**wereldwondertje** Quentin @ work!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 07:42

Mag ik wat zeggen?
Dit is echt 1 van de eerste keren dat ik hem zo vrolijk zie lopen! Oortjes erop of lekker afgehangen. Niet naar achteren en het zure is weg!

Wat ontzettend fantastisch voor je en Quentin! Ik ben heel blij voor je!

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 08:00

Wow! Wat gaaf! Toch maar voortaan een capje op?! Heel verstandig! Men wordt pas verstandig als ze een paar keer van paard gepleurd zijn... Knipoog Kijk maar naar mij! haha! Wij leren het wel! Haha! Heel veel succes met je Qtje!

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 08:14

Wat fijn dat je nu weer wat in de bak kunt gaan trainen. Hij ziet er inderdaad super uit met zijn oortjes erop. Zoals Tigger al zegt, eerst keek hij nog weleens zuur bij moeilijke oefeningen e.d.
Veel succes! Hopelijk blijft hij zich zo verbeteren.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 08:28

mooie foto's hoor het ziet er lekker ontspannen uit Haha!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 08:48

super super super!!! dat paardje geniet er echt van en is inderdaad een heel ander paardje, ik heb stiekem elk topic over jullie gevolgd en kijk elke keer even of er nieuw nieuws bij is en jawel Bloos GA ZO DOOR... echt super! en i kvind het er heel netjes uit zien hoor!

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 09:22

Ik heb niet alle topiqs gevolgt Bloos .... sorry (je heb ook zoveel geschreven dat ik niet alles kon nalezen in een paar dagen tijd! Knipoog )

Maar wat loopt Quentin super op deze foto's! Als ik dit zie dan denk ik dat ik je raad maar ga opvolgen!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 09:32

Ik zal even wat antwoorden. Q mag nooit meer de wedstrijdring in omdat er verzekeringsgeld bij is komen kijken. Het blijft dus een recreatiepaard.

Renske, ziet er super uit. En nee, dit had ik indd niet verwacht.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 09:46

Wow ziet er goed uit hoor Lachen Rustig aan dan komt het wel weer goed!
Veel succes nog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:46

Kan snappen dat dat geweldig meot zijn, weer kunnen rijden en weer beetje toekomst ehbben voor je paard. Veel succes ermee.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 13:05

Nou dat ziet er netjes uit hoor Renske! Hij geeft inderdaad een tevreden indruk, hij ziet er ontspannen uit. Ook wat voller geworden lijkt wel, dat misstaat hem zeker niet.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 13:32

tnx voor alle leuke reacties Haha! ik kan nogsteeds niet helemaal geloven dat ik weer 'gewoon' heb kunnen rijden met hem Haha!
Van Steffi mag ik het in de bak rijden langzaam gaan opbouwen, nog niet te veel korte wendingen, niet teveel moeilijke oefeningne vragen maar goed kijken wat hij aanbied en tot hoever hij mee blijft werken, en dat doe ik ook!
vrijdag ga ik weer naar de clubles, halfuurtje rijden en de hele bak(25x80 Knipoog ) gebruiken zodat ik hem niet steeds kort hoef te laten draaien, en ik hoop echt dat hij goed blijft lopen!

xyzutu2"]
Ook een vraagje van mijn kant: Heeft Q nu nog steeds last van ataxie, of werd dat ook veroorzaakt door een scheef bekken?
[/quote]

Q heeft geen zware ataxie, als hij het al heeft is het in een hele lichte vorm, al heb ik nog niemand gevonden die op dit moment zegt dat hij ataxie-verschijnselen heeft Lachen het is wel een krampentrekker, al is ook dat verminderd Lachen
door zn scheve bekken waar hij lang mee heeft rondgelopen is hij alles fout en scheef gaan gebruiken en is zo vast gaan zitten, dat hij niet meer wist hoe e wat hij met zn achterbenen moest doen, coordinatieproblemen had hij dus, wat je ook ziet bij paarden met ataxie.
Hij is nu veel soepeler en niet meer verkrampt in zn rug en achterhand, de coordinatieproblemen zijn ook zo goed als verdwenen Lachen

[quote="Picasso"]
Ik heb het verhaal van je paard een klein beetje gevolgd.....en dit is toch fantastisch!!!! OK dan! Zit een terugkeer in de dressuurring er in, of ben ik nu erg voorbarig?
[/quote]
Ik heb hem af laten keuren en toen terug gekocht van de verzekering, heb ene verklaring moetne ondertekenen dat ik hem nooit zal verkopen, en dat ik zonder schriftelijke toestemming van de Amev hem niet meer op wedstrijden mag uitbrengen, maar mocht hij ons oude niveau weer aankunnen en hij blijft goed en heeft er plezier in, ga ik die vrijstelling vragen bij de Amev, al zie ik ons nog niet zo snel weer Z1 rijden hoor, heb gisteren 20 minuutjes rondgehobbeld, maar het begin is er Haha!

