Memorie of Mariscara

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:55

Wat een leuke pony zeg! Je paste er ook goed bij. Echt jammer dat ze weg moest. Hopelijk heb je bij een volgend paard meer geluk..

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 18:43

Echt jammer dat ze bij je weg moest, rotgeld ook altijd Geld, geld! Boos! (als het er niet is)

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 10:10

ik kreeg mail van de nieuwe eigenaars en haar verzorgster was 1e geworden bij de niet startkaarthouders en de eigenaresse 2e bij de startkaarthouders, mijn meisje is dus ook daar gewoon super ik ben helemaal trots!

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 12:31

wat een mooi verhaal zeg!
de liefde die je voor haar hebt komt er echt helemaal in over.
gelukkig is ze goed terecht gekomen (ondanks dat dat je verdriet natuurlijk niet wegneemt!)
je hebt in ieder geval mooie fotos en herinneringen die misschien helpen als je het moeilijk hebt!
enne...een lieve vriend!!!!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 12:33

de liefde en het gemis blijven, maar de herrinnering verzacht het wel iets... en een lieve vriend zeker Lachen

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 14:38

Afbeelding

Afbeelding

hier nog 2 fotos bij haar nieuwe eigenaresse, dit is het dochtertje... maar ze ziet er zoals je kunt zien super uit, binnenkort komen er wedstrijdfotos bij van haar

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:30

Sterkte!! Ach gut
Het is wel een heel mooi paard!
Die springfoto ziet er wel erggaaf uit!

mesastamp

Re: MEMORIE of Mariscara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 14:03

mail van de eigenaresse... ze is 2x 1e geworden weer, ze is dus echt super! fotos komen nog

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:20

Echt heel jammer dat je haar hebt moeten verkopen Ach gut

upstairs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:31

echt erg voor je, maar ze staat op een goede stal en dat is toch belangrijk he !!
weten dat ze goed verzorgd word !!
doei

heel mooi paardje trouwens, echt fantastisch !! Pling

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 12:34

Ik voel precies wat je bedoeld Ach gut ....ik ken het...

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 13:05

iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties

Roozzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 16:10

wat een mooi lief paardje...en wat zonde :| als mense er zo over vertellen hoop ik echt niet dat mij zoiets zou overkome. ik denk dak pas een eigen paard neem al kan k t helemaal zelf betalen, ben ik er in ieder geval helemaal eigen baas over zover t kan... vond jullie namelijk echt een super perfecte combinatie! nog een keer: sterkteee!!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 16:21

Roozzz schreef:
wat een mooi lief paardje...en wat zonde :| als mense er zo over vertellen hoop ik echt niet dat mij zoiets zou overkome. ik denk dak pas een eigen paard neem al kan k t helemaal zelf betalen, ben ik er in ieder geval helemaal eigen baas over zover t kan... vond jullie namelijk echt een super perfecte combinatie! nog een keer: sterkteee!!

wat lief dankjewel! Ik vond mezelf ook De combinatie maar het mocht niet zo zijn... ik hoor hoe goed het met haar gaat! en ik zie fotos en ik zie haar in het echt (1x ) maar toch blijft die ongelovelijke pijn maar...

Plucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 19:58

ik vind het echt verschrikkelijk voor je vooral omdat het zo'n vet cool beestje is echt heel mooi vind ik haar, kei goede combi, veel sterkte Verdrietig

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:05

Ach meis !! Zonde, zo'n mooi duo Huilen Wat erg Heel veel sterkte !! Gelukkig weet je waar ze staat, zodat je er nog af & toe kan opzoeken Pling

