Brr..ik zou alleen nooit durven galopperen in zo'n bak..veelste bang dat ik uitglij
Maar ziet er wel goed uit! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sennerin schreef:Dat zijn zo'n dingen dat ik haat aan bokt(ik niet alleen) ZE denken dat het slecht gebruikt word terwijl ze ruiter + paard niet eens kennen!!
Neem het niet op 1 iemand maar algemeen...
Ok ik ben misschien wel 12(13) jaar maar wil daar voor niet zeggen dat ik niet kan rijden of niet weet wat goed/slecht is heb trouwens al 7 jaar ervaring dus achterlijk(zoals de meesten of sommigen)dat zien ben ik zeker zeker zeker niet(tis trouwens mijn lerares + sennerin der eigenares die mij gezegd hebben om het bit na de les 1 lager te zetten)
.En geloof me 7 jaar rijles is niks ,je komt nog net om de hoek kijken hoor.silvana schreef:.En geloof me 7 jaar rijles is niks ,je komt nog net om de hoek kijken hoor.
Ik denk dat de opmerking over je pessoa bit in het algemeen bedoelt waren.
Het gaat er gewoon om dat mensen ,om een paard bij te houden altijd maar een scherper bit steken, terwijl daar de oplossing niet zit.Hoe scherper het bit hoe harder het inwerkt hoe erger een paard zich gaat verzetten en sneller zou gaan lopen.Eigenlijk moet je juist los leren laten,dan leert je paard dat ze kan ontspannen en niet weg hoeft te lopen voor druk..
)
(zie de hond
)
)