Ulyssa, 3 jarige kwpn

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 08:43

ziet er goed uit voor een 3 jarige OK dan!
mooi beestje Haha!

Tinka15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 11:42

tjeh ziet er goed uit hoor
welkom op bokt
moooi beest heb je ik ben gek van kwpn

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 12:42

Ontzettend leuk beestje.
Loopt fijn voor een 3-jarige, probeer wel haar neus eruit te blijven rijden. Op de laatste foto vooral. Maar voor de rest super! Lachen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 12:46

Heel leuk paardje! Ziet er al goed uit OK dan!

_Ama_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 12:53

Ziet er heel goed uit
probeer alleen zelf wat meer vooruit te kijken en niet te veel naar je paard
Maar verder helemaal OK dan!

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 12:59

Leuk paardje. Kan nu al aardig rond lopen. Liever zie ik een jong paard nog iets langer in de hals en goed aan het been.
Mooie foto's hoor!

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:02

Alle KWPN'ers zijn vanaf 1 januari een jaartje ouder netzoals bij auto's *LOL* dus dan is ze wel 4 ook al is ze pas in Juni geboren...

Ik denk wel dat je redelijk vroeg begonnen bent, misschien is het beter om wat meer over de rug rijden om de halsspieren meer te ontwikkelen, ook al hebben Flemming's vaker een dunne hals...

Met name op foto 4 vind ik dat de spieren niet op de juiste manier gebruikt worden, ze loopt achter de loodlijn en erg opgekropt, daarom ben ik het er ook mee eens om wat meer voorwaarts te rijden. En denk eraan dat je je hand goed blijft ontspannen en niet teveel vast zet, met name op foto 2 en 3 goed te zien.

ikkebenmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:49

Waarom heeft iedereen meteen oordeel over je rijstijl terwijl het maar een paar foto's zijn. Het is maar een momentopname, en ze kennen het hele paardje niet.

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 11:04

heeel leuk paardje!
Daar kom je nog ergens mee

Ulyssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 13:17

* TeamSpirit: Haha dankje Haha! Laten we dat maar hopen

* Over d'r leeftijd: Ja ik weet dat ze officieel zegmaar wel 4 is, maar omdat ze pas op 19 juni 'jarig' is om het maar zo te zeggen vind ik d'r nog drie

* Marielle: Tsja, ik heb zelf gezegd dat commentaar mocht, al klopt een deel van het commentaar niet omdat foto's inderdaad moment opname's zijn, maarja wij kennen lisa allebei en weten hoe ze het doet *LOL*

* Roosj: Over haar hals, de foto's zijn zoals ik al zei vrij oud en haar hals is echt al wel een stuk gespierder geworden , ik rij haar goed over d'r rug al is dat op de foto's (en dan doel ik met name op de laatste foto) niet zo duidelijk. Ook dat ze op die laatste foto zo 'opgekropt en achter de loodlijn' loopt is net doordat de foto op een ongelukkig moment genomen is. Dat ik mijn handen vastzet en gespannen heb valt naar mijn idee mee, ik weet niet waar jij dat uit afleidt?

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 13:57

Leuk beestje zeg
Loopt ook netjes voor 3,5 OK dan!

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:05

ikkebenmar schreef:
Waarom heeft iedereen meteen oordeel over je rijstijl terwijl het maar een paar foto's zijn. Het is maar een momentopname, en ze kennen het hele paardje niet.

Nou....horses @ work is een beetje bedoelt om foto's op te zetten en vaak ook om tips of 'commetaar' te krijgen, en ook al is het commentaar nioet altijd positief het kan wel zijn dat je er wat aan hebt

En dat van die moment opname ben ik het niet helemaal met je eens, want een ruiter met beetje goede houding zit ieder moment goed, dit geld absoluut niet specifiek voor deze amazone, maar gewoon in het algemeen!

