Daar is eigenlijk niets jammer aan.. Doe met haar net zoveel als met een ander paard met twee ogen.
iefke
Geplaatst: 24-01-05 17:20
En misschien nog wel méér ook Gis is héél goed ontwikkeld. Je merkt écht niet dat je op een half blind paard rijdt... Waarom zou het jammer zijn dan? Ik begrijp dat niet zo goed
BelleFleur
Geplaatst: 24-01-05 17:29
Mooie foto's, en wat een mooi paardje. Ik ken paarden die er op 14 al "ouder" uitzien dan dit paardje, je zou het hem echt niet geven.
Ik krijg momenteel steeds de opmerking dat ik mijn handen niet mag vastzetten bij de schoft maar meer boven de manenkam moet brengen en iets naar voor, en stil moet houden. Natuurlijk kan ik niet veel beoordelen op grond van enkele foto's maar ik denk dat jouw handen ook best wat naar voor mogen. Ik oefen er nu een maand ofzo op, en je zal zien, dat is iets wat (bij mij toch) snel zal verbeteren.
Sunshine1
Geplaatst: 24-01-05 17:34
Wat een mooie foto's!!! Vooral die in draf
mijntjuh
Geplaatst: 24-01-05 18:15
ziet er erg goed uit! kom gauw een keer kijken okeej?
ghislaine
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-05 21:35
mijntjuh schreef:
ziet er erg goed uit! kom gauw een keer kijken okeej?
Hey mijntje, is goed lijkt me heel gezellig !!
virginia
Geplaatst: 24-01-05 22:09
Hoi Aukje, je bent veel vooruit gegaan. En gilaine ziet er super uit. Zie je snel een keer
Ik vind het paard er goed uit zien, zou haar ook zeker geen 17 geven!
Het commentaar is boven mij al gegeven, maar ik vind het er ook nog niet eens zo verkeerd uit zien hoor! Letten op de tips die hierboven staan en dan komt het vast goed. Krijg je ook les?
Wat een prachtig paardje voor een 17-jarige! En super leuk dat je met haar aan de slag gaat, zo blijft ze mooi in vorm! Op de foto's ziet het er heel relaxt uit, ze lijkt een heel lief en braaf paardje! Mijn enige opmerking is dat het lijkt of je terugwerkt met je binnenhand als je stelling vraagt. Zit ze soms wat vast op 1 kant? Je kunt je binnenhand beter van de hals af brengen dan dat je hem naar je toe haalt, omdat je dan behoorlijk op haar mond inwerkt. Dat is minder als je je hand wat van de hals af haalt. En inderdaad loopt ze op de voorhand, maar dat is al gezegd. Veel succes samen, ziet er leuk uit!