Mulan: 4-jarig monster -----RIJFOTO'S

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Indrapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 00:11

Prachtbeestje met een dappere ruiter!

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 00:28

Indrapaard schreef:
Prachtbeestje met een dappere ruiter!

Dappere ruiter... hahaha Kelly, hoor je dat?
Jij durft een monster te berijden... nou, ik vond d'r ook best dapper hoor.. op zo'n grote onbekende joekel...

He, Mirjam, jij ook hier?
Gezellie!

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 00:56

Kelly kan echt heel dapper zijn hoor, ze sprong met Fiona (toen ze er voor het eerst op zat) ook zo maar het opsprongetje in het bos, wie had dat gedacht! *LOL* OK dan!

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 01:23

Mirjammie schreef:
Kelly kan echt heel dapper zijn hoor, ze sprong met Fiona (toen ze er voor het eerst op zat) ook zo maar het opsprongetje in het bos, wie had dat gedacht! *LOL* OK dan!

En hoe hoog was dat, dat 'opsprongetje' ?

Ga jij ook nog een keer een rondje op Mulan rijden?

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 16:54

Ik vind het stiekem ook wel stoer van mezelf hoor Cool

missblue schreef:
af en toe loopt het paard wat achter de teugel maar voor de rest mooi paardje!

Ik denk dat je achter de loodlijn bedoelt.... Ja dat klopt, maar op dit moment is ze daar toch net even fijner. Dat zie je b.v op de 3e rijfoto waar ze toch wat gespannen blijft. 5 foto's verder ziet het beeld er al beter uit zonder dat ze echt te diep loopt. Maar dat is nog lastig om zo te houden. Ik heb liever dat ze er nog wat verder in zakt, dan dat ze spanning blijft opbouwen en wél netjes volgens het plaatje gaat lopen.

Moesji

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:42

Mooie foto's OK dan! Jammer dat je er nu niet zelf op kan, maar dat komt nog wel... succes Haha!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:26

geweldig dat commentaar!! dat kop omhoog ken ik ook Schijnheilig hahah als je maar 1 sec te laat bent Tong uitsteken . maar verder ziet het er leuk uit!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:31

Niet de mooiste, maar toch een leuk paard om te zien! Ik heb in je profiel gekeken en het ziet er daar niet verkeerd uit! Ze is aardig gegroeid, [hoogte en breedte] maar ze is ook nog jong! ben benieuwd hoe ze er over een paar jaar uitziet, als ze op en top in de spieren zit

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 22:48

patsur schreef:
Niet de mooiste, maar toch een leuk paard om te zien! Ik heb in je profiel gekeken en het ziet er daar niet verkeerd uit! Ze is aardig gegroeid, [hoogte en breedte] maar ze is ook nog jong!
Ben benieuwd hoe ze er over een paar jaar uitziet, als ze op en top in de spieren zit

Ze is inderdaad niet de mooiste. Om eerlijk te zijn, ik vond haar bijna lelijk toen ik d'r kocht. Maar zodra ze begon te lopen, dacht ik:
Ze is nog steeds niet mooi in verhouding, maar aangezien ze al zo'n eind is opgeknapt, geef ik de moed nog niet op en ben ik -net als jij- erg benieuwd hoe ze eruit gaat zien als alles wat beter in proporties is en ze mooi in d'r spieren zit/uitgegroeid is.....

Geduld dus!

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 00:33

Mulan schreef:
En hoe hoog was dat, dat 'opsprongetje' ?

Ga jij ook nog een keer een rondje op Mulan rijden?

Is goed hoor, lijkt me leuk!

Dat opsprongetje was 70-80 cm ze riep eerst nog wel dat ze niet ging springen haha, of was dat toen we over die tak sprongen Schijnheilig

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 00:40

Mirjammie schreef:
Is goed hoor, lijkt me leuk!

Dat opsprongetje was 70-80 cm ze riep eerst nog wel dat ze niet ging springen haha, of was dat toen we over die tak sprongen Schijnheilig

Whoehahaha... *LOL* *LOL*

Nou, over een tak springen kan hartstikke eng zijn.... ja, ik spreek uit ervaring!

Morgen gaat Kelly lessen, kom je ook kijken... gaan we haar met z'n allen aan moedigen!
En filmen... en foto's nemen... en als we ECHT willen lachen, moeten we dus een tak in de bak leggen... Tong uitsteken

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 09:28

mooi paard hoor Cheese!
leuk commetaar bij de foto's Haha!
suc6 met je knie OK dan!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 09:42

Maak over een jaartje nog maar zo'n serie en leg die naast deze foto's, moet je eens kijken hoe je je paard ziet veranderen dan....

