Mennen; Dressuur, marathon (indoor)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Re: Mennen; Dressuur, marathon (indoor)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 16:30

Gaaf zeg!! Die laatste foto is gemaakt in Simonshaven bij poortje 1 Tong uitsteken. Die maaide ik de eerst keer om haha. Maar echt leuke fotos, hij loopt echt super mooi voor de wagen!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 16:50

Leuke fotos! Ziet er stoer uit!
Leuk beestje!

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:04

leuk leuk leuk!!

wil ik later ook gaan doen met mick Vork

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 19:10

je pony loopt netjes !
en zoon bankje is vast erg fijn voor de lezer.. ik moet altijd op zoon soort bankje aan de zijkant zitten (van een marathon wagentje dus zonder rugleuning) als ik voorlees en dan is het soms even oppassen dat ik er niet afdonder Clown
maarja ik zie trouwens alleen foto's van dressuur en vaardigheid en geen marathon hoor (of het ik gewoon slecht gelezen? Cool )

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 19:43

Haffielover; Ik ook, de pony was overstuur dat de start verplaatst was Haha! Leuk zo een meedenkent dier....

Ja, dit bankje is super! Hij zat eerst anders, zodat de groom achteruit reed, nu hebben we hem omgedraait en is het stukken beter. Met de 2-spanwagen zit de groom ook opzij, maar vind het niet lastig, het is wel veel makkelijker in gebruik als de bankjes opzij zitten.