rijfoto's van waccabuc tomahawk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 11:09

haha ik ging hem vrijdaglongere.... druk dat ie was..... begin heel sloom 10 mimnuten daarna opeens heeeeel druk bokken crosse enzo denk dat de vitamine stoot heeft gewerkt Tong uitsteken
vandaag gaan we rijden kijken hoe dat gaat Haha! (tijd gelede Knipoog )

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 12:24

Leuk paard!
Mooi setje (halster + bandages)

lyszannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 12:29

Centered riding les, dat helpt een hoop
en het viel my op dat hij heel gespannen onder je loopt
En waarom rij je met een deken?
Hij vat heust geen kou hoor!!

groetjes Lysanne

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 12:38

lyszannuh schreef:
Centered riding les, dat helpt een hoop
en het viel my op dat hij heel gespannen onder je loopt
En waarom rij je met een deken?
Hij vat heust geen kou hoor!!

groetjes Lysanne

ik stapte hem in met deken en stapte hem uit met deken want het was koud en he waaide heb geen zin in een ziek paard dan maar te overdreven vidn ik

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 12:42

met die deken maak je alleen maar een "mietje" van hem.. Hij is niet geschoren dus is die deken neit nodig..

Maar ook wat Lyszannuh zei.. het lijkt erop dat hij wat gespannen loopt..

Wat hijs hij een spieren toen hij westrn reed

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 12:44

dus je kan van 1 foto zien dat hij veel spieren had.. vink knap Tong uitsteken
ma goed buc heeft nu hier en daar ook wel wat spieren zoals bij zijn kont..
hij heeft voor de restniet veel spieren omdat ik er niet echt op let.. ik rij meer voor de lol wedstrijfden gaan wetoch nooit rijden en wijken enzo hoeft ok niet vanm ij

lyszannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 15:55

Jah, hij staat nu met !!!!2!!! dekens op!!
Omdat hij het "koud"heeft, een zweetdeken en een winterdeken heeft hij op....
Dit vindt ik zelf overdreven, want hij ZWEET eronder.....
En sluit me verder helemaal by MissDonna aan

groetjess Lysanne

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 18:12

hij staat met 1 deken op hoor , die zweetdeken was tijdelijk om te testen of hij daardoor nog schuurplekken kreeg want van zijn winter krijgt hij schuurplekken maar het hielp niet dus ging hij er weer vanaaf

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:02

misschien zo'n bh dinges die helpen toch tegen het schuren?

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:12

Leuke foto's, mooi paardje.

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 19:14

zo'n bh dingens aka borstbeschemer had ie een keer gesloopt omdat ie bleef haken... ik ga het denk ik toch maar weer proberen want 2 kale plekken elk jaar is ook niks

Verder bedankt voor alle leuke reacties Haha!

buc was erg drukvandaag met rijden maar na het rijden weer moe eindelijk gaf ie een bok terwijl ik er op zat vet hoog ook nog

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:32

Lyszannuh ft. roos_numan:
Hij draafde tog echt met het deken hoor, of zijn wij nou zo dom dat we het verschil niet zien??? Verward Denk het niet hooor!!!! Schijnheilig *LOL*
En draven is tog echt niet inSTAPPEN...
En over die foto met dat spier gedoe, op die foto fabienne op hem rijdt ken je dat tog echt makkelijk zien hoor...!!!

En met die schuurplekken: Je ken ook langs de rand by zn nek een bondje maken ofzo ... en als hij het een keer kapot maakt betekend tog niet dat zoiets niet goed is ofzo Verward
groetjes...

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 19:08

nee ik zeg ook niet dat het niet goed is alleen ben gewoon bang dat ie het weer kapot maakt... ende schuurplekken zitten niet bij zijn halsm aar bij zijn borst.
magoed maakt niet uit is nu toch al telaat plekken zitten er al Knipoog

verder draaf ik en stap ik met de deken intotaal 15 min ofzo draven heb ik hem op omdat ik te lui ben hem afte doen:P
zondag heb ik zonder deken gereden.
alleen uitgestapt met.

lyszannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:59

Je ken ook langs de rand by zn nek een bondje maken
Dus o0k by zn borst!!!! Haha! Pling
Nu al te laat want ze zitten eral?? wat is dat nou weer voor misselijke opmerking Verward
Jah, ik ga niet naar de kapper want mn haren zitten er tog al Verward Verward Verward

GoldenDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:31

damm kunnen jullie niet wat vriendelijker tegen jen! denken jullie ook niet dat ze alleen het beste voor haar schatje wil!!
alsof jullie allemaal zo heilig zijn!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:58

janne8 schreef:
hoe kan ik die het beste trainen? aangezien buc erg moeilijk is om te rijden en ook vrij druk is...
alle tips zijn welkom

Dit valt niet eevn zo uit te leggen en dat je het ook nog snapt en werkt.