Lekker afwachten, geduld hebben en goede training....nou dan sta je nog verbaasd van je eigen paard hoor en het leuke is....je ziet je paard steeds meer 'opknappen'!

Leuke foto's, lekker jong en speels paard nog hihi, komt vanzelf helemaal goed hoor!

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 14:45

Randy01"]
Maak over een jaartje nog maar zo'n serie en leg die naast deze foto's, moet je eens kijken hoe je je paard ziet veranderen dan....

Lekker afwachten, geduld hebben en goede training....nou dan sta je nog verbaasd van je eigen paard hoor en het leuke is....je ziet je paard steeds meer 'opknappen'!

Leuke foto's, lekker jong en speels paard nog hihi, komt vanzelf helemaal goed hoor!
[/quote]

Hahaha...
ik dacht al, waar blijft Randy.
Geef nou maar toe dat je stiekem best fan bent van Mulan... *LOL* (lang leve tuigerbloed!)

Ik heb twee keer eerder foto's van Mulan geplaatst; toen schreef je:

[quote="Randy01"]
Ik denk dat je met dit paard nadelen tegenkomt omdat er tuigbloed in zit, maar zoals je al wist, ben ik helemaal weg van dit type paarden in de dressuursport (het moet niet té grof worden qua bouw), omdat ze met actie lopen.

Let op mijn woorden: JIJ KOMT ER NOG WEL!!!

Zet 'm op en hou vol! Een foto is altijd een momentopname, maar er zitten een paar hele mooie foto's bij waarop het er écht niet verkeerd uitziet!
[/quote]

[quote="Randy01 schreef:
Goed doorzetten. Nu zul je het nog niet écht kunnen zien, maar vergelijk maar met de foto's van mijn Z2paard in mijn profiel! Zet door, écht waar, een paard met zulke knie-actie (zoals getoond op de foto's waar ze losloopt) zien ze graag in de sport!
(Ze zit waarschijnlijk niet écht lekker/makkelijk door?)

Waar woon je???
Niet dat ik jouw instructrice wil beconcurreren maar als ik zo'n paard zie heb ik altijd zin om les te komen geven en kijken wat voor kwaliteiten er uit zo'n leuke combinatie te halen vallen!!!

Bloos Ik woon nog steeds ver weg... maarre... mocht je eens in de buurt zijn en je nog steeds geroepen voelen... kom gerust langs!

Dus Randy..'t is ondertussen wel duidelijk, je pikt Mulan er elke keer weer tussenuit...
je bent gewoon besmet met het tuiger-virus!
Wel jammer trouwens dat de foto's in je profiel niet meer te bekijken zijn... misschien tijd voor een goeie up-date? Moet toch ergens mijn inspiratie vandaan halen als ik een Mulan-dip heb? Knipoog

AL_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 14:54

Haha, wat leuk, je ziet steeds vooruitgang! *LOL*
Leuk paardje , en die tekst is ook leeuk!:)

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 14:56

Mulan schreef:
:o Ik woon nog steeds ver weg... maarre... mocht je eens in de buurt zijn en je nog steeds geroepen voelen... kom gerust langs!

Dus Randy..'t is ondertussen wel duidelijk, je pikt Mulan er elke keer weer tussenuit...
je bent gewoon besmet met het tuiger-virus!
Wel jammer trouwens dat de foto's in je profiel niet meer te bekijken zijn... misschien tijd voor een goeie up-date? Moet toch ergens mijn inspiratie vandaan halen als ik een Mulan-dip heb? Knipoog

Haha, ja je hebt helemaal gelijk hoor! Ik val hier gewoon op, kan er ook nies aan doen, alhoewel het kwijl me ook uit de mond loopt (spreekwoordelijk dan) van sommige mooie KWPN'ers zonder een greintje tuigbloed hihi. Ben denk ik erg veelzijdig en zie meestal wel wat leuks in elk paard maar Mulan spreekt mij gewoon bijzonder aan.
Natuurlijk is het leuk een paard te rijden en te trainen waarbij het allemaal wat makkelijker gaat, maar in dit soort paarden zit gewoon een stukje extra uitdaging.

