Foto doet het niet Kel, dus mss deze wel.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
claudia23"]
Zo te zien aan haar houding is dit gewoon haar manier van rijden..ik denk niet dat er beter van gaat worden naarmate je haar maar laat aansukkelen...
[/quote]
Ik vind dit nogal een rare opmerking.
We zijn bezig geweest om Taco fijn aan het lopen te krijgen iets wat ik toch nog altijd belangrijker vind dat er iemand als een prinses op mijn paard zit
Doordat Taco wat stijf was zijn we meer met hem bezig geweest dna met haar houding wat ik heel terecht vind, immer je kan pas lekker gaan zitten als je paard goed ontspant
Sukkelen was er dus niet bij maar hard werken wel![]()
[quote="claudia23 schreef:Mischien dat je haar eerst even zitles moeten gaan geven...dan help je haar houding te verbeteren en krijgt taco toch nog zijn beweging
Hermesdeux schreef:let even op haar sporen...bij elke foto zit ze er in hoor...en dat is niet gewoon benen geven of aansporen...dit is prikken...

Taaclover schreef:Zoals ik al aangaf vind ik het belangrijker dat Taco lekker loopt dan hoe zij zit.
Ze zit niet zo belabberd dat ze hem ook maar enigszins hindert in zijn beweging.
En ze rijdt Taco voor 1 keertje aangezien ze meer als 4 uur moet reizen voor een ritje op hem.
Veronique schreef:Ik trek m echt niet in zn mond, als ik dat had gedaan had Kelly er echt wel wat van gezegd. En over het niveau, ik heb mn eigen fjordje ook zelf tot M2 startgerechtigd opgeleid dus dat zal ook wel meevallen.

BailyKarlos"]
Tja, ik vind gewoon dat jij Taco het beste rijd.
Jullie passen gewoon bij elkaar.
En dan kan je Anky erop zetten, zelfs dan klopt t niet.
Je matcht absoluut met je "my little pony"![]()
[/quote]
Dat vind ik nou een onwijs leuke opmerking
Dat doet een mens goed![]()
[quote="x_shirley_x"]
Die sporen..dat iemand met sporen rijd oke, maar ze zit er op iedere foto in!!
[/quote]
[quote="Marije84"]
Verder op de foto's dat ze aan spoort geeft ze mee in haar hand, teken dat de pony niet goed aan het been is (niet gek als die een paar dagen heeft stil gestaan, dan is elk paard minder voor het been) en dat lost ze dus goed op door pony aan te sporen en mee tegven in haar hand.
[/quote]
Nou Shirley daar heb je je antwoord
En dan mag jij mij eens vertellen waar jij op iedere foto een spoor in zijn buik ziet
[quote="Marije84 schreef:Jammer dat je niet mag rijden en wat fijn dat je iemans hebt die hem zo even wat beweging geeft. Hoop dat je snel beter bent!!
Marijke82 schreef:Djeezus, typisch bokt dit!!
Vereo mijn complimenten!! Vind het echt super dat je zo ver hebt gereisd om Kelly even uit de brand te helpen.
Verder vind ik dat je hem netjes voor elkaar hebt!! (ik ken Taco hier denk het best op kelly na dus ik weet dat hij niet de makkelijkste is)