Er is maar een oplossing: LES LES EN NOG EENS LES.

Er is vast wel iemand die je op een leuke speelse manier wil lesgeven op een goede manier die zal jullie beide goed doet.

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 18:53

ik heb les genomen maar dat was veeel te zwaar voor buc... buc was dood moe na de les.. met springen en dresuur buc reed toen ook niet zo vaak net als nu en ghij was gewoon dood op na de les we liep echt in een sukkel stapje terug les word dus niks voor mij en buc want dat is te zwaar... hooguit een half uurtje perweek want je rijd best intensief in een les vind ik

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 19:09

ik heb nu prive les thuis, wist je al geloof ik, maar dat wordt ook naar laila aangepast, die is ook al een dagje ouder, maar dat red ze wel.

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 17:21

lailapri schreef:
ik heb nu prive les thuis, wist je al geloof ik, maar dat wordt ook naar laila aangepast, die is ook al een dagje ouder, maar dat red ze wel.

jep dat wist ik ook maar dat was toch heel duur bij jou of niet?want dat is dan wel een optie om dat met bucte gaan proberen... moet het elke week of...
ik kan niet op maandag t/m donderdag.. (overdag )derest wel.(overdag en savonds )
ik geef buc elke week een vitamine stoot...neem aan dat dat geen kwaad kan? gewoon niet een hele maar bijv. 1/4 ... om de 7 dagfen..

lyszannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:51

Je kan gewoon op de dag dat je kan les nemen, en het kost maar 20 euro per heel uur

kusss

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 17:57

heel uur word dan als niks dat wil ik niet meerm et buc hooguit 30 a 45 min... vind het zelf ook niet meer leuk om een uurte rijden ben met een half uurtje a 45 min wel weer klaar...

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:23

leuke foto's hoor mooie paardjes hoor Haha! ziet er leuk uit Haha!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:47

MissDonna schreef:
Hij is niet geschoren dus is die deken neit nodig..

Wat een bullshit. >;)

Hij word niet ziek van een uitrijdeken hoor.
Mijn paard is ook niet geschoren, maar ik doe hem wel een uitrijdeken op. Omdat hij zomer's net zo dik in zijn vacht zit als nu, ik hoef hem niet te scheren om kort in de haren te zitten. En zou hij het nu dus wel koud hebben. Voor ieder paard is dat verschillend.

Een kaal iemand doet met koud weer een muts op, maar jij; met haren op je hoofd, heb dan ook liever een muts op je hoofd. Je word toch ook geen mietje als je een muts op je hoofd heb?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:50

GoldenDancer schreef:
damm kunnen jullie niet wat vriendelijker tegen jen! denken jullie ook niet dat ze alleen het beste voor haar schatje wil!!
alsof jullie allemaal zo heilig zijn!

Zo, precies.
Een beetje normaal kun je lijkt me wel doen. Of hebben jullie een gigantische goede reden dat jullie zo onvriendelijk tegen janne8 doen?
Alsof jullie idd zo heilig zijn en bijvoorbeeld nooit met je uitrijdeken draven? >;)

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 18:55

Sjellii schreef:
Hij word niet ziek van een uitrijdeken hoor.
Mijn paard is ook niet geschoren, maar ik doe hem wel een uitrijdeken op. Omdat hij zomer's net zo dik in zijn vacht zit als nu, ik hoef hem niet te scheren om kort in de haren te zitten. En zou hij het nu dus wel koud hebben. Voor ieder paard is dat verschillend.

Een kaal iemand doet met koud weer een muts op, maar jij; met haren op je hoofd, heb dan ook liever een muts op je hoofd. Je word toch ook geen mietje als je een muts op je hoofd heb?

hier ben ik het volledig mee eens...
ik heb die uitrijdeken voor al op omdat ik gehoord!! heb Tong uitsteken dat onder de kont zeg maar zijn nieren zitte en die het niet fijn vinden om gelijk de kou in te gaan... en daardoor je zo'n uitrijdeken goed unt gebruiken zelfde met als je klaarben met rijden...
dit klopt toch of zit ik fout..

want die nieren koelen anders denk ik te snel af stel het vriest en normaal staat buc met deken op op stal van 360 gram en dan zo naar niks vind ik niks..

ik neem dan liever hetzekere voor het onzekere