Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

(met aalstreep etc) Ik ken een fries x fjord kruising die ook die kleur heeft, fjorden geven het volgens mij ook erg sterk door die wildkleur.
Hij past ook precies, hij lijkt nu korter omdat er een heleboel vacht onder en soms voor zit. Maar ik rij er al anderhalf jaar mee en heb nog nooit commentaar erop gehad, ook niet van mijn instructeur of mensen waar ik mee reed met verstand ervan o.i.d., dus ik denk dat hij wel goed past hoor... 
Roskur schreef:Olevalover, het is een gewoon dubbelgebroken bit hoor, volgens mij is hij ook niet dunner als normaal.Hij past ook precies, hij lijkt nu korter omdat er een heleboel vacht onder en soms voor zit. Maar ik rij er al anderhalf jaar mee en heb nog nooit commentaar erop gehad, ook niet van mijn instructeur of mensen waar ik mee reed met verstand ervan o.i.d., dus ik denk dat hij wel goed past hoor...
(en te hoog hangt ie ook niet want als ik hem een gaatje lager hang hangen te bakstukken slap en 'hangt' het bit in zijn mond)

ik had je topic al een keer bekeken een week geleden ofzo en zou toch echt zweren dat ik al een reactie had geplaatst... niet dus