Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimmie_girl schreef:Hey me lieve Fjorden mans..
Hij heeft het zo te zien lekker naar zijn zin.
Milou : Jasper Jasper(Jasper blijven noemen
)
Maarja hij is leuk en leuke foto`s hoor.. we komen echt een keer kijken bij hem

Esmeralda schreef:zo dat ziet er leuk uit hoor, heel veel plezier met hem. en dat van achter de teugel, zo loopt hij nu eenmaal, hij heeft ook een erg kort nekkie en als hij die erop zet, dan lijkt het misschien erger dan het is. Veel fun met hem.
Natasha schreef:HIER op de fotos loopt ie NIET achter de teugel.
ShannaY schreef:Dan heb jij denk ik niet in de gaten wat achter de teugel lopen is. Op de eerste foto kunnen wij je zo al een voorbeeldje voorleggen.
Ik snap best dat je je handeltje wilt beschermen, mij wij hebben het beestje iets langer meegemaakt dan jij. Dus we kunnen nu echt beoordelen of hij achter de teugel loopt, we hebben het immers zelf continu gezien, hij heeft er aardig een houtje van, en sommige foto's bevestigen uit zichzelf ons woord !
louskeh schreef:Jullie mogen zeggen wat jullie willen.. En vinden wat jullie willen..
Ik vind ok de fotyo's ook niet echt te zien..(alleen de wijk foto's omdat er stelling in zit,,,,
En de eerste foto's kan je t bijna niet zien...
Maar weet dat t af en toe wel is.. Maar is al een stuk minder..
En daarbij dat jullie hem langer meegemaakt hebben..
Een pony kan veranden...
louskeh schreef:je weet vast wel waar die allemaal al geweest is VOOR mij...
Bedankt voor je 'Leuke' reacties trouwens..ben er heeel blij mee...
dan doe ik dat maar
(hoor mij bezig
)
maak je nu niet kwaad, maar in het 1ste bericht zeg je zelf dat je commentaar okee vind, en dan geeft men commentaar en dan blijf je maar beweren dat het niet zo is
.
Niet dat ik het beter kan, maar ik denk dat je zelf wel weet dat het makkelijker is om fouten te zien, dan om ze zelf niet te maken. ShannaY schreef:Dan heb jij denk ik niet in de gaten wat achter de teugel lopen is. Op de eerste foto kunnen wij je zo al een voorbeeldje voorleggen.
Ik snap best dat je je handeltje wilt beschermen, mij wij hebben het beestje iets langer meegemaakt dan jij. Dus we kunnen nu echt beoordelen of hij achter de teugel loopt, we hebben het immers zelf continu gezien, hij heeft er aardig een houtje van, en sommige foto's bevestigen uit zichzelf ons woord !
)zojuist even de fotos laten zien, en hij loopt gewoon netjes hier, met de hals die hij heeft.
ShannaY schreef:Ik snap dat je er blij mee bent, ik waarschuw je immers. Je blijft zelf volhouden dat hij niet achter de teugel loopt, maar de foto's bevestigd het zelf. En een paard dat zo snel achter de teugel kruipt verleer niet zo snel om dat af te leren. En ik spreek uit ervaring.
Maar goed, have fun verder, zoals je zelf al zei heb je het binnen 2 weekjes er al helemaal uitgereden. Daarom vraag ik je, hoe doe je dat, misschien kan ik nog wat van je leren