kaïsje at work ( anglo-arabier )

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 17:09

hoi, hartelijk bedankt dat jullie de foto's er voor me konden opkrijgen hoe heb je het gedaan ?
het muilezeltje is zijn vriendje Haha! de eigenaar ga ik mee op wandeling da slof is goed voor hem dan gaat gaan nek moi buigen Haha! dat diertje is gewoon van alles te doen wat een paard doet en vind er zelf nx ergs aan we hebben heel veel plezier met hem !! Haha!
de witte anglo - arabier noemt inderdaat El kaïs imbrac ik weet niets over zijn ouders dus mss kan iemand me helpen Haha!

reageer nog meer veel :d

doeii

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:17

kaiske schreef:
de witte anglo - arabier noemt inderdaat El kaïs imbrac ik weet niets over zijn ouders dus mss kan iemand me helpen Haha!

Wow, hoe toevallig. Haha! Toen ik op zoek was naar een paard om te kopen, was Kaïs het eerste paard waar ik naar ben gaan kijken. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Ushi (het paard dat ik nu heb, voor foto's kan je in mn profiel kijken Knipoog ), maar vond Kaïs ook wel een super leuk paardje. Hoe gaat het nu met hem? Hoe oud is hij nu? (Weet al niet meer hoe oud hij was Bloos ) En springt hij graag en goed? Want toen ik ging kijken had hij nog nooit gesprongen, en dit was een van de grootste redenen waarom ik hem niet genomen heb, ik wou niet het risico nemen dat hij het niet graag zou doen. (Ik spring enorm graag en was op zoek naar een paard waarmee ik regelmatig mee op jumping kon en er ook een beetje mee verder kon komen dan de B)

femkem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:29

ja pony ziet er leuk uit hij loopt alleen beroerd doordat je je handen vastzet. Onthoudt hij hoeft niet aan de teugel te lopen zorg er eerst voor dat hij gewoon uit zich zelf na geeft nadat je been geeft en hij zijn rug ontspand rij met je houding en niet met je handen

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:43

kaiske schreef:
het muilezeltje is zijn vriendje Haha! de eigenaar ga ik mee op wandeling da slof is goed voor hem dan gaat gaan nek moi buigen Haha!
doeii

Dat snapt iedereen hier wel denk ik.. Scheve mond Het punt is juist dat een muilezel geen paard is, en je er niet zomaar allerlei hulpteugels aan kunt gooien.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:46

sorry,maar dat je deze foto's durft te plaatsen vind ik een slechte zaak! zowel de ezel als de pony hebben zeer duidelijk last van onkundige eigenaren/ruiters.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:07

Wow je kunt echt zien dat je hem aan de teugel trekt. Handen naar voren, dan maar niet aan de teugel, zo verkloot je hem alleen maar!
Nooooooooit terug werken.

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:04

ik vind dat een paar rijlessen van een goede instructeur/trice hier goed zouden zijn
rij nooit met slof als je er niet mee kunt werken!!!
rij uit ontspanning en trek je paard niet zo in de krul
zeer dieronvriendelijk

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 19:12

ten eersten ik ging afdraaienen als ge da niet ziet verkoopt u beest dan maar want dan kent ge der echt ni veel vanen ten tweedee ik hoef ni eens mijn teugels aan te spannen de pony doet het uit zichtzelf een klein tikje met men been en hij houd zijn hofd laag en gebogen

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 19:12

oh jha en dat muildiertje is niet van mij dus graag geen comentaar daar over dank u

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 19:14

kais heeft nu al een spring wedstreid gereden , hij doet het graag maar ik doe veel liever dressuur hij word rond mai 7 jaar Haha!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:16

ok, als jij denkt dat je paardje zo te rijden is zoals je ook daadwerkelijk zegt, waarop zet je dan je handen op slot op je benen? en waarom dan met slof die ezel?? ik denk dat je een paar stevige lessen moet nemen, en dat het daarna beter zal gaan (dan zou ik ook meteen even een fysio naar je paarden laten kijken om ze weer op orde te krijgen)

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:20

Ook om af te draaien hoort je hand niet op je been. Je hebt een mooie pony maar zelf moet je nog wel wat leren. Zoek iemand die je kan helpen!

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 19:21

mijn beestjes hebben dat niet nodig , ik nem elke zaterdag een dressuur les prive en de instructuer zegt dat hij mij niets meer kan bijleren hij zegt dat ik maar wedstreiden moet gaan rijden en over die ezel geef ik geen comentaar was een vriendin die mee was wat zij doet met haar paardjes moet zij weten
doeii

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 19:22

en als je met lange tuigel rijd ? de pony kan het ook met lange tuigel hoor hij is top ik zeg het toch

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 19:23

en oh jha zoek jij er ook een je kunt er blijkbaar ook niet veel van Knipoog

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:26

als je zulke foto's plaatst moet je ook niet zo bot reageren als je daar volledig rechtvaardig commentaar op krijgt, dit is gewoon pure uitlokking.

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:30

kaiske schreef:
mijn beestjes hebben dat niet nodig , ik nem elke zaterdag een dressuur les prive en de instructuer zegt dat hij mij niets meer kan bijleren hij zegt dat ik maar wedstreiden moet gaan rijden en over die ezel geef ik geen comentaar was een vriendin die mee was wat zij doet met haar paardjes moet zij weten
doeii

Sorry dat ik het zeg maar dan zou ik maar eens snel maken dat je een andere instructeur hebt Knipoog. We bedoelen alles niet slecht maar willen je gewoon tips geven voor wat wij op de foto zien.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:34

Kijk amar eens in de profielen van mensen hierzo. Dan zie je hoe paarden bereden moeten worden.
Donder alsjeblieft op als je zo reageerd. Jij hebt er dus blijkbaar geen verstand van en jij vind jezelf het beste rijden. Kom op zeg.
Doe verstandig en leer van dit commentaar. Als jou instructuer dit goed keurt, zou ik maar hard een nieuwe gaan zoeken.

femkem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:35

ja ik vind het ook wel tijd voor andere instructie

femkem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:35

ja ik vind het ook wel tijd voor andere instructie

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:36

heb je überhaupt wel instructie????

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 19:36

het spijt me moest ik bot overkomen maar dat is een kenmerk van goede ruiters

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:38

Whahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Sorry whahahahahahahaah goede ruiter?? Whahahahahahahaha
*valt van de stoel*

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:39

Weet je wat?
Laten we het Thyrza vragen Lachen Die is Grand Prix. Lachen

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:42

oh mijn, god, dit meen je toch niet serieus he???? kom op nou!!! wat wij zeggen is voor de paardjes.. zij gaan hieraan kapot!!! leg je ego nu eens even aan de kant en denk eens om hun belang!!! iedere leek kan zien dat dit níet het perfecte beeld van een nageeflijk paard is... en heb je eigenlijk al wedstrijden gereden, want als je niets meer bij hoeft te leren heb je vast al meerdere malen een grand prix of kur met anky gereden (let wel: ook anky heeft les!!!) dan moet je de b t/m de zware tour zo doorkomen?