Met rijden kan je beter wat later beginnen, maar voor de kar kan best!Longeren gaat zo te zien ook al netjes

(Overigens kan longeren nog wel kwaad als je dat teveel doet op jonge leeftijd....)
En het blijft een leuk beestje!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Fannytje schreef:d-jee is bijna 3 staat in haar eerste bericht dus longeren kan nu ook geen kwaad
dus alles nog in beperkte mate, maar ik vermoed dat Petroes dat zelf ook wel weet, dus daarom hield ik het algemeen
tinkert_tje schreef:hij loopt 1 keer in de 1 a 2 weken voor de kar een half uurtje
dus heel kort
dat kan echt geen kwaad
en spelen doet hij genoeg hoor
ik weet echt wel wat ik doe
we doen rustig aan
.. iedereen weet dat VOOR DE KAR met 2 jaar beleerd mag worden en dat ze een kar mogen trekken!
tja dan denken ze alles te weten maar............. nope.. niet dus
Bedankt hé maar ik dacht dat ik toch heel wat wist met mn opleiding.Citaat:maar 16 jaar.... tja dan denken ze alles te weten maar............. nope.. niet dus
Citaat:Was ten eerste meer n algemene opmerking, omdat t toch over werken en jonge leeftijd gaat... en ten tweede is 3 ook nog jong, zeker voor n tinker dus alles nog in beperkte mate, maar ik vermoed dat Petroes dat zelf ook wel weet, dus daarom hield ik het algemeen.
hahaha nee hoor
en daarna kan ik me paardje inrijden
:P:P:P
dus wie ben ik hahaha
Citaat:hahaha ja inderdaad
ik vind niet dat als je er voor geleerd hebt dat je dan alles al weet
in de praktijk is het vaak anders hoor
Fannytje schreef:Tja bij mij is dat niet het geval, en het komt tot mij over dat je bedoelt dat ik dom ben ( wat dus niet zo is ) En een proffesor ( opleiding ) is echt wel slimmer als een huishoudster( zonder opleiding ) hoor