wullem rijden pas ingereden fjord

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 02:18

lailapri schreef:
kan iemand mij eigenlijk vertellen waar je je handen nu precies moet houden trouwens, volgensmij heeft het meisjeop de foto zete laag, kan dit kwaad?

laag kan geen kwaad. zolang je maar hand voor heb en niet trekt en zelf genoeg ontspanning heb wat je ook door aan je paard kan geven. zelf ben ik van mening met het inrijden hand stil laag en voor zodat je je paard of pony ook de ruimte geeft om naar de ontspanning te komen. ik weet niet hoelang dit paardje onder het zadel is maar in het begin zit ik er het liefste op met de teugels los, in iedergeval binnenteugel los, zodat je paardje zijn evenwicht kan vinden maar omdat het er niet bij staat hoe lang die onder het zadel is, vind ik het er redelijk gespannen uitzien allemaal, zowel het paard als ruiter.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 04:06

en dit meisje wat hem rijd zit ook op bokt? zo ja. dan toch echt wat meer ruimte van voren geven... een paard wat nog niet stuurbaar is los je niet op door kort te nemen, ach het vies zijn? daar kan niemand hier iets over zeggen, zoa;ng jij maar weet dat onder het zadel enz schoon moet zijn...

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 07:52

ze zit wel op bokt, sinds ik deze foto's heb geplaatst.
hij was weggebracht om ingereden te worden, en nu moet hij het dus allemaal kennen.....

marn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 14:59

je had em wel even kunnen borstelen voordat je ging rijden of niet? Dit gaat schuren onder het zadel hoor.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:07

Ik vind het er nogal gespannen uitzien...
Misschien kan ze de volgende keer haar handen minder vast zetten
En de pony wat meer bewegingsruimte geven!

Zeker omdat hij nog jong is, heeft hij die ruimte nodig...
Als ze hem meer ruimte geeft, zullen zijn gangen er ook beter uitkomen!

Voorderest een leuk ding

Aniita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:09

Leuk

Tinka15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:10

wat een smeervarken hahahahh zit er leuk uit hoor
nog veel succes ermee

_Ama_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:14

Wat een dropje is het zeg...echt een knuffel paardje
Hij ziet er alleen een beetje vies uit maar hij is echt een schatje !! Haha!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:35

marn schreef:
je had em wel even kunnen borstelen voordat je ging rijden of niet? Dit gaat schuren onder het zadel hoor.

Natte modder krijg je niet schoon hoor, dus deze opmerking slaat nergens op.... Het is ook een beetje te koud om zomaar te gaan wassen vind je ook niet?

Nogmaals ik vind het een prachtige pony en dat lopen gaat ook helemaal goed komen hoor Lachen

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 17:24

het was geen natte modder, het was opgedroogt mest

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:02

lailapri schreef:
het was geen natte modder, het was opgedroogt mest

Ok idd, dan kunnen ze misschien wel wat beter poetsen Scheve mond Las ook dat ze bij de singel waren vergeten Bloos! Neem aan dat dat toch net zo belangrijk is als de plaats waar het zadel ligt, maar ok...

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 20:26

ik krijg echt wasneigingen als ik hem zie, maar hij schijnt bang te zijn voor water...
wassen met water kan opzich wel volgenmij rond deze tijd...

kussiejuud

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:56

hij stond eerst in stal en in modder nu staat hij nog op stal dsus is hij na een tijdje schoner want het is grotendeels half natte droge modder wat je er niet afkrijgt. En dat rijden het was ook een beetje gespannen doordat het de eerste keer daarzow was. En de eerste keer dat k langfs de weg ging dus alles was een beetje spannend
t gaat nu al beter heb een buitenrit gemaakt en t gaat al meer ontspannen. En ik vind het zelf te koud om hem nu te wassen maar zodra het wat beter weer is ga ik hem ook wassen of hij het nou eng vind of niet hij moet dan gwn onder de kraan moet i ook maar leren. En het rijden gaat beter dus volgende foto`s zijn beter:p

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 23:07

Ach jee wat een gezeur over dat poetsen en schuren zeg..... Maar hij is wel vies zeg Nagelbijten / Gniffelen

Goed voor de huid zo'n moddenbad. Doet mijn tink ook regelmatig. Uitgebreid in de grooste plas liggen schijnt heel leuk en heilzaam voor paardenhuidjes te zijn.... Schijnheilig Zo klets je t altijd goed Tong uitsteken

Leuke pony Die manen moet je lang laten groeien das leuk bij fjorden.

marn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 10:31

bliksemluver schreef:
Natte modder krijg je niet schoon hoor, dus deze opmerking slaat nergens op.... Het is ook een beetje te koud om zomaar te gaan wassen vind je ook niet?

in de aanval!!!! jezus he, waar heb jij last van?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 12:00

marn schreef:
in de aanval!!!! jezus he, waar heb jij last van?