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:09

* Roosj: Over haar hals, de foto's zijn zoals ik al zei vrij oud en haar hals is echt al wel een stuk gespierder geworden , ik rij haar goed over d'r rug al is dat op de foto's (en dan doel ik met name op de laatste foto) niet zo duidelijk. Ook dat ze op die laatste foto zo 'opgekropt en achter de loodlijn' loopt is net doordat de foto op een ongelukkig moment genomen is. Dat ik mijn handen vastzet en gespannen heb valt naar mijn idee mee, ik weet niet waar jij dat uit afleidt?[/quote]

Oke ik geloof best dat die hals inmiddels al wat meer ontikkeld is, ben benieuwd naar nieuwe foto's!! Ik had ook een Flemming en die had in het begin ook redelijk dun halsje.

En van je handen, ik vind dat je ze vastzet met name op foto 3 en 4, je hebt ze niet mooi voor je en het lijkt erg dat je ze vastzet op je bovenbenen! maar bij foto 2 heb je ze wel goed!

Hoop niet dat dit allemaal heel bot overkomt, ik reageer namelojk niet erg vaak op topics, maar omdat ik dit paardje leuk vind en hij precies op mijn flemmingh leek.....heb ik gereageerd!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:11

Super paard Lachen Ben echt gek op die kleur Lovers

Ulyssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 14:19

Roosj: Als ik zo naar de foto;s kijk lijkt het inderdaad wel wat of ik op me benen steun zegmaar, maar dat is dus niet zo
En je commentaar komt niet bot over hoor, je moet mijn reactie ook niet zo opvatten van 'ow die kan geen commentaar verdragen' hoor! Lachen
Leuk trouwens dat de flemmingh die jij had op d'r lijkt, heb je misschien een foto?

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 17:10

leuk paardje ziet er goed uit hor

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 19:26

leuk paardje loopt erg lekker voor een 3,5 jarige en verder commentaar over het rijden is al gezegd dus dat gaik niet nog een keertje herhalen en het zijn maar momentopnamens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:45

Mooi dier, ziet er goed uit.

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 06:56

Ik vind het een prachtig paard, met een zeer aansprekend koppie.
Erg mooi

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:10

ziet er niet slecht uit maar idd halsje nog wat lager instellen.

En over het 3 ''zijn'' Die van mij is van Juli en dus 3 en 5 maand. Ze is nu 2 maandjes zadelmak/onder het zadel. Doe dus rustig aan. Maar reken haar niet als 4 jarig. Is voor het stamboek miss wel maar, het stamboek hoeft haar niet in te rijden. En aangezien je in een half jaar erg veel kan doen ( bevallen enzo Haha! ) Reken ik haar gewoon 3.5 en iedereen die zijn paard gelijk als 4 jarige hoop ik voor de paardjes dat ze wel rustig aan doen.. Als ze ouder zijn maakt het niet meer uit. De 2.5 jarige worden hopelijk ook niet tot 3 jarige gerekent.

Ulyssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 12:24

Marije1984: Ja dat vind ik dus ook en ik ben niet van het stamboek Knipoog dus daarom zeg ik ook gewoon altijd dat ze 3,5 is Lachen

femkem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:44

ja maar al ik aan een drie jarige denk is dat een paard dat net onder het zadel kan en waar je nog mar tien minuten per dag op kan rijden en niet al ruim een half jaar onderf het zadel is. Die paar maanden geeft een hoop verschil voor een jong paard

RJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:31

Voor ulyssa: Haar halfbroertje heb ik er net ook opgezet Haha!
Als het goed is staat dat ook in mn onderschrift, maar ik geloof niet dat het nu een link is, maar jah ik heb ook zooovveeeel verstand van dit soor dingen Verward Haha!

Ulyssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 16:56

Femkem: Ja daar heb je gelijk in, daarom heb ik ook helemaal aan het begin van het topic zegmaar gezed: leeftijd 3,5
Maarja we snappen het nu allemaal dus achjaa Lachen

Rensjuh: Haha nee het is geen link, maar ik ga even kijken hoor *LOL*