Slipjacht in IJhorst. (zwaar coole foto's)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:03

WHaaa, lachen!

Kijk eens op foto 4. Iedereen doet moeite om er over heen te komen en die man met paard stapt gewoon rustig over een bruggetje heen of zo. Haha!

Lekker slim bedacht Tong uitsteken

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:19

Tomm schreef:
Lag die ruiter in het water dan?

vraag ik me ook af:D

wow wat een foto''s, lijkt me wel gaaf op een ervaren paard te doen, maar iet minder breed denk ik:D

heb in belgie al zoiets gedaan, maar dan ging die van mij gelukkig via een smaller stukje sloot:d was nat en modder, sommige sprongen wel:D

gave foto;s!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:21

whahahahahahahahahahahhahaha
die fotoooosssss *LOL* *LOL*
echt te moooi!
over dat slootje heen! echt knap Haha!

foto 3 is echt te mooooiiiii Cool
Laatst bijgewerkt door TeamSpirit op 18-01-05 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:22

LaFunkyJazz schreef:
zie ik het verkeerd of kan je er ook langs?:P
4e foto zie je iemand een endje later er langs gaan

wel hele gave foto's!

op de derde zie je diegene ook al, groot gelijk, straks breekt die een been.

of zijn die steile oevers veiliger dan een met recht naar beneden gaande oevers Verward

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:25

Wat een stoere pics. Ik zou niet graag een van die ruiters zijn moet ik eerlijk bekennen Schijnheilig

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:28

leuke foto's hoor ziet erg echt heel er grappig uit whahaah Haha!

Moesji

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 16:55

whaha kicken foto's, tis me echt een raadsel dat sommige de overkant gehaald hebben Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 16:58

ik heb een keer meegereden met de jacht, maar mijn sport is het niet Laat mij maar crossen.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:03

idd... ut zijn ook echt boeren he *niet beledigend voor degene die dat wel zijn*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:04

dat was niet mijn gevoel eerlijk gezegd. Overigens wel indrukwekkende foto's!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:08

Wat een gave foto's zeg! *LOL*
Echt heel stoerr!

krientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 19:01

Nee, hoor hij lag niet in het water, maar hij was wel pissed. Knipoog Ik rij niet zo'n jacht, lijkt me niet zo'n goed idee met mijn dressuurknol. Je kon er idd langs, maar ja, dan ben je wel de loser van de dag. Clown Het zijn trouwens vaak genodigden (groene jasjes), gewone wedstrijdruiters dus die er langs gaan, die zijn iets zuiniger op hun paard. Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:08

gaaf zeg
ze zijn goed gelukt
aardig brede sprong over zo'n slootje

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:38

Ik rij op jachtpaarden en heb 2 jachten meegereden, ga wel vaak mee om te kijken.... de indruk die ik heb is dat de meeste ruiters wel goed weten waar ze mee bezig zijn. de mensen die meedoen zijn niet de jongste meer en er gebeuren volgens mij niet zo veel ongelukken. ik moet wel zeggen dat helemaal voorin achter de huntsman reed, en de mensen die wat minder snel rijden zitten dus achterin in het veld.
naja, die paarden weten allemaal goed waar ze mee bezig zijn. onze hunters zijn ook echt gekocht op hun laconiek zijn en slimheid in het veld!

deze sloot is nog niet eens zo heel breed. de goede paarden zakken eerst wat af in de sloot en springen dan omhoog tegen de wal op.

ik kan niet wachten tot ik weer mag!

en o ja, over die kalender, bij ons (knjv) maakt een man altijd profensionele foto's. en de mensen waar ik rij geven onze kalender uit, ze kiezen volgens mij altijd foto's van die man uit....

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 21:03

Het lijkt me best leuk om te doen, maar zoals je op die foto kan zien, blijft de ruiter ontzettend achter in de beweging van het paard, waardoor je het paard ontzettend in het ritme stoort----> dit kan levensgevaarlijke dingen tot gevolg hebben.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:09

Lhundol schreef:
Ik rij op jachtpaarden en heb 2 jachten meegereden, ga wel vaak mee om te kijken.... de indruk die ik heb is dat de meeste ruiters wel goed weten waar ze mee bezig zijn.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:41

Ach wat jammer, ik heb em gemist!

De eerste keer dat ik em gevolgd heb (jaren geleden)kreeg ik wel een ernstig respect voor de paarden....

Sindsdien is het nog niet veel veranderd...zie ik nu!

nutiagek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 15:17

Ik vind het niks moet er niet aan denken dat het paard in die sloot donderd maar inderdaad je moet het maar durven Lachen

Sasjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:34

Ehm.. over dat maisveld.. (over die sloot heeft iedreen het al Tong uitsteken) dat is toch heel slecht om daarover te galoperen.. naar mijn weten dan.. die stengels zijn hard.. en dat lijkt me niej zo lekker voor de hoefjes van je paard..

verbeter me als ik het fout heb hoor

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:46

Sasjuh89 schreef:
Ehm.. over dat maisveld.. (over die sloot heeft iedreen het al Tong uitsteken) dat is toch heel slecht om daarover te galoperen.. naar mijn weten dan.. die stengels zijn hard.. en dat lijkt me niej zo lekker voor de hoefjes van je paard..

ik ben het met jou eens...

poeh wel knap als je dat durft, maar ik zou lekker ietsje verder doorijden zodat ik niet hoef te springen

_Ama_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:37

ziet er wel super stoer uit. Ik vind het over die sloot wel beetje gevaarlijk Verward maarjah daar zijn ze dan wel op getraint maar toch

memiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:44

Lhundol schreef:
Ik rij op jachtpaarden en heb 2 jachten meegereden, ga wel vaak mee om te kijken.... de indruk die ik heb is dat de meeste ruiters wel goed weten waar ze mee bezig zijn. ....

denk het zelfde als Lielle Knipoog paar keer meegereden en denk dat het vooral hele brave paarden zijn Lachen

krientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 18:13

Sasjuh89 schreef:

Nee ik ben het met je eens. De grond was ook best wel bevroren. Ik zeg dan ook niet dat ik het een mooie sport vind, naar mijn mening zijn er veel mensen bij die te weinig verstand van rijden hebben. De enige reden dat ik daar was was om de run te lopen, ik heb zeker geen sympathie voor deze mensen!!

joeygurll

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:15

de 4e foto zie je een man, en die zit niet echt goed Bloos!
maar goed, verder, de eerste is heel erg mooi!
ik zou dat niet durfen Clown heb nog maar 13 lessen gehad en nog nooit gesprongen

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:17

Kicke foto's Zeg! Mij zie je dat niet doen Schijnheilig Bloos

Vooral die eerste 2 foto's zijn gaaf Haha!:D