Nergens ik geef mn mening? Het is een fjord zonder deken met een dikke vacht die is niet 1,2,3 droog. En natte modder is er gewoon niet af te krijgen, het blijkt dus droge modder te zijn dat er ook niet afging, dus ik vind dat je niet zo snel je conclusies moet trekken met dat hij niet gepoetst is

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 13:42

aaaah wat een schattig paardje Haha! zooooooo brutaal *LOL*
wat een zeik weer over t vuil zijn. Zolang t niet onder t zadel kan schuren en onder het hoofdstel boeit t toch niet Scheve mond
dat t gespannen is...Tja weet niet is misschien een beetje normaal als het de 1ste keer daar is? Lachen
echt een knap paard!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:04

ze vraagt toch hoe jullie hem vinden zo voor de 1ste keer onder het zadel , niet of hij mee kan doen aan een schoonheidswedstrijd Verward . !!!!!
vind het een mooie fjord een lekker buitenpaard, en die hoeven niet schoon te zijn(behalve onder het zadel) Bloos , want buitenpaarden die schoon zijn, die genieten niet. Tong uitsteken
Ga lekker door met rijden, en geniet er maar met volle teugen van. *LOL*

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:23

Esmeralda schreef:
ze vraagt toch hoe jullie hem vinden zo voor de 1ste keer onder het zadel , niet of hij mee kan doen aan een schoonheidswedstrijd Verward . !!!!!
vind het een mooie fjord een lekker buitenpaard, en die hoeven niet schoon te zijn(behalve onder het zadel) Bloos , want buitenpaarden die schoon zijn, die genieten niet. Tong uitsteken
Ga lekker door met rijden, en geniet er maar met volle teugen van. *LOL*

Ik ben er niet over begonnen ik gaf commentaar op een ander die er wél wat van zei.... En als die persoon niet tegen kritiek kan Verward (blijkbaar)

Maar ik zal er wel over ophouden.

DragonFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:38

Die zit goed in zijn vacht! ja mestvlekken zijn moeilijk weg te krijgen.. Heeft Kyra ook last van. Als t nie zo koud is en ik heb tijd genoeg maar eens gaan schrobben met een emmer wat en wat zeep..

Maargoed nu ter zake.. ik vind dat ie wel netjes door de bak loopt daar als t zijn eerste keer is. Zo te zien zijn er genoeg dingen rondom de bak die hij vreemd zou kunnen vinden... Rolleyes

Succes er verder mee! Haha!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:42

bliksemluver schreef:
Ik ben er niet over begonnen ik gaf commentaar op een ander die er wél wat van zei.... En als die persoon niet tegen kritiek kan Verward (blijkbaar)

Maar ik zal er wel over ophouden.

was niet persoonlijk op jou hoor Haha! , gewoon algemeen

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 18:56

he stoppen aub, het is niet de bedoeling dat jullie gaan ruzieën in een tiopic van een anders Tong uitsteken straks komt er door jullie een slotje op Scheve mond

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:03

Ik vind het er best leuk uitzien voor de eerste keer.. en zoals er meer is gezegt het ziet er indd wel een beetje gespannen uit maar dat gaat wel goed komen denk ik zo... Verder ziet hij er echt super stoer uit met een lieff koppie derop..

ik kan het niet laten om nog even wat te zeggen " Der zij iemand ik poets soms alleen onder het zadel en dan heb ik geen zin meer." maar poetsen is niet alleen om hem schoon te maken het is ook goed voor de bloeddoorstroming..!!!

anka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:05

Nou ik vind mijn haflinger mooier!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 07:16

anka schreef:
Nou ik vind mijn haflinger mooier!

nou ik vind alle 3 mijn pony's mijn pony's mooier dan jou haf.
iedereen vind zijn eigen paarden het mooist!