Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

....ik ken het... Roozzz schreef:wat een mooi lief paardje...en wat zonde :| als mense er zo over vertellen hoop ik echt niet dat mij zoiets zou overkome. ik denk dak pas een eigen paard neem al kan k t helemaal zelf betalen, ben ik er in ieder geval helemaal eigen baas over zover t kan... vond jullie namelijk echt een super perfecte combinatie! nog een keer: sterkteee!!
Wat erg Heel veel sterkte !! Gelukkig weet je waar ze staat, zodat je er nog af & toe kan opzoeken
wat jammer voor je meid !!! ik snap je ook helemaal ookal heb ik zoiets dergelijks nog niet mee hoeven te maken. Maar als ik op de foto's zie hoe jullie erop staan, zo vrolijk zo zonder zorgen. Maar dan zie ik ook de foto's bij de nieuwe eigenaresse en zo te zien heeft ze het daar erg naar dr zin...de stal en haarzelf zien er erg goed uit. Maarja dat neemt niet het verdriet af wat bij jou is weggenomen. En zoals eerder gezegd een herrinering zit in jou hoofd...die blijft van jou...niemand neemt je dat af !!

.
!
mesastamp schreef:mariz schreef:jeetje erg voor je meid, hoop dat je haar ooit kan terug kopen!
wie weet... ze heeft het goed daar gaat het natuurlijk om, maar ik snap niet waarom ik me daar niet bij neer kan leggen... als ik fotos of een video kijk moet ik altijd weer huilen... ik kan het niet uitleggen ik denk dat er bokkers bij zitten die het gevoel wel zullen snappen
TabeR schreef:aaah ik vind het nog steed super mooie foto´s en helemaal ook fijn dat je nu ziet dat ze bij haar andere baasje ook gelukkig is het zou nog veel erger zijn als ze het daar niet naar haar zin had.. dat zou echt vreselijk zijn.
en ik snap echt heel goed dat je haar aanwezigheid mist wie zou dat niet doen..
echt heeel veel sterkte ..!!