Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Panter17 schreef:De kuren zijn : Bokjes geven of ineens opzei springen het is een camping waar deze meneer staat dus niet echt geschikt om een beginnertje op te laten .
Maar misschien als die uitgepubert is dat het weer over gaat maja dr moet wel ffies iemand komen die hem aan pakt .
Ik ben van plan hem zaterdag eerst eventjes te gaan longeren , en te laten kennis maken met MY ..
Ik hoop dat het gaat klikken maja we zien wel .
Tittel schreef:Altijd jammer als mensen dat zeggen "moet iemand komen die hem aan pakt". Daar bereik je niks mee. Het gaat om vertrouwen en vanuit daaruit kun je een soort leiderschap opbouwen. Dan gaat het paard voor je door het vuur. Anders zal hij alleen iets doen uit angst (omdat het moet).
Wens je heel veel plezier met je verzorgpony.
Tittel schreef:Altijd jammer als mensen dat zeggen "moet iemand komen die hem aan pakt". Daar bereik je niks mee. Het gaat om vertrouwen en vanuit daaruit kun je een soort leiderschap opbouwen. Dan gaat het paard voor je door het vuur. Anders zal hij alleen iets doen uit angst (omdat het moet).
Wens je heel veel plezier met je verzorgpony.
1 van onze merrie's heeft een heel rottig karakter.. En die moet je ook aanpakken.. Maar als je dr van te voren onterecht zou slaan.. Dan zou ze in staat zijn je te vermoorden zo kwaad word ze dan..Panter17 schreef:Maar op dit moment kan ik moeilijk respect kweken als ik niet weet wat er allemaal met de pony gedaan word ....
De 1 doet hele andere dingen als de ander dus ik denk dat ik het maar aan die andere overlaat ik heb geen zin in een trap .....