Te Diep??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:17

DJQuarter schreef:
Wat ik me dan nog steeds af vraag is dat waarom Edward, Gribaldi dan wel zo diep mag laten lopen...

Niet iedereen kan rijden op de 'anky' manier.Dat edward en anky dat nu zo doen wil niet zeggen dat iedereen dat dan maar moet doen.Het moet je passen, en je moet weten waar je het over hebt ,anders leid dat tot blessures .Als edward van de brug springt omdat hij zegt dat ie daar beter van gaat rijden dan doe je dat toch ook niet meteen 'na'?
De discussie over het diep , laag en rond rijden die hier gevoerd wordt is dus eigenlijk een beetje onzin.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:00

Ik kan het niet zo heel goed zien,
maar echt TE diep loopt ze niet hoor Lachen

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:02

Volgens mij loopt hij bij de laatste foto goed, maar weet het niet zeker. Scheve mond

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:27

Je geeft ook wel een lekkere foto weg zeg Verward

Hij loopt daar wel te diep, voor zover ik het kan zien, maar als die dat normaal niet doet is er geen probleem tog?

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:31

Niet heel erg maar wel een beetje te diep! Lachen

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:43

hey die foto ken ik *LOL*
ik kan het eigenlijk niet zo goed zien!
hij loopt iig goed over ze rug *LOL* Tong uitsteken

Fleurtje100

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 00:25

[/quote]
Niet iedereen kan rijden op de 'anky' manier.Dat edward en anky dat nu zo doen wil niet zeggen dat iedereen dat dan maar moet doen.Het moet je passen, en je moet weten waar je het over hebt ,anders leid dat tot blessures .Als edward van de brug springt omdat hij zegt dat ie daar beter van gaat rijden dan doe je dat toch ook niet meteen 'na'?
De discussie over het diep , laag en rond rijden die hier gevoerd wordt is dus eigenlijk een beetje onzin.[/quote]

Daar sluit ik me bij aan.. Het is lang niet niet geschikt voor alle paarden en zeker niet voor alle ruiters. Bovendien dacht ik laatst in bit te lezen dat Anky met het echt diep en rond rijden pas begint als een paard ongeveer 7 jaar oud is. En bij haar loopt het gemiddelde paard dan al lichte tour niveau. Aangezien ik daar nog lang niet ben lijkt het mij verstandiger het nog maar even bij het VWNW te houden Haha!.
Een keer wat te diep is (denk ik) niet erg hoor zoals op de foto's. Als je er maar oplet dat je paard je hand je hand blijft volgen en niet achter de teugel gaat lopen.