2 Fjorden @ longeerwork: Lijkt het al wat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 18:25

djoontje schreef:
Ziet er erg goed uit! Ik vind het denk ik mooier als je ze helemaal doet. Dus dat wordt afwachten op de foto's van volgend jaar Tong uitsteken. Maar ach...als je er maar voordelen van hebt bij het rijden, dat is uiteindelijk het doel Lachen

Helemaal vind ik zelf denk ik ook mooier, maar het was de eerste keer dat ik een paard ging scheren en de eerste keer dat ze zelf geschoren werden. En toen ze voor de eerste keer geschoren werden (ze zijn nu voor de 2e keer geschoren) stonden ze ook nog 24 uur per dag buiten. Misschien dat de situatie volgend jaar anders is, ik ben er nu in ieder geval ook al heel blij mee en er is inderdaad heel veel voordeel met rijden en longeren ed

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:36

Wat is het precieze voordeel van het scheren als ik vragen mag? Behalve dan dat het er misschien mooier uitziet dan een dikke vacht?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:06

eeyy, ziet er mooi uit hoor. Heb alleen 1 vraagje, heb jij een gebruiksaanwijzing van je passoa. Ik longeer er ook mee maar bij mij in gebruiksaanwijzing staat dat ie niet mag galopperen als je de passoa tussen de voorbenen bevestigt. Alleen draf en stap dan. De rest wel, als ie boven is bevestigt. Ik zou niet weten waarom, maar denk zeg het even. Ziet er in ieder geval mooi uit. en het werkt super zo ding.

suc6 verder

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 19:25

luxket schreef:
eeyy, ziet er mooi uit hoor. Heb alleen 1 vraagje, heb jij een gebruiksaanwijzing van je passoa. Ik longeer er ook mee maar bij mij in gebruiksaanwijzing staat dat ie niet mag galopperen als je de passoa tussen de voorbenen bevestigt. Alleen draf en stap dan. De rest wel, als ie boven is bevestigt. Ik zou niet weten waarom, maar denk zeg het even. Ziet er in ieder geval mooi uit. en het werkt super zo ding.

suc6 verder

Ik heb wel een gebruiksaanwijzing ja. Ik gebruik de pessoa alleen zo, omdat hij anders geen uitwerking heeft op mijn paarden. Ik heb inderdaad wel eens gehoord dat het niet "mag", maar ik zie eigenlijk niet in waarom niet. En voor mij werkt het zo heel goed!

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 12:46

wat een super gave fjorden heb jij zeg!!! ziet er keurig uit

pinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 14:11

Zo hele mooie paardje ze hebben apart kleurtje ze lopen mooi OK dan!

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 21:22

pinto schreef:
Zo hele mooie paardje ze hebben apart kleurtje ze lopen mooi OK dan!

Dat kleurtje komt door het scheren Haha!