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 23:28

jeetje ik zit nu al met traantjes in mijn ogen Verdrietig wat jammer voor je meid !!! ik snap je ook helemaal ookal heb ik zoiets dergelijks nog niet mee hoeven te maken. Maar als ik op de foto's zie hoe jullie erop staan, zo vrolijk zo zonder zorgen. Maar dan zie ik ook de foto's bij de nieuwe eigenaresse en zo te zien heeft ze het daar erg naar dr zin...de stal en haarzelf zien er erg goed uit. Maarja dat neemt niet het verdriet af wat bij jou is weggenomen. En zoals eerder gezegd een herrinering zit in jou hoofd...die blijft van jou...niemand neemt je dat af !!
En bewaar de foto's maar goed dat is natuurlijk ook een soort van herinnering aan de leuke tijd die jullie saampjes hebben doorgebracht.
Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen met het verdriet, de pijn maar ook het zicht van jou op je paardje die het nu ontzettend goed heeft..En dit moet denk ik ook wel een opluchting zijn voor jou.
Mag/ga je haar vaker bezoeken? ik vind het ook erg knap dat je dat kan natuurlijk kan iedereen dat maar dan komt toch ooit op diezelfde dag dat je zo verheugd was dat je haar toe ging, het afscheid...dat lijkt mij zo moeilijk.
Sterkte.....lucht ook wel een beetje op he om je verhaal hier kwijt te kunnen Knipoog
Oftwel wat moeten wij zonder bokt? Haha!

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 23:49

Jammer hoor!
Wel een super leuk paardje!
Toch wel goed dat je weet dat het goed met haar gaat Lachen
Sterkte!

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 10:37

Jeetje, wat sneu....
Ik las het verhaal met tranen in me ogen Verdrietig .
Ik wens je veel sterkte Ach gut!

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 15:32

Wat een mooi maar zielig verhaal Verdrietig
Ik schrok eerst wel want ik dacht dat ze er niet meer was.

Fijn voor je dat de nieuwe eigenaar contact met je wil houden.

Wij hebben drie jaar geleden de pony van mijn dochter verkocht naar België. 5 uur rijden bij ons vandaan. Zo ver weg...
We hebben nog altijd contact met die mensen, erg leuk!
De eerste keer dat we bij die mensen kwamen om te kijken was voor mij erg moeilijk. De pony deed haar hoofdje omhoog toen ze ons herkende. Dat was een jaar later! Ik moest er van huilen hoor!

Ieder jaar komen we een weekend bijelkaar en blijven slapen. We hebben er leuke vrienden aan overgehouden.
En met de pony gaat het super!!

Veel sterkte meid! Ik hoop voor je dat je ook ooit nog zelf een paard of pony kunt kopen!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 20:49

wat geweldig lief zijn jullie bokkers, het doet me zo goed te weten dat ik niet alleen ben! het helpt mij enorm zo... echt super bedankt

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:45

Sterkte ermee!! Ach gut

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 10:40

mesastamp schreef:
mariz schreef:
jeetje erg voor je meid, hoop dat je haar ooit kan terug kopen!

wie weet... ze heeft het goed daar gaat het natuurlijk om, maar ik snap niet waarom ik me daar niet bij neer kan leggen... als ik fotos of een video kijk moet ik altijd weer huilen... ik kan het niet uitleggen ik denk dat er bokkers bij zitten die het gevoel wel zullen snappen

idd.. ik moet ook nog steeds vaak huilen als ik me bedenk hoe erg ik mijn jazzy mis..ik weet dat hij het ontzettend goed heeft heb hem ook niet zomaar aan een willekeurig iemand verkocht.en ben hem zelf gaan brengen zodat ik zou zien waar die terrecht kwam en dat was gelukkig allemaal goed!
dus begrijp wel wat je bedoelt maar tog mis je zijn aanwezigheid..

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 10:51

aaah ik vind het nog steed super mooie foto´s en helemaal ook fijn dat je nu ziet dat ze bij haar andere baasje ook gelukkig is het zou nog veel erger zijn als ze het daar niet naar haar zin had.. dat zou echt vreselijk zijn.

en ik snap echt heel goed dat je haar aanwezigheid mist wie zou dat niet doen..
echt heeel veel sterkte ..!! Lovers

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 12:36

TabeR schreef:
aaah ik vind het nog steed super mooie foto´s en helemaal ook fijn dat je nu ziet dat ze bij haar andere baasje ook gelukkig is het zou nog veel erger zijn als ze het daar niet naar haar zin had.. dat zou echt vreselijk zijn.

en ik snap echt heel goed dat je haar aanwezigheid mist wie zou dat niet doen..
echt heeel veel sterkte ..!! Lovers

de meeste zijn bewust gemaakt als afscheid.... ben er ook heel blij mee!