mooi beestje
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dus dan is ze wel 4 ook al is ze pas in Juni geboren...
Laten we dat maar hopen
, ik rij haar goed over d'r rug al is dat op de foto's (en dan doel ik met name op de laatste foto) niet zo duidelijk. Ook dat ze op die laatste foto zo 'opgekropt en achter de loodlijn' loopt is net doordat de foto op een ongelukkig moment genomen is. Dat ik mijn handen vastzet en gespannen heb valt naar mijn idee mee, ik weet niet waar jij dat uit afleidt? ikkebenmar schreef:Waarom heeft iedereen meteen oordeel over je rijstijl terwijl het maar een paar foto's zijn. Het is maar een momentopname, en ze kennen het hele paardje niet.
, ik rij haar goed over d'r rug al is dat op de foto's (en dan doel ik met name op de laatste foto) niet zo duidelijk. Ook dat ze op die laatste foto zo 'opgekropt en achter de loodlijn' loopt is net doordat de foto op een ongelukkig moment genomen is. Dat ik mijn handen vastzet en gespannen heb valt naar mijn idee mee, ik weet niet waar jij dat uit afleidt?[/quote]
) Reken ik haar gewoon 3.5 en iedereen die zijn paard gelijk als 4 jarige hoop ik voor de paardjes dat ze wel rustig aan doen.. Als ze ouder zijn maakt het niet meer uit. De 2.5 jarige worden hopelijk ook niet tot 3 jarige gerekent.