wodan in de sneeuw aan het spelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 19:10

ja zeker weten dan ziet hij z'n half broertje weer.
ik hoop dat je van mop nog heen mag.
In de duinen en op het strand is het zand alweer zacht dus het kan geen kwaad hoor. Haha! .Ik hoop dat je hem dat duidelijk kunt maken.

ps ik ga morgen een nieuwe kast kopen voor al m'n wodan spulletjes Schijnheilig

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:15

Hey wat toevallig.... ik ga ook een nieuwe kast kopen Haha! Haha! Haha! Schijnheilig
oliebol moet alleen nog euro''s pinnen. Frusty

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-02 02:02

ik heb vanavond gepind. dus kan morgen lekker een grote kast kopen Haha! kan ik eindelijk overzicht bewaren in m'n kast nu heb ik 2 plankjes van 50 bij 50 ofzo

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 11:34

hee mag ik jouw kast dan hebben???
Mop zoekt nog een kast dusssss
Dan kunnen we hem meteen meenemen zondag als ik mag Pling

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-02 23:28

hoi eef,
we haalden de kasten van hun plek af en toen vielen ze al bijna uit elkaar dus het is maar goed dat we nieuwe grote kasten hebben gekocht Haha! .jammer dat de strandrit voor morgen niet doorgaat. als het weer ff wat beter is en het ook meer zeker is dat je de hele week kan rijden spreken we wel weer wat af.
die andere fjord die bij wodan in het kampie staat is voor de helft gehuurd en voor andere helft van theo dus omdat zij niet elke dag komt en ook bijna niet meer op zaterdag. Dus nu gaat theo met haar praten zodat ik en nog een meisje van stal hem ook eens kunnen pakken en rijden. Als theo dit goed heeft geregeld kun jij wel een keertje mee een buitenrit maken op rohan en ik op njelka. Haha!. dan ben jij ook niet afhankelijk van mop of je in het bos/duin kan rijden.