probeer niet zo op ze nek te leunen boven de hindernis
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

lowara schreef:haha dus sommige bokkers vinden maar dat er een 4 jarige op deze bokkende shetlander moet gaan rijden? sorrie hoor, maar DAT vind ik pas triest! ze past er nog prima op! haar benen slepen niet over de grond, alleen haar boven lichaam is hoogstens wat te lang, maar ja, wat verwacht je? die pony is megaklein! ik vind die springfoto's trouwens erg lief
En ook toen ik 7 of 8 was. Toen had ik al heel wat lessen gehad. Maar als er eens een pony "Echt" een flinke bok gaf dan was het toch niet van erop blijven zitten ... nu is dat veel beter natuurlijk!
Maar ik bedoel maar! Als je 7 of 8 bent kan je misschien al beter hobbelen, maar met bokken heb je dan niet veel ervaring hoor!
En Gate kan dat gemakkelijk aan!
Weet ik zeker! Ukster schreef:nouw als ik mijn zusjes van 8 en9 op mijn shet zet, gaat dan echt nog niet goed hor, want die is zo stront eigenwijs dat ze gwoon in een hoekje gaat staan bokken totdat ze er naast liggen. ik moet er vaak nog naast gaan lopen.

) http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=7089706&highlight=#7089706
Ik had de meeste al gezien maar ze blijven leuk
.lowara schreef:haha dus sommige bokkers vinden maar dat er een 4 jarige op deze bokkende shetlander moet gaan rijden? sorrie hoor, maar DAT vind ik pas triest! ze past er nog prima op! haar benen slepen niet over de grond, alleen haar boven lichaam is hoogstens wat te lang, maar ja, wat verwacht je? die pony is megaklein! ik vind die springfoto's trouwens erg lief