vandaag gaan we rijden kijken hoe dat gaat
(tijd gelede
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lyszannuh schreef:Centered riding les, dat helpt een hoop
en het viel my op dat hij heel gespannen onder je loopt
En waarom rij je met een deken?
Hij vat heust geen kou hoor!!
groetjes Lysanne

Denk het niet hooor!!!!
... en als hij het een keer kapot maakt betekend tog niet dat zoiets niet goed is ofzo

janne8 schreef:hoe kan ik die het beste trainen? aangezien buc erg moeilijk is om te rijden en ook vrij druk is...
alle tips zijn welkom
lailapri schreef:ik heb nu prive les thuis, wist je al geloof ik, maar dat wordt ook naar laila aangepast, die is ook al een dagje ouder, maar dat red ze wel.
MissDonna schreef:Hij is niet geschoren dus is die deken neit nodig..
GoldenDancer schreef:damm kunnen jullie niet wat vriendelijker tegen jen! denken jullie ook niet dat ze alleen het beste voor haar schatje wil!!
alsof jullie allemaal zo heilig zijn!
Sjellii schreef:Hij word niet ziek van een uitrijdeken hoor.
Mijn paard is ook niet geschoren, maar ik doe hem wel een uitrijdeken op. Omdat hij zomer's net zo dik in zijn vacht zit als nu, ik hoef hem niet te scheren om kort in de haren te zitten. En zou hij het nu dus wel koud hebben. Voor ieder paard is dat verschillend.
Een kaal iemand doet met koud weer een muts op, maar jij; met haren op je hoofd, heb dan ook liever een muts op je hoofd. Je word toch ook geen mietje als je een muts op je hoofd heb?
dat onder de kont zeg maar zijn nieren zitte en die het niet fijn vinden om gelijk de kou in te gaan... en daardoor je zo'n uitrijdeken goed unt gebruiken zelfde met als je klaarben met rijden...