[quote="Tigger"]
Mag ik wat zeggen?
Dit is echt 1 van de eerste keren dat ik hem zo vrolijk zie lopen! Oortjes erop of lekker afgehangen. Niet naar achteren en het zure is weg!

Wat ontzettend fantastisch voor je en Quentin! Ik ben heel blij voor je!
[/quote]
tnx Haha! dit viel meer mensen al op *LOL* en hij voelt ook veel beter en fijner aan! hij werd steeds zuurder e ik vond hem gewoon niet lekekr lopen ook al zag je er neit echt iets aan, toen ben ik vorigjaar oktober dus voor de zoveelste keer naar de DA gegaa, met de mededeling ik wil nu eindelijk weten wat hij heeft, eerder rij ik gewoon niet meer, en ja toen uiteindelijk dus de diagnose ataxie, en toen steffi erbij bleek het een scheef bekken te zijn en ja 2 behandelingen later is dit het resultaat Haha!

[quote="Kliko schreef:
Wow! Wat gaaf! Toch maar voortaan een capje op?! Heel verstandig! Men wordt pas verstandig als ze een paar keer van paard gepleurd zijn... Knipoog Kijk maar naar mij! haha! Wij leren het wel! Haha! Heel veel succes met je Qtje!

2x in 8 dage tijd gelanceerd Nagelbijten / Gniffelen= mn stuitje doet nosteeds zo'n pijn Scheve mond en zonder cap zie je mij niet meer op Q haha

nogmaals bedankt voor alle leuke reacties, ik ga weer ff naar de paarden toe, weer even helemaal genieten dat het nu met ze allemaal steeds beter lijkt te gaan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 13:37

Succes Renske!
Hoop voor je dat het allemaal zo voorspoedig mag blijven gaan.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 13:47

echt zo fantastisch, als je doorzet kun je hele ver komen, dat zie je nu dus maar weer! Ik vind het gewoon weg geweldig dat je hem deze kans hebt gegeven en hij ziet er super uit!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:23

Jeetje Renske wat een wonder !!!!!!!!!!!!!!
Het gaat zo te zien echt heel goed met Q en jou Lachen
Heel veel succes en laten we hopen dat het zo goed blijft gaan !

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:24

Ik ben blij dat wonderen de wereld nog niet uit zijn zo zie je maar... Lachen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:27

Ah wat leuk zeg, om zo foto's van jullie te zien! Wie had dát nou verwacht!

Renske, ik gun het je van harte en geniet er maar lekker van Party!!!
GO QUENTIN! Haha!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:40

Zo wat hebben jullie pech gehad zeg Verdrietig Maar gelukkig ziet het er allemaal weer goed uit *LOL* Ik vind het er echt super netjes uitzien, je paard ziet er ook onstpannen uit ! Leuk paard trouwens
Nog veel plezier & scu6 verder samen !!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:42

mooi man dat het weer een stijgende lijn heeft! maar doe je wel rustig aan met jezelf?

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:45

Wow!!! Bloos!
Geweldig joh!! Het begin is er weer, echt heel fijn voor jullie OK dan!

Ontzettend veel plezier en succes saampjes *LOL* OK dan!

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:10

tis een wonder.

Hopelijk kan je nu nog lang van hem genieten zonder probleme

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:38

OK dan! Super veel succes!! Ik hoop dat het in zo'n stijgende lijn blijft gaan *LOL* Hij ziet er nog steeds super goed uit hoor.. heel mooi paard, mooie combi

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:38

Heerlijk is dat hè? Tijd lang onzekerheid over je paard en het blijkt allemaal mee te vallen, erg herkenbaar!

Het ziet er goed uit ! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:54

Ik ben helemaal blij voor je!!! Hyper!
Echt, ik vind het zo geweldig dat het allemaal weer de goede kant in gaat

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 00:27

haha die smiley is precies hoe ik me voel RK!!

vrijdag ga ik er weer opzitten, dan in de clubles, onder streng toezicht van heel veel sceptische mensen die nog niet geloven dat Q weer goed kan zijn, dus als er ook maar iets te zien is krijg ik dat meteen te horen, al voel ik hem zelf ook heel goed aan, als ik twijfel stop ik meteen Lachen

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 07:19

wouw dat is volgens mij een heel gaaf gevoel,gefeliciteerd OK dan!