Binnenkort doet mijn nieuwe thuiscomputer het en dan zal ik mijn foto's eens op een andere site plaatsen, dan zijn ze weer goed te bekijken in mijn profiel enne... anders zit er niets anders op dan dat we eens bij elkaar op visite gaan en dan mag je Imago even 'voelen' hoor!!! *LOL*

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:36

Mulan schreef:
Whoehahaha... *LOL* *LOL*

Nou, over een tak springen kan hartstikke eng zijn.... ja, ik spreek uit ervaring!

Morgen gaat Kelly lessen, kom je ook kijken... gaan we haar met z'n allen aan moedigen!
En filmen... en foto's nemen... en als we ECHT willen lachen, moeten we dus een tak in de bak leggen... Tong uitsteken

Ik kan niet komen Verdrietig Ik zit nog in Utrecht...
Van wie heeft ze les dan? Gewoon groepsles van Janny, of priveles van Maris? Ik wil de foto's en zo natuurlijk wel zien! *LOL* (en de film Tong uitsteken)

*Edit: Ik kan weer niet lezen, ik zie al dat ze priveles heeft!*

Je kan natuurlijk ook stiekem een tak in de bak leggen, al moet ik eerlijk toegeven dat Kel in het bos beter over die tak kwam dan ik, mijn pink doet nog steeds pijn Bloos! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Mirjammie op 19-01-05 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:40

Hoeveel tuigerbloed heeft Mulan eigenlijk?

Het paard waar ik in Utrecht op rij is een tuiger x volbloed, ook tuigerbloed dus (al zie je dat niet aan haar af, ikke niet in ieder geval! Knipoog )

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 17:56

Mirjammie schreef:
Hoeveel tuigerbloed heeft Mulan eigenlijk?

Het paard waar ik in Utrecht op rij is een tuiger x volbloed, ook tuigerbloed dus (al zie je dat niet aan haar af, ikke niet in ieder geval! Knipoog )

Geen idee, Mulan is papier-loos.

In principe zou het dus kunnen dat er helemaal geen tuigerbloed in Mulan zit, maar er zijn niet veel mensen die dat denken....

Ik weet niet of ik vanavond foto's kan maken, om zeven uur is het al aardig donker Scheve mond

Ik kan een poging doen.. Cheese!

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 17:58

Randy01 schreef:
Binnenkort doet mijn nieuwe thuiscomputer het en dan zal ik mijn foto's eens op een andere site plaatsen, dan zijn ze weer goed te bekijken in mijn profiel enne... anders zit er niets anders op dan dat we eens bij elkaar op visite gaan en dan mag je Imago even 'voelen' hoor!!! *LOL*

Ik ben benieuwd naar je foto's en je voorstel zal ik zeker onthouden!

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 00:58

Mulan schreef:
Geen idee, Mulan is papier-loos.

In principe zou het dus kunnen dat er helemaal geen tuigerbloed in Mulan zit, maar er zijn niet veel mensen die dat denken....

Ik weet niet of ik vanavond foto's kan maken, om zeven uur is het al aardig donker Scheve mond

Ik kan een poging doen.. Cheese!

Tja, s´avonds foto´s maken gaat inderdaad meestal niet zo goed, de bak is gewoon net niet goed genoeg verlicht

Maar hoe ging de les? Geen takken meer in de bak gelegd? Haha! Schijnheilig

Ivon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 15:07

Ziet er goed uit, maar idd niet gemakkelijk.
Hij tilt ook lekker zijn achterbenen op!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 15:14

Zo slecht ziet het er niet uit hoor Lachen Op een vreemd paard...

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 15:44

Ik vind mulan wel een stoer monster!!
Maar jeetje wat een doorzettingsvermogen heb jij zeg, petje af!! Zat namelijk in je profiel te kijken en volgens mij is mulan niet de makkelijkste (in tegen deel zelfs).
Maar ik denk dat hij steeds mooier gaat worden, ken je het verhaal van het lelijke eendje? Komt hier goed van pas denk ik!! succes ermee Lachen

en voor de berijder, ik vind het er goed uit zien voor de derde keer. Want volgens mij is heb je er aardig wat handen aan!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 00:39

Nu heb ik gisteravond dus les gehad, en het was best nodig ook.... We waren bezig met stelling, weer rechtrichten, en tempocontrole (oftewel laaangzaaaam), en dat vind ze nogal moeilijk....
Mulan is dus in volle vaart met mij de parkeerplaats opgevlogen... (dat krijg je in een bak zonder omheining).
De truukendoos was (of is) nog lang niet gesloten... Ik heb d'r dus even duidelijk moeten maken dat dit niet helemaal de bedoeling was ~~}>
Alleen geeft mevrouwtje niet zo vlug op.... Maar ik ook niet!