posie springend aan de longeerlijn kijkuh haha

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 08:32

positiefo schreef:
wat wordt bedoeld met msn taal? en als je zulk onaardig comentaar heb hou dan gewoon lekker je smoel dicht.

Zoals eerder gezegt is msn taal neit toegestaan op bokt.
maar als je foto's plaatst kan je commetaar verwachten, waarom plaats je anders foto's.

Je pony psingt goed en erg leuk, maar als je die lijn zo los laat kan hij tussen zn benen komen en denk dat je zelf kan bedenken wat je dn voor gevolgen krijgt.
maar veel plezier en succes met je pony, lijkt me een erg leuk dier.

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:32

Jennifer,
Lees de Bokt-handleiding nog eens door. Je bent nog niet zo lang op bokt, dus ik kan me voorstellen dat je niet helemaal weet hoe en wat. Het lijkt me wel verstandig als je je een beetje aanpast. Niet meteen zo fel in de verdediging schieten, daar wek je alleen maar nare reacties mee op.
Als je foto's plaatst kun je comentaar verwachten, als dit je niet aanstaat negeer het dan. Door zulke reacties terug te plaatsen, maak je niet erg geliefd.

Wat je pony betreft: hij ziet er goed uit. Pas inderdaad op met die wapperende longeerlijn.

positiefo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 09:50

esther82 schreef:
Jennifer,
Lees de Bokt-handleiding nog eens door. Je bent nog niet zo lang op bokt, dus ik kan me voorstellen dat je niet helemaal weet hoe en wat. Het lijkt me wel verstandig als je je een beetje aanpast. Niet meteen zo fel in de verdediging schieten, daar wek je alleen maar nare reacties mee op.
Als je foto's plaatst kun je comentaar verwachten, als dit je niet aanstaat negeer het dan. Door zulke reacties terug te plaatsen, maak je niet erg geliefd.

Wat je pony betreft: hij ziet er goed uit. Pas inderdaad op met die wapperende longeerlijn.

Hey Esther
Je kent me denk ik wel, sta op manege Hillegom en bedankt voor het advies hoor! Maar doe het normaal ook nooit zo maar wou hem even zo op de foto hebben en er was geen plek om hem los te late springen. Maarja

positiefo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 09:51

xx_Irisje schreef:
Zoals eerder gezegt is msn taal neit toegestaan op bokt.
maar als je foto's plaatst kan je commetaar verwachten, waarom plaats je anders foto's.

Je pony psingt goed en erg leuk, maar als je die lijn zo los laat kan hij tussen zn benen komen en denk dat je zelf kan bedenken wat je dn voor gevolgen krijgt.
maar veel plezier en succes met je pony, lijkt me een erg leuk dier.

Dankjewel

positiefo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 09:54

lailapri schreef:
Ik denk dat de mensen op bokt alleen maar willen helpen, je iets willen laten zien wat je zelf niet ziet, en ja dat sommige dat wat onaardig doen....
Ik vind de longeerlijn ook gevaarlijk, maar hij komt niet op de grond en je slingert hem zo te ziennet omhoog. Foto's maken en longeren is best moeilijk hoor, als je dan ook nog gaat springen zou zeggen probeer het allemaal eens zelf, ene hand longeerlijn en zweep andere hand fototoestel en dan moetje ook je pony/paard nog besturen zegmaar en als hij netaan de andere kant watlijn uit je hand heeft getrokken, gaat makkelijk als je daar ook de zweep nog bij hebt, dan heeft hij bij de hinderis wat over.

Was ook iemand met een zweepje bij! En echt waar ik keek uit dat hij er niet in zou komen en in je ééntje is het zeker lastig maar dan was ik er ook nooit aan begonne

positiefo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 10:03

BailyKarlos schreef:
Van dat eindeloze gekibbel word ik zo moe, he!
Hij loopt te diep, te hoog, te sloom, te laag, te snel, te weinig achterhand...
Te Te Te!!!!
Das het nadeel van bokt denk ik iedereen denkt de beste te zijn en het recht te hebben een ander heel negatief te bekritiseren.
Let op je eigen paard en herhaal dingen zoals de longeerlijn is te lang, die al honderd keer gezegd zijn niet voor de zoveelste keer.

Op deze manier ga je ook nog eens volledig het doel voorbij:
De pony

Dus bij deze:
Leuke pony/mooie foto's....

Dankjewel! En dat herhalen is zeker irritand alsof je het na één keer zeggen niet begrijpt ofzo. Maar ach!
Bedankt voor jouw leuke reacties

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 10:54

leuk paard!! en welkom op bokt Lachen

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 14:40

Alsjeblieft, maar het is zo.
Het lijkt soms net alsof ze zelf niets kunnen bedenken bij een aantal foto's en dan gewoon de rest volgen.
Want sommige mensen zijn echt niet in staat iets positiefs over een ander te zeggen.
Dat krijgen ze zogezegd hun strotje niet uit.
En dat is heel jammer...

eXtremily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:13

Leuke foto's.. ik denk dat die longeer lijn wel mee valt.. lijkt langer dan dat het is.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:20

gaaf paardje!

positiefo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 21:46

BailyKarlos schreef:
Alsjeblieft, maar het is zo.
Het lijkt soms net alsof ze zelf niets kunnen bedenken bij een aantal foto's en dan gewoon de rest volgen.
Want sommige mensen zijn echt niet in staat iets positiefs over een ander te zeggen.
Dat krijgen ze zogezegd hun strotje niet uit.
En dat is heel jammer...

ja inderdaad jah maar ach eigenlijk moet je ze gewoon laten banketstaaf. Misschien is het wel jaloezie ofzo

xxjen

positiefo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 21:46

eXtremily schreef:
Leuke foto's.. ik denk dat die longeer lijn wel mee valt.. lijkt langer dan dat het is.

valt ook wel mee hoor
thnx gr jen