Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik kan nogsteeds niet helemaal geloven dat ik weer 'gewoon' heb kunnen rijden met hem 
) gebruiken zodat ik hem niet steeds kort hoef te laten draaien, en ik hoop echt dat hij goed blijft lopen!xyzutu2"]
Ook een vraagje van mijn kant: Heeft Q nu nog steeds last van ataxie, of werd dat ook veroorzaakt door een scheef bekken?
[/quote]
Q heeft geen zware ataxie, als hij het al heeft is het in een hele lichte vorm, al heb ik nog niemand gevonden die op dit moment zegt dat hij ataxie-verschijnselen heefthet is wel een krampentrekker, al is ook dat verminderd
door zn scheve bekken waar hij lang mee heeft rondgelopen is hij alles fout en scheef gaan gebruiken en is zo vast gaan zitten, dat hij niet meer wist hoe e wat hij met zn achterbenen moest doen, coordinatieproblemen had hij dus, wat je ook ziet bij paarden met ataxie.
Hij is nu veel soepeler en niet meer verkrampt in zn rug en achterhand, de coordinatieproblemen zijn ook zo goed als verdwenen
[quote="Picasso"]
Ik heb het verhaal van je paard een klein beetje gevolgd.....en dit is toch fantastisch!!!!![]()
Zit een terugkeer in de dressuurring er in, of ben ik nu erg voorbarig?
[/quote]
Ik heb hem af laten keuren en toen terug gekocht van de verzekering, heb ene verklaring moetne ondertekenen dat ik hem nooit zal verkopen, en dat ik zonder schriftelijke toestemming van de Amev hem niet meer op wedstrijden mag uitbrengen, maar mocht hij ons oude niveau weer aankunnen en hij blijft goed en heeft er plezier in, ga ik die vrijstelling vragen bij de Amev, al zie ik ons nog niet zo snel weer Z1 rijden hoor, heb gisteren 20 minuutjes rondgehobbeld, maar het begin is er
[quote="Tigger"]
Mag ik wat zeggen?
Dit is echt 1 van de eerste keren dat ik hem zo vrolijk zie lopen! Oortjes erop of lekker afgehangen. Niet naar achteren en het zure is weg!
Wat ontzettend fantastisch voor je en Quentin! Ik ben heel blij voor je!
[/quote]
tnxdit viel meer mensen al op
en hij voelt ook veel beter en fijner aan! hij werd steeds zuurder e ik vond hem gewoon niet lekekr lopen ook al zag je er neit echt iets aan, toen ben ik vorigjaar oktober dus voor de zoveelste keer naar de DA gegaa, met de mededeling ik wil nu eindelijk weten wat hij heeft, eerder rij ik gewoon niet meer, en ja toen uiteindelijk dus de diagnose ataxie, en toen steffi erbij bleek het een scheef bekken te zijn en ja 2 behandelingen later is dit het resultaat
[quote="Kliko schreef:Wow! Wat gaaf! Toch maar voortaan een capje op?! Heel verstandig! Men wordt pas verstandig als ze een paar keer van paard gepleurd zijn...Kijk maar naar mij! haha! Wij leren het wel!
Heel veel succes met je Qtje!
= mn stuitje doet nosteeds zo'n pijn
en zonder cap zie je mij niet meer op Q haha