Donja en ik aan het werk 15-01-2005

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ulyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 13:51

Mooie haf!
Die laatste foto vindk erg mooi!
En die vlechtjes zijn ook leuk Lachen

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 14:39

knappe haf hoor

maar wrom die vlechtjes?? vind ik niet zo mooi. Bloos
en idd probeer recht te zitten, maar verder vind ik het er netjes uitzien. OK dan!

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 14:41

knappe haf hoor

maar wrom die vlechtjes?? vind ik niet zo mooi. Bloos
en idd probeer recht te zitten, maar verder vind ik het er netjes uitzien. OK dan!

trouwens wat voor een zadel heb je erop liggen? een vriendin van mij heeft namelijk ook een haf en wilt graag een dressuurzadel voor haar haffie. Lachen

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 16:57

Ik reed inderdaad western, helaas wegens rugklachten was dat zadel niet meer geschikt. Na ongeveer een half jaar niet te hebben gereden, kan ik met dit zadel wel uit de voeten en kan ik weer pijnloos en zonder uitval van mijn benen rijden. En dat vind ik net iets belangrijker op het moment.....

Fjordielover, wat is er overigens mis met mijn handen??? Als je zo'n opmerking plaatst is het handig als je er even bij zet wat je bedoelt....

Die vlechtjes zijn noodzaak, ik vind het zelf ook niet mooi. Maar ja, d'r manen hangen tot over d'r schouders en als ze een deken op heeft schuren die er anders af.....

Het zadel is een JC Saffier.