk dat je niet op alleen een foto moet oordelen ... (niet alleen jij trouwens hoor, meerdere mensen hier) Peter rijdt het paard altijd keurig netjes, ik moet toegeven dat de foto dan inderdaad niet op het juiste moment genomen is, misschien was het beter geweest die foto er hier niet bij te zetten...
Adel was trouwens ook aardig onder de indruk van alle drukte in het FEC, was ook goed dwars. Tijdens het achttal, wat hiervoor ook al genoemd was, was hij ook goed gek in de bol![]()
Peter rijdt met Adel G.P., denk dat dat niet gelukt zou zijn als hij het paard niet goed zou rijden ...

PAARD haha.. mooie fotos .. ! FuRyoMaRLoeS schreef:En dat knotje (of wat het ook mag zijn) in zijn voorpluk, vind ik er echt niet uitzien!!!
Persoonlijk vind ik het wel heel erg mooi lijken, maar ieder zn smaak
)
Enne het is idd een hele mooie hengst! 
Fenny schreef:Sorane schreef:Jammer is dat zeg. Dat bewijst wel weer dat er helaas ook ruiters op hoger niveau zijn die hun paard in de kreukels trappen. Zonde.
Euhmm ik denk dat je niet op alleen een foto moet oordelen ... (niet alleen jij trouwens hoor, meerdere mensen hier) Peter rijdt het paard altijd keurig netjes, ik moet toegeven dat de foto dan inderdaad niet op het juiste moment genomen is, misschien was het beter geweest die foto er hier niet bij te zetten...
Adel was trouwens ook aardig onder de indruk van alle drukte in het FEC, was ook goed dwars. Tijdens het achttal, wat hiervoor ook al genoemd was, was hij ook goed gek in de bol![]()
Peter rijdt met Adel G.P., denk dat dat niet gelukt zou zijn als hij het paard niet goed zou